Τα email που περιέχουν διαδραστικά στοιχεία είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις για το email marketing τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο είναι πιο διασκεδαστικά για τους αναγνώστες, αλλά παράλληλα μπορούν να αυξήσουν τα κλικ και τις ενέργειες των παραληπτών, όπως είναι οι επισκέψεις στον ιστότοπο ή οι αγορές.
Τι σημαίνει όμως διαδραστικό email; Πρόκειται για τα email που περιλαμβάνουν στοιχεία με τα οποία μπορούν να αλληλεπιδράσουν οι αναγνώστες. Τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε. Από gif ή βίντεο, μέχρι κουμπιά προτροπής. Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα είτε να τα παρακολουθήσουν είτε να προχωρήσουν σε ενέργειες κάνοντας κλικ σε αυτά.
Τα διαδραστικά email έχουν σημαντικά οφέλη για το email marketing. Το πιο σημαντικό είναι ότι ενισχύεται η συμμετοχή των αναγνωστών. Δίνοντας στους συνδρομητές σας τη δυνατότητα να απαντήσουν σε ένα κουίζ, πατώντας τον αντίστοιχο σύνδεσμο ή να προσθέσουν προϊόντα σε ένα καλάθι αγορών ή να κάνουν μια αξιολόγηση, τους διευκολύνετε να εκτελέσουν γρηγορότερα κάποιες ενέργειες.
Τα διαδραστικά στοιχεία στα email δίνουν στους συνδρομητές σας μια μεγαλύτερη ώθηση να συμμετέχουν και να προβούν σε μια δράση. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύονται τα κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά (CTR – Click Through Rate) και αυξάνεται ο αριθμός των επισκεπτών στη σελίδα του ιστότοπου που αυτά παραπέμπουν.
Όσοι χρήστες αλληλεπιδρούν είναι πιθανοί πελάτες σας, οι οποίοι δείχνουν ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι με τα διαδραστικά email μπορεί να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπών και ο αριθμός των πωλήσεων.
Ενσωματώνοντας διαδραστικά στοιχεία στα email σας, όπως έρευνες ή δημοσκοπήσεις, μπορείτε να συγκεντρώσετε πολλά δεδομένα για τις προτιμήσεις των πελατών σας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ως εργαλεία για να κατανοήσετε τι χρειάζεται το κοινό σας. Έτσι, θα γνωρίζετε πώς πρέπει να σχεδιάσετε τις μελλοντικές σας καμπάνιες.
Πώς να δημιουργήσετε πιο διαδραστικά email;
Τα email σας μπορούν εύκολα να γίνουν ελκυστικά με την προσθήκη διαδραστικών στοιχείων.
1. Βίντεο
Μία από τις πιο δημοφιλείς και απλές μεθόδους για να κάνετε τους συνδρομητές σας να αλληλεπιδράσουν με τα email σας, είναι η ενσωμάτωση βίντεο. Οι περισσότεροι προτιμούν να παρακολουθούν ένα βίντεο για ένα προϊόν από το να διαβάζουν για αυτό.
Φροντίστε τα βίντεο που θα ενσωματώσετε στα email σας να είναι σχετικά σύντομα και φυσικά να ενισχύουν το περιεχόμενο του email.
2. GIFs
Εάν θέλετε να προσθέσετε κίνηση στα email σας, αλλά δε θέλετε να ενσωματώσετε ένα βίντεο, τα gif είναι η καλύτερη λύση. Είναι εντυπωσιακά και τραβούν την προσοχή των αναγνωστών.
Η προσθήκη gif είναι από τους πιο εύκολους και διασκεδαστικούς τρόπους για κάνετε τα email σας διαδραστικά. Η χρήση των gif με έξυπνο τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας πιο όμορφα και δημιουργικά.
Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app
Εικόνα: Brett Jordan, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]