eCommerce

Parcel Monitor: Τα Top e-commerce trends του καλοκαιριού

Parcel Monitor: Τα Top e-commerce trends του καλοκαιριού

Καθώς οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναθεωρήσουν τις e-commerce στρατηγικές τους για να προετοιμαστούν κατάλληλα και να αποφύγουν κατά το δυνατόν την καλοκαιρινή ύφεση. Για να κάνουμε τα πράγματα πιο εύκολα, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τις κορυφαίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που μπορεί να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους. Ας ρίξουμε μια ματιά!


Tάση #1: Τα Mobile Wallets συνεχίζουν να κυριαρχούν στις πληρωμές

Τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια για smartphones έχουν φέρει επανάσταση στον τομέα των πληρωμών παγκοσμίως, επιτρέποντας οικονομική πρόσβαση σε εκατομμύρια άτομα που είχαν αποκλειστεί στο παρελθόν. Αυτή η μέθοδος πληρωμής χρησιμοποιεί διάφορες τεχνολογίες για να συγκεντρώσει τις οικονομικές πληροφορίες ενός πελάτη σε μια ενιαία εφαρμογή και τον εξορθολογισμό της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς. Η υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πορτοφολιών, έχει ξεπεράσει αυτήν των πιστωτικών καρτών σε πολλές αναπτυσσόμενες αγορές σε όλο τον κόσμο.

Εκτός από τη μειωμένη εγκατάλειψη καλαθιού και το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών, λόγω της ομαλότερης διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, οι συναλλαγές με ψηφιακό πορτοφόλι είναι επίσης και ασφαλέστερες σε σχέση με άλλες μεθόδους πληρωμής. Ενώ τα ήδη αποθηκευμένα διαπιστευτήρια πληρωμής συμβάλλουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών (και στην ικανοποίησή τους), τεχνολογίες όπως η κρυπτογράφηση, το tokenization και ο έλεγχος ταυτότητας συσκευής, είναι ζωτικής σημασίας για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών κατά τις online αγορές τους - και για να έχουν... το κεφάλι τους ήσυχο.

 

Τάση #2: Τα Big Data συμβάλλουν στη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών

Καθώς η υπερ-εξατομίκευση γίνεται το νέο στάνταρ, μια προσέγγιση που είναι για όλους δεν αρκεί πλέον για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική στο χώρο της λιανικής. Αντίθετα, οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει την αυξανόμενη ανάγκη για κάτι που ονομάζεται «εξατομίκευση ηλεκτρονικού εμπορίου», η οποία αφορά στην παροχή ποικίλων εμπειριών περιεχομένου σε διαφορετικές ομάδες πελατών.

Με άλλα λόγια, για την εξατομίκευση στο ηλεκτρονικό εμπόριο συγκεντρώνονται δεδομένα σχετικά με την καταναλωτική βάση (ιστορικό αγορών, δημογραφικά στοιχεία κ.λπ.) και τμηματοποιούνται σε ομάδες. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες επιλέγονται και παρουσιάζονται στα αντίστοιχα τμήματα, για να δημιουργήσουν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες και να βελτιώσουν τις πιθανότητες πώλησης.

Τα brands που εξατομικεύουν σωστά έχουν πολλά να κερδίσουν και παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικά στατιστικά στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή την άποψη:

-  Το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από λιανοπωλητές που τους προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες.

-  Το 49% των αγοραστών έχουν κάνει παρορμητικές αγορές όταν είχαν προσαρμοσμένη εμπειρία πελάτη.

-  Το 66% των πελατών λένε ότι εάν δουν περιεχόμενο που δεν είναι σχετικό, θα τους αποθαρρύνει από το να κάνουν μια αγορά.

 

Τάση #3: Η άνοδος των Micro-Fulfillment Logistics

Τα κέντρα "μικρο-εκπλήρωσης" είναι μικρές αποθήκες εντός αστικού ιστού. Καταλαμβάνοντας συνήθως περίπου 1.000 - 2.000 τετραγωνικά μέτρα χώρου, βρίσκονται σκόπιμα σε μικρά αστικά κέντρα και όχι στα περίχωρα μιας πόλης, ή σε κάποια άλλη απομακρυσμένη τοποθεσία.

Αυτή η μέθοδος φιλοδοξεί να επιταχύνει την παράδοση στο "τελευταίο μίλι", φέρνοντας τα προϊόντα πιο κοντά στον καταναλωτή.

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα από τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτή η στρατηγική:

-  Εξομάλυνση της αλυσίδας εφοδιασμού

-  Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας

-  Βελτίωση της ικανοποίησης πελατών

-  Μείωση των εξόδων αποστολής

 

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για τις κορυφαίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search