Πιστή στις αξίες και τις βάσεις οι οποίες την καθιέρωσαν στο χώρο του E-Commerce και του Digital Transformation, η Lighthouse υιοθετεί νέα εταιρική ταυτότητα, ενώ παράλληλα επεκτείνει την δραστηριότητά της με σταθερά βήματα και στρατηγικές συνεργασίες σε 11 χώρες της Δυτικής Ευρώπης, και όχι μόνο.
Το νέο, website www.LighthouseOmnichannel.com, σχεδιάστηκε ώστε να αντικατοπτρίζει με τον πιο ξεκούραστο τρόπο το εύρος των δυνατοτήτων αλλά και το βάθος της τεχνογνωσίας της Lighthouse στον χώρο του e-commerce και του Performance Marketing. Μέσα από τα έργα και τα βραβευμένα case studies, ο επισκέπτης μπορεί να πάρει ιδέες για το δικό του Ongoing Digital Transformation.
Η Lighthouse αποτελεί εδώ και 19 χρόνια ένα one-stop-shop για μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις που κάνουν σοβαρά βήματα digital transformation σε επίπεδο Omnichannel Commerce, τόσο B2C όσο και B2B.
Οι υπηρεσίες της Lighthouse κινούνται στους παρακάτω βασικούς άξονες
- B2C & B2B E-commerce development and ongoing support
- Performance Marketing Planning and Management
- UI/UX Conversions Optimization
- Omnichannel Commerce Consulting
Έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς εκατοντάδες μεγάλα έργα και εξυπηρετώντας καθημερινά τις έντονες απαιτήσεις μεγάλων retail αλυσίδων αλλά και B2B εμπόρων, η Lighthouse δείχνει τον δρόμο στην αγορά του e-commerce, θέτοντας standards και διαδικασίες που έχουν διαμορφώσει, σε έναν μεγάλο βαθμό, και την εγχώρια αγορά.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]