Digital Marketing

7 χρήσιμες συμβουλές για τις email καμπάνιες των Χριστουγέννων

7 χρήσιμες συμβουλές για τις email καμπάνιες των Χριστουγέννων

H περίοδος των Χριστουγέννων είναι από τις καλύτερες εποχές του χρόνου για τις επιχειρήσεις. Αυτή την περίοδο οι καταναλωτές είναι περισσότερο πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές. Είναι, λοιπόν, η κατάλληλη ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Οι email καμπάνιες των Χριστουγέννων μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και να δείτε το τζίρο σας να αυξάνετε κατακόρυφα.

Τα email σάς δίνουν τη δυνατότητα να έρθετε πιο κοντά με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας και να προσελκύσετε νέους καταναλωτές με ειδικές προσφορές και δώρα. Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες τακτικές email marketing για να καταφέρετε να κερδίσετε την προσοχή των συνδρομητών σας.

1. Στείλτε προσωποποιημένα email



Η τμηματοποίηση της λίστας των email σας θα σας βοηθήσει να στέλνετε στους συνδρομητές σας προσωποποιημένα email. Όταν μιλάμε για προσωποποιημένα email δεν εννοούμε απλώς την προσφώνηση του παραλήπτη με το όνομά του. Εννοούμε την αποστολή εξατομικευμένου περιεχομένου, που θα είναι πιο σχετικό με τα ενδιαφέροντά του.



Μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τους συνδρομητές σας με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά ή τις αγοραστικές συνήθειες.



Όταν οι συνδρομητές λαμβάνουν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με αυτό και να προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια.

2. Προωθήστε προσφορές της τελευταίας στιγμής



Μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών πραγματοποιεί τις αγορές του λίγες μέρες πριν τις γιορτές. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συνεχίσετε να προωθείτε τις εορταστικές προσφορές σας και την τελευταία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, ακόμα και την εβδομάδα πριν την Πρωτοχρονιά, ώστε να εξυπηρετήσετε και τους αγοραστές της τελευταίας στιγμής.

Προσφέρετε, λοιπόν, στους πελάτες σας πολύ καλές εκπτώσεις και διαβεβαιώστε τους ότι θα προλάβουν να παραλάβουν τα προϊόντα τους εγκαίρως εάν κάνουν τις αγορές τους online. Αν και οι ταχυμεταφορικές εταιρίες είναι πολύ απασχολημένες το διάστημα των εορτών, είναι πολύ σημαντικό οι παραγγελίες των πελατών σας να παραδοθούν την καθορισμένη ημερομηνία. 

3. Δημιουργήστε έναν μοναδικό χριστουγεννιάτικο σχεδιασμό



Όταν δημιουργείτε εποχιακές email καμπάνιες και ειδικότερα αυτές των Χριστουγέννων, θα πρέπει να δώσετε την απαραίτητη προσοχή στον σχεδιασμό του email σας. Μπορεί να χρειαστεί αρκετός χρόνος για τη δημιουργία τους, αλλά αξίζει τον κόπο. Ένας μοναδικός χριστουγεννιάτικος σχεδιασμός θα κάνει το email σας να ξεχωρίσει ανάμεσα στα εισερχόμενα των συνδρομητών σας.



Χρησιμοποιήστε έντονα γιορτινά χρώματα, όπως το κόκκινο, το πράσινο, το χρυσό, το λευκό, κ.α. Κάντε το email σας να μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα.



Προσθέστε εικόνες υψηλής ποιότητας με τον Άγιο Βασίλη, χριστουγεννιάτικα δέντρα, χιονονιφάδες ή άλλα στοιχεία που παραπέμπουν στη συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου.



Χρησιμοποιήστε GIFs για να κάνετε το email σας πιο ζωντανό και ελκυστικό. Έχετε μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή των αναγνωστών και τα GIFs αποτελούν τον τέλειο τρόπο για να το πετύχετε αυτό.

Προσθέστε στα email σας emojis. Γίνετε δημιουργικοί και παίξτε με διαφορετικά emojis, έχοντας πάντα στο μυαλό σας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε τόσο στο θέμα όσο και στο περιεχόμενο του email σας. Βεβαιωθείτε, όμως, πως είναι σχετικά και ταιριάζουν, όχι μόνο στην καμπάνια σας αλλά και στην επωνυμία σας.

Βέβαια, επειδή είναι περίοδος εορτών, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνετε. Προσπαθήστε να διατηρήσετε την κομψότητα του email, αποφεύγοντας τις υπερβολές.

4. Γράψτε ένα μοναδικό κείμενο

Το κείμενο δεν μπορεί να λείπει από ένα χριστουγεννιάτικο email. Αφού ολοκληρώσετε το σχεδιασμό του email σας, γράψτε ένα κείμενο το οποίο να μεταδίδει στους συνδρομητές σας το πνεύμα των Χριστουγέννων. Μοιραστείτε μαζί τους μία αστεία ή συγκινητική ιστορία.

Όταν γράφετε το κείμενο για το χριστουγεννιάτικο email σας, φροντίστε:

-  Να είναι σύντομο και έξυπνο
-  Να είναι προσωπικό και φιλικό
-  Να περιλαμβάνει μία θερμή ευχή

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Les Anderson, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search