Η σουηδική fintech Klarna έχει πλέον περισσότερους από 100 εκατομμύρια Ευρωπαίους χρήστες στην πλατφόρμα της, ενώ πέτυχε 14% αύξηση GMV σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο στην Ευρώπη.
Η Klarna είναι γνωστή για τη λύση Buy Now, Pay Later που λανσάρισε με επιτυχία αρχικά στην Ευρώπη και από τα μέσα του 2022 δραστηριοποιείται και στη χώρα μας.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η συνολική αξία των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω αυτής αυξήθηκε κατά 14% το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με πέρυσι. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτή η ανάπτυξη ήταν 26%. Στην Ευρώπη, συνολικά, περισσότεροι από 470.000 έμποροι έχουν συνεργαστεί ήδη με την Klarna.
«Είναι φανταστικό να βλέπεις αυτή τη συνεχή, εκπληκτική ανάπτυξη σε όλη την Ευρώπη, με το GMV να αυξάνεται κατά 14% στην περιοχή. Ενώ άλλοι, μικρότεροι παίκτες ανακαλούν τη δέσμευσή τους ή εγκαταλείπουν εντελώς την περιοχή, εμείς διπλασιάζουμε, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση μας στην Ευρώπη, καθώς και στις Ηνωμένες Πολιτείες», δήλωσε ο Sebastian Siemiatkowski, Διευθύνων Σύμβουλος της Klarna.
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, η εταιρεία κατάφερε να ενισχύσει τη θέση της με επεκτάσεις σε νέους τομείς, ενώ συνήψε και νέες στρατηγικές συνεργασίες. Επίσης, ξεκίνησε τη διάθεση μιας νέας λύση πληρωμής που ονομάζεται Pay Now, όπου οι χρήστες μπορούν να πληρώσουν για μια παραγγελία αμέσως. Πάνω από το ένα τρίτο όλων των συναλλαγών της εταιρείας ολοκληρώθηκαν με αυτή τη νέα επιλογή.
Πηγή: ecommercenews
Δείτε εδώ τη συνέντευξη που μας παραχώρησε πρόσφατα ο κ. Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής τής Klarna στην Ελλάδα.