Παρά το γεγονός ότι ο πληθωρισμός θα συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα και το νέο έτος, το Influencer Marketing (ή Μάρκετινγκ Επιρροής) αναμένεται να αντέξει! Γιατί; Η εμπιστοσύνη μάλλον έχει κάποια σχέση με αυτό.
Και καθώς εξελίσσονται τα πράγματα, αναπόφευκτα θα υπάρξουν αλλαγές στο τι λειτουργεί και τι όχι. Δείτε παρακάτω πέντε λόγους για τους οποίους έχει αλλάξει ο κλάδος το 2022 και τι μπορεί να γίνει το 2023.
"Πιστεύω ότι οι marketeers είναι αρκετά έξυπνοι ώστε να απευθύνονται σε δημιουργούς σε περιόδους αβεβαιότητας, επειδή γνωρίζουμε ότι ο κόσμος είναι πιο επιφυλακτικός με τη διαφήμιση σε τέτοιες περιόδους", δήλωσε η Angela Seits, επικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού στην PMG.
Οι εικόνες δεν αρκούν πλέον
Πέρασαν οι εποχές που ένας influencer προσέφερε μια εικόνα και ήταν αρκετό. Το κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σήμερα, θέλει περισσότερα. "Υπάρχει μια μετατόπιση από τις φωτογραφίες στα βίντεο, αλλά και μια πτυχή του να είναι κανείς «σχετικός» με το κοινό του", είπε η Jane Ko, social influencer και travel blogger. "Θέλουν να ακούν τι συμβαίνει στη ζωή μου, ή θέλουν να δουν ότι είμαι σε ένα ταξίδι, ή αν ανακαινίζω το σπίτι μου" πρόσθεσε.
Η μείωση της προσοχής σημαίνει μικρότερα βίντεο
Όσοι ανήκουν στη Gen Z χάνουν την προσοχή τους για τις διαφημίσεις μετά από μόλις 1,3 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με έρευνα της Yahoo και της OMD Worldwide. Ως αποτέλεσμα της ολοένα και πιο γρήγορης απόσπασης της προσοχής, υπάρχει ανάγκη για πιο σύντομα βίντεο, τα οποία, όμως, θα τραβούν την προσοχή.
Πρέπει να προβάλλεται το CTA στο μήνυμα πριν οι χρήστες απομακρυνθούν από το sponsored βίντεο, είτε είναι οργανικό, είτε μη οργανικό και τα βίντεο να μην ξεπερνούν τα 20 δευτερόλεπτα.
Το περιεχόμενο του Influencer οδηγεί σε διαφορετική συμπεριφορά
Καθώς το περιεχόμενο που μπορεί να αγοραστεί έχει μπει στο παιχνίδι, το influencer μάρκετινγκ κινείται πιο κάτω. Μία από τις στρατηγικές που θα συνεχίσουμε να εξερευνούμε το 2023 είναι να οδηγεί τους χρήστες πιο κάτω στη διοχέτευση σε απροσδόκητες πλατφόρμες
Αλλά αν ψάχνετε για περισσότερη δράση κάτω από τη διοχέτευση, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το κοινό σας και ποιοι παράγοντες επιρροής είναι καλύτεροι για τη δουλειά, δήλωσε ο Joshua Carter, senior director PR, social media και influencer partnerships στη Shutterfly.
Οι συνεργασίες των influencer με τα brands επιμηκύνονται
H Jane Ko σημείωσε επίσης ότι αντί για μεμονωμένες καμπάνιες, οι εταιρείες ενδιαφέρονται να αναπτύξουν μακροχρόνιες σχέσεις με influencers.
Η Seits είπε ότι η PMG δομεί τις περισσότερες από τις συνεργασίες της για να διαρκέσουν έξι μήνες έως ένα έτος, γιατί αφενός ενισχύεται το περιεχόμενο, αλλά δημιουργείται επίσης και ένας καλύτερος μηχανισμός ανατροφοδότησης και λήψης αποτελεσμάτων.
Η επιτυχία είναι ένας κινούμενος στόχος
Οι βασικοί δείκτες απόδοσης για το μάρκετινγκ επιρροής συνεχίζουν να εξελίσσονται, σύμφωνα με τον Carter. "Εμείς, σαν μια εταιρεία που πουλάει προϊόντα, εξετάζουμε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό μας, την ανάπτυξη νέων πελατών, τα έσοδα και όλους τους σχετικούς δείκτες", είπε."Αλλά δεν αφορά μόνο το τελικό προϊόν. Σκεφτόμαστε το συνολικό ποσοστό αφοσίωσης ενός influencer προτού συνεργαστούμε μαζί του και εξετάζουμε την τμηματοποίηση του κοινού."
Οι δαπάνες για το μάρκετινγκ επιρροής, σύμφωνα με το Ιnsider Ιntelligence, θα αυξηθούν κατά 23,4% το 2023 και θα φτάσουν τα 6,16 δισεκατομμύρια δολάρια. Αν και εξακολουθεί να είναι ένα μικρό ποσοστό των συνολικών δαπανών μάρκετινγκ, υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης, ιδιαίτερα μεταξύ μικρού (5.000 έως 19.999 ακόλουθοι) και μεσαίου επιπέδου (20.000 έως 99.999 ακόλουθοι) influencer, οι οποίοι θα απορροφήσουν πάνω από το ήμισυ των δαπανών το 2023.
Εικόνα: Laura Chouette, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]