Digital Marketing

Η Microsoft θέλει να διπλασιάσει τα έσοδά της από τις διαφημιστικές της δραστηριότητες

Η Microsoft θέλει να διπλασιάσει τα έσοδά της από τις διαφημιστικές της δραστηριότητες

Η Microsoft σχεδιάζει να διπλασιάσει τα ετήσια έσοδά της από τις διαφημιστικές της δραστηριότητες, σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια από τα 10 δισ. δολάρια. Το χρονοδιάγραμμα δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά εάν επιτευχθεί ο στόχος, η Microsoft θα γίνει ο έκτος μεγαλύτερος πωλητής ψηφιακών διαφημίσεων παγκοσμίως.

Στο... οπλοστάσιο των διαφημίσεων της Microsoft περιλαμβάνονται η αναζήτηση στη Bing, το Xbox, το MSN και πολλοί άλλοι ιστότοποι που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Xandr για την πώληση ψηφιακών διαφημίσεων. Η Microsoft εισήγαγε επίσης μορφές κάθετων διαφημίσεων, διαφημίσεις πιστωτικών καρτών στη Bing, ενώ επέκτεινε το δίκτυό της σε 66 νέες αγορές.

Η Microsoft ανέφερε ότι τα έσοδα από διαφημίσεις το 1ο τρίμηνο του οικονομικού έτους της αυξήθηκαν κατά 16%. Ωστόσο, η CFO Amy Hood είπε στους αναλυτές ότι η πτώση στις διαφημιστικές δαπάνες των πελατών, οι οποίες μειώθηκαν επιπλέον μέσα στο τρίμηνο, επηρέασαν τις διαφημίσεις στην αναζήτηση και στο LinkedIn.

Microsoft Edge και Bing

Αλλά η αύξηση της αναζήτησης και της διαφήμισης ήταν αποτέλεσμα του υψηλότερου όγκου αναζητήσεων και το Xandr, ανάφερε ο CEO της εταιρείας Satya Nadella, προσθέτοντας ότι η Microsoft έχει επεκτείνει τις γεωγραφικές περιοχές που εξυπηρετεί κατά σχεδόν 4 φορές τον περασμένο χρόνο. Πρόσθεσε επίσης ότι ο Microsoft Edge μπορεί επίσης να βοηθήσει στα έσοδα από την αναζήτηση και τις διαφημίσεις του Bing, αφού είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος browser στα Windows και συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο, αφού οι χρήστες χρησιμοποιούν ενσωματωμένες δυνατότητες σύγκρισης κουπονιών και τιμών για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Ο Rob Wilk, αντιπρόεδρος της Microsoft Advertising είπε ότι σκοπεύει να κάνει την αγορά διαφημίσεων ευκολότερη για τους συνεργάτες, ενώ σημείωσε ότι η Microsoft πρέπει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές που έχουν παρόμοιες ιδιότητες, αλλά έχουν πολύ πιο ώριμες διαφημιστικές επιχειρήσεις, όπως η Google.

Netflix

Η νέα συνεργασία με το Netflix ξεκίνησε αυτόν τον μήνα και επιτρέπει στους διαφημιστές να αγοράζουν διαφημίσεις μέσω της πλατφόρμας Xandr. Η Microsoft θα λαμβάνει αμοιβή μεταπωλητή και οι ειδικοί προβλέπουν ότι η συνεργασία θα είναι μια τεράστια πηγή εσόδων, καθώς αναμένεται να φέρει τουλάχιστον 10 δισ. δολάρια.



Gaming

Μια άλλη σημαντική πηγή εσόδων για τη Microsoft είναι τα παιχνίδια. Η εξαγορά της Activision Blizzard εξακολουθεί να εκκρεμεί, αλλά τα έσοδα από διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού θα μπορούσαν να είναι ένα ισχυρό σημείο πώλησης, εάν οι διαφημίσεις μπορούν να αγοραστούν μέσω του Xandr.

Καθώς η διαφημιστική δραστηριότητα της Microsoft αναπτύσσεται, αυτό σημαίνει περισσότερες επιλογές για τους διαφημιστές, εκτός των Google και Facebook, καθώς και πρόσθετες επιλογές, όπως οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιών και στο Netflix, που μπορούν να προσφέρουν νέες ευκαιρίες, τόσο σε εκδότες όσο και σε εταιρείες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search