Digital Payments

Πρόβλεψη για πρόστιμα εξαιτίας μη συμμόρφωσης με το GDPR

Πρόβλεψη για πρόστιμα εξαιτίας μη συμμόρφωσης με το GDPR

Απο έρευνα από την εξειδικευμένη εταιρεία στο τομέα για της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα Εnsighten προκύπτει ότι σχεδόν το ήμισυ (45%) των επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν αποθεματοποιήσει κεφάλαια για να καλύψουν τα πρόστιμα που συνδέονται με τη μη συμμόρφωση με την οδηγία GDPR. Η νομοθεσία τίθεται σε ισχύ στις 25 Μαΐου.

Η έρευνα διερεύνησε τις προθέσεις των επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου στη διαχείριση δεδομένων και διαπίστωσε ότι το 61% των ερωτηθέντων θα επιθυμούσαν παράταση της προθεσμίας εάν είχαν την επιλογή, λόγω των αυξανόμενων φόβων ότι δεν θα εκπληρώσουν τις απαιτήσεις GDPR εγκαίρως.

Μόνο το 26% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι η διαχείριση των δεδομένων τους συμμορφώνετε με την οδηγία. Η πλειονότητα των επιχειρήσεων δηλώνει ανέτοιμη να συμμορφωθεί με τα πλήρη πρότυπα, ενώ το 7% δήλωσε ότι δεν έχει υλοποιήσει ακόμα ενέργειες συμμόρφωσης με GDPR, λιγότερο από ένα μήνα μέχρι την προθεσμία.

Για τις επιχειρήσεις που προετοιμάζονται για την συμμόρφωση με το GDPR, το 63% δήλωσε ότι έχουν προετοιμάσει νέες διαδικασίες με σκοπό την διασφάλιση της εμπιστευτικότητας των δεδομένων που θα λάβουν μετά τις 25 Μαΐου. Ωστόσο, λιγότεροι από το ήμισυ (47%) των επιχειρήσεων εφαρμόζουν σωστές διαδικασίες για την απόκτηση δεδομένων από συνεργάτες, γεγονός που μπορεί να τους αφήσει εκτεθειμένους στη μη συμμόρφωση με το GDPR.

"Δυστυχώς, διαπιστώσαμε ότι οι επιχειρήσεις έχουν επαρκή γνώση , αλλά εξακολουθούν να είναι αβέβαιοι στον τελευταίο μήνα της προετοιμασίας GDPR", δήλωσε ο Ian Woolley, της Ensighten. Τα καλά νέα είναι ότι οι μάρκες εξακολουθούν να έχουν χρόνο να αναπτύξουν και να βελτιστοποιήσουν τις δυνατότητες απορρήτου και συναίνεσης των πελατών στις ιστοσελίδες τους.

Ένας από τους βασικούς λόγους που διαπίστωσε η Ensighten πίσω από αυτή την έλλειψη προετοιμασίας ήταν σχετικά με το ποιος θα έπρεπε να είναι υπεύθυνος για το GDPR συνολικά. Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, το 32% έδειξε στον διευθύνοντα σύμβουλο, 26% στον επικεφαλής υπεύθυνο δεδομένων και 22% στον υπεύθυνο μάρκετινγκ. Μόνο το 14% ανέφερε τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων όπως προϋποθέτει η οδηγία GDPR.

«Η εκπαίδευση των καταναλωτών σχετικά με τον τρόπο χρήσης των προσωπικών δεδομένων τους και για το λόγο που απαιτείται η άδειά τους είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και την απόκτηση της συγκατάθεσής τους» δήλωσε ο Woolley. "Το GDPR δεν είναι μόνο ένα νομικό εμπόδιο που πρέπει να λάβουν υπόψη. Ενώ οι επιχειρήσεις αποταμιεύουν χρήματα για πρόστιμα, δεν πρέπει να υποτιμούν τη ζημιά στη αξιοπιστία από την έλλειψη σωστής ενημέρωσης στους πελάτες τους.

Πηγή: mobilemarketingmagazine.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search