Η Yahoo και η Taboola, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή recommendations στο open web, ανακοίνωσαν τη σύναψη μιας αποκλειστικής εμπορικής συμφωνίας διάρκειας 30 ετών.
Η Taboola θα τροφοδοτεί αποκλειστικά την εγγενή διαφήμιση σε όλα τα ψηφιακά κανάλια της Yahoo και θα είναι διαθέσιμη για αγορές μέσω του Yahoo DSP. Ως αποτέλεσμα, η Taboola θα καθιερωθεί ως κορυφαίος πάροχος για διαφημιστές, εκδότες και εμπόρους στον ανοιχτό ιστό.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Taboola θα επωφεληθεί από το μέγεθος της Yahoo ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, προσεγγίζοντας σχεδόν 900 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως σε μηνιαία βάση, ως κορυφαίος online πάροχος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, αθλητικών, οικονομικών ειδήσεων και επικαιρότητας.
Ενισχύοντας τις λύσεις εγγενούς διαφήμισης της Yahoo, το Taboola θα συμβάλει στην παροχή μεγαλύτερης απήχησης, καλύτερη απόδοση καμπάνιας, καθώς και σε βελτιωμένες εμπειρίες χρήστη, υποστηρίζοντας τις εταιρείες στην αναζήτησή τους για εναλλακτικές επιλογές διαφήμισης.
Σύμφωνα με τους όρους της 30ετούς, αποκλειστικής εμπορικής συμφωνίας, η Taboola θα τροφοδοτήσει με λύσεις εγγενούς διαφήμισης όλα τα online κανάλια της Yahoo - πάνω από 800 δισεκατομμύρια εμφανίσεις. Επίσης, η Yahoo θα λάβει το 24,99% των συνολικών εκδομένων και εκκρεμών μετοχών της Taboola, ενώ θα έχει και έναν αντιπρόσωπο στο Διοικητικό Συμβούλιο της Taboola.
Το Project Agora είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Taboola σε 26 αγορές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]