Η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram έχει επενδύσει στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση για να αναβαθμίσει την τεχνολογία διαφημίσεών της και αυτό δεν τους κάνει όλους ευχαριστημένους!
Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία παρουσίασε το Advantage+ που υποστηρίζεται από σύστημα AI και μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα έως και 150 διαφημίσεις με βάση τους συγκεκριμένους στόχους του μάρκετινγκ. Οι αλγόριθμοι δοκιμάζουν πιθανές διαφημίσεις και επιλέγουν τις πιο αποτελεσματικές, ενώ υπάρχει επίσης επιλογή αυτόματης τροποποίησης κειμένου και εικόνων.
Οι εταιρείες που δοκίμασαν τις καμπάνιες με το σύστημα Αγορών Advantage+ (ASC) σημείωσαν σημαντική εξοικονόμηση κόστους, τουλάχιστον 20% ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) και 15% μείωση στο κόστος ανά κλικ, όπως αναφέρει η Tinuiti, εταιρεία performance marketing.
Το Advantage+ φέρεται να βελτίωσε την απόδοση στις καμπάνιες, ενώ δημιούργησε προσοδοφόρες αποδόσεις: Οι πελάτες της εταιρείας iProspect φέρεται να κέρδιζαν 7 δολάρια για κάθε 1 δολάριο που ξοδεύονταν σε website advertising όταν χρησιμοποίησαν την υπηρεσία.
Σύμφωνα με ανώτερο στέλεχος της εταιρείας που κράτησε την ανωνυμία του, η Meta φέρεται να έχει ξοδέψει περισσότερα χρήματα για την αναβάθμιση της τεχνολογίας AI της για να αντιμετωπίσει τον αντίκτυπο των αλλαγών στο απόρρητο που έκανε η Apple από ό,τι στο Metaverse, τον διακαή πόθο του Zuckerberg.
Φυσικά, υπάρχουν ήδη αντιδράσεις και κάποιοι marketeers ανησυχούν ότι χάνουν τον έλεγχο στις καμπάνιες τους λόγω των αλγορίθμων της Meta. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλές εταιρείες που ρωτήθηκαν από τους Financial Times αποσύρθηκαν από το Advantage+ επειδή δε μπορούσαν πλέον να έχουν τον έλεγχο που ήθελαν στις καμπάνιες που διαχειρίζονταν.
Μια εταιρεία παιχνιδιών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο αποσύρθηκε από το Advantage+ επειδή το σύστημα δημιούργησε μια διαφήμιση που προσέλκυσε εμπρηστικά σχόλια, αφού το εργαλείο δεν έχει ανθρώπινο συναίσθημα και κοινή λογική, όπως σημείωσαν οι υπεύθυνοι.
Η Meta έχασε περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα σε εννέα μήνες, μετά τις αλλαγές για την προστασία του απορρήτου των χρηστών που εφάρμοσε η Apple πριν σχεδόν 2 χρόνια. Λόγω αυτών των αλλαγών, κάθε διαφημιστική πλατφόρμα πρέπει να βασίζεται περισσότερο σε first-party data, όπως εάν οι κάνουν οι χρήστες σε δημοσιεύσεις εταιρειών like, σχόλια, ή tag.
Ενώ οι διαφημιστικές εταιρείες θεωρούν επί του παρόντος τη νέα πλατφόρμα της Meta ως μια χρήσιμη προσθήκη στα υπάρχοντα εργαλεία, η εξαιρετικά αυτοματοποιημένη και αδιαφανής φύση της αλλάζει σημαντικά το ρόλο τους. Εάν οι διαφημιζόμενοι βρουν χρήσιμη και υιοθετήσουν την πλατφόρμα, μπορεί τελικά να διαπιστώσουν ότι χρειάζονται λιγότερο τις διαφημιστικές εταιρείες.
Πηγή: insiderintelligence
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]