Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από το Focus on Tech Life Tips που δημοσίευσε η Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021, το 74% των Ελλήνων έχουν κάνει οnline αγορές, ενώ το προηγούμενο εξάμηνο το συγκεκριμένο ποσοστό ήταν στο 68%.
Oι περισσότεροι e-shoppers, όπως αναμενόταν, βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στις ηλικίες 55-67, με ποσοστό 20%.
Τα στοιχεία της πανελλαδικής έρευνας δείχνουν ότι η συνολική διείσδυση του Ιnternet στη χώρα μας έχει φτάσει στο 97%, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνεχής εξέλιξη της διείσδυσης του Μέσου στο ηλικιακό κοινό 55-64 ετών, όπου πλέον 9 στους 10 δηλώνουν χρήστες.
Επίσης, στο παιδικό κοινό η διείσδυση του Ιnternet καταγράφεται ανοδική, ενώ στο τελευταίο 3μηνο σχεδόν όλα τα παιδιά 5-12 ετών είναι online. Τα παιδιά, για τη σύνδεσή τους στο Ιnternet έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής το tablet, ενώ ακολουθούν το smartphone και το laptop.
Όσον αφορά στα Social Media, πάνω από 4 στους 5 Έλληνες (82%) τα χρησιμοποιούν, ενώ η διείσδυση στις νεαρές ηλικίες 16-24 αποτυπώνεται στο 97%. Συγκριτικά με το πρώτο κύμα έρευνας του ‘20, είναι εντυπωσιακή η αύξηση όσων έχουν προφίλ στο TikTok, η οποία προέρχεται κυρίως από το γυναικείο κοινό και τις ηλικίες 16-44.
Ως προς τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές, κατά μέσο όρο ξόδεψαν 805 ευρώ το τελευταίο εξάμηνο, όμως οι ηλεκτρονικές πληρωμές βρίσκονται πολύ πίσω, αφού το 64% των αγορών πληρώθηκαν με αντικαταβολή.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]