Digital Payments

Αυξήθηκαν 41% οι online τραπεζικές συναλλαγές στην Ελλάδα

Αυξήθηκαν 41% οι online τραπεζικές συναλλαγές στην Ελλάδα

Κατά την περίοδο του lockdown για τον περιορισμό τής διασποράς του COVID-19, οι Έλληνες πολίτες ψηφιοποίησαν ακόμη περισσότερο δραστηριότητες, όπως οι αγορές, οι τραπεζικές συναλλαγές και οι συναλλαγές με το Δημόσιο, η εργασία, η εκπαίδευση, η επικοινωνία, η ψυχαγωγία και η ενημέρωση.

Το διάστημα της καραντίνας, που επιβλήθηκε για τον έλεγχο του νέου κορωνοϊού, οι online τραπεζικές συναλλαγές στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με πριν. Την ίδια περίοδο, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο ενισχύθηκαν κατά 38%, ενώ το e-learning αυξήθηκε σε ποσοστό 49%.

Οι Έλληνες πολίτες - όπως άλλωστε συνέβη σε παγκόσμιο επίπεδο - αντιμετώπισαν το Διαδίκτυο ως ένα ασφαλές καταφύγιο, προκειμένου να προστατεύσουν το πολύτιμο αγαθό της υγείας. Έτσι, σχεδόν ένας στους δύο (46%) εργάστηκε από το σπίτι, ενώ όλοι οι Έλληνες (97%) απέκτησαν τουλάχιστον μια νέα συνήθεια την περίοδο του lockdown, με τους περισσότερους (59%) να απαντούν ότι η νέα αυτή συνήθεια ήταν οι online αγορές. Μάλιστα, η στροφή του Έλληνα στις ηλεκτρονικές αγορές δεν φαίνεται να αποτελεί συγκυριακό φαινόμενο, αλλά μάλλον ήρθε για να μείνει, αφού το 37% των πολιτών απαντά ότι θα κάνει περισσότερες online αγορές και στο μέλλον.

Ψηφιακή υπόθεση έγινε την περίοδο του lockdown και η επικοινωνία, με τους Έλληνες να κάνουν ακόμη μεγαλύτερη χρήση περισσότερων networks, προκειμένου να επικοινωνήσουν. Η χρήση του Messenger αυξήθηκε κατά 27%, του Viber κατά 10%, η χρήση του Skype διευρύνθηκε κατά 59% και του WhatsApp κατά 34%. 

Την ψηφιακή οδό επέλεξαν οι Έλληνες πολίτες και για την ενημέρωσή τους. Όπως δείχνει νέα έρευνα της FocusBari με τίτλο "Greece Covid-19: The 'Next Day' 4 the 'Next We'", τα digital ΜΜΕ ξεπέρασαν τα παραδοσιακά, ως πηγή ενημέρωσης το διάστημα της καραντίνας. Οι Έλληνες στράφηκαν σε ενημερωτικά sites (68%), στα κοινωνικά δίκτυα (47%) και στις επίσημες κυβερνητικές ιστοσελίδες (30%) για την ενημέρωσή τους. Παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όπως οι εφημερίδες συγκέντρωσαν ποσοστό 22%, ενώ το ραδιόφωνο 20%, αν και την πρωτοκαθεδρία στην ενημέρωση κέρδισαν σαφέστατα τα τηλεοπτικά κανάλια (70%).

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Steve Buissinne, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search