Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εξέδωσε μία σημαντική απόφαση για τον κλάδο του e-commerce, σύμφωνα με την οποία τα e-shop δε χρειάζεται να παρέχουν τηλεφωνικό αριθμό κλήσης, εφόσον προσφέρονται στους πελάτες άλλοι τρόποι επικοινωνίας με την εταιρεία.
Η απόφαση εκδόθηκε την περασμένη εβδομάδα, μετά από αγωγή που είχε ασκηθεί κατά της Amazon από την Ομοσπονδία των Γερμανών Καταναλωτικών Οργανώσεων (VZBV), διότι το amazon.de δε διαθέτει τηλεφωνικό αριθμό μέσω του οποίου μπορούν να καλούν οι πελάτες. Η αγωγή βασίστηκε στο γεγονός ότι στη Γερμανία υπάρχει νόμος, με βάση τον οποίο τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να παρέχουν στους καταναλωτές έναν αριθμό τηλεφώνου για επικοινωνία.
Η απόφαση αυτή, όπως είναι προφανές, θα έχει αντίκτυπο σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα ηλεκτρονικά καταστήματα και όχι μόνο για το Amazon στη Γερμανία.
Σύμφωνα με την απόφαση, ο ευρωπαϊκός νόμος απαιτεί σε κάθε e-shop να παρέχει ένα μέσο για άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία, η οποία όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι τηλεφωνικώς. Για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια υπηρεσία online επικοινωνίας, ή μια λειτουργία επιστροφής κλήσης (call-back).
Μπορείτε να δείτε τη σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου εδώ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]