Digital Marketing

Το mobile marketing ανεβάζει ταχύτητα το καλοκαίρι

Το mobile marketing ανεβάζει ταχύτητα το καλοκαίρι

Η εποχικότητα στις καμπάνιες marketing φαίνεται πως δεν περιορίζεται τελικά μονάχα στις προσφορές και τις εκπτώσεις, αλλά επίσης και στο είδος των συσκευών που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές,προκειμένου να αναζητήσουν και να αγοράσουν προϊόντα online.

Σε ανάλυση καμπάνιας, που διενεργήθηκε από την RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία -που παρέχει λύσεις retargeting, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής- διαπίστωσε ότι η δραστηριότητα σε smartphone και tablet αυξήθηκε τους θερινούς μήνεςκατά 30%.

Καθώς οι φορητές συσκευές γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, το μερίδιο των desktop συσκευών στη διαφήμιση σταδιακά επιβραδύνεται, ενώ οι δαπάνες μέσω φορητών συσκευών σημειώνουν ραγδαία άνοδο.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση Internet Advertising Revenue από τη Pricewaterhouse Coopers και το Interactive Advertising Bureau,τα έσοδα από τις ψηφιακές διαφημίσεις έφτασαν στα 72,5 δις δολάρια το 2016, αυξημένα κατά 22% σε σύγκριση με το 2015.

Μάλιστα, για πρώτη φορά οι mobile διαφημίσεις αντιστοιχούσαν σε πάνω από το μισό της διαφημιστικής δαπάνης – έφτασαν τα 36,6 δις δολάρια, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 51% των συνολικών εσόδων από τις ψηφιακές διαφημίσεις.

Η αυξανόμενη δύναμη του mobile, λοιπόν, φέρνει στο προσκήνιο αυτό το καλοκαίρι τις programmatic-based ενέργειες.

Η RTB House διαπίστωσε, χρησιμοποιώντας στοιχεία από περισσότερες από 40 αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία & Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, ότι τα smartphones και τα tablet είναι οι συσκευές που προτιμούν περισσότερο οι χρήστες το καλοκαίρι.

Ο αριθμός των conversions από φορητές συσκευές ανέβηκε τον Ιούλιο και Αύγουστο του 2016, όπου η χρήση των smartphone ήταν κατά 27% έως 36% υψηλότερη από τον ετήσιο μέσο όρο.

Τα smartphone και tablet έδωσαν συνδυαστικά το 28% των συνολικών conversion τον πρώτο μήνα και σχεδόν 30% τον δεύτερο (τα smartphones έδωσαν ποσοστό 24% και περισσότερο από 25% αντίστοιχα, ενώ τα tablet πάνω από 4% και στους δύο μήνες).

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, αποκλειστικού αντιπροσώπου της RTB House στην Ελλάδα, δήλωσε ότι παράλληλα με την ανοδική πορεία χρήσης των φορητών συσκευών, οι marketers πρέπει να λαμβάνουν πλέον υπόψη και την εποχικότητα αυτών των μέσων.

«Η χρήση φορητών συσκευών αυξάνεται σημαντικά όσο οι άνθρωποι βρίσκονται έξω, είναι σε διακοπές ή κάνουν σύντομα ταξίδια.

Οι performance-based ενέργειες που χρησιμοποιούν καμπάνιες σε διαφορετικά μέσα μπορούν να στοχεύσουν αυτούς τους χρήστες, δίνοντας στους διαφημιστές τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν όχι μόνο τα χρονικά περιθώρια στις προσφορές τους, αλλά και τις οθόνες όπου θα χρησιμοποιηθούν».

Για να προσθέσει ότι «με τα σωστά retargeting εργαλεία, οι marketers μπορούν να αντιδρούν άμεσα στις εκάστοτε συμπεριφορές των καταναλωτών, στα διαφορετικά στάδια της αγοράς.

Γνωρίζοντας πώς και πότε οι καταναλωτές θα συνδεθούν σε συγκεκριμένες πλατφόρμες, είναι σε θέση να σχεδιάσουν διαφημιστικές στρατηγικές ανά τομείς διαφορετικών χρηστών, που χωρίζονται σε επισκέπτες, πιθανούς αγοραστές και πελάτες, προσφέροντας περισσότερο ακριβή και προσωποποιημένα μηνύματα κατά τις ώρες αιχμής.

Η τάση για αυξημένη χρήση φορητών συσκευών το καλοκαίρι αποτυπώνει και μεγαλύτερη ανάπτυξη στο mobile marketing, συνολικά. Το 2016, ο μέσος όρος του μεριδίου των φορητών συσκευών από τον Ιανουάριο ως τον Μάιο είχε conversions από φορητές συσκευές σε ποσοστό περίπου 19%.

Το ίδιο διάστημα, το 2017, το νούμερο αυτό αυξήθηκε σε πάνω από 28%, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 50%. Με αυτή τη λογική υποθέτουμε ότι το διάστημα Ιουνίου-Αυγούστου θα φέρει τα ίδια ή ακόμη και υψηλότερα ποσοστά».

Η μεθοδολογία της έκθεσης

Η έκθεση βασίζεται σε στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από περισσότερες από 1.000 καμπάνιες οι οποίες βασίστηκαν στο μοντέλο RTB, μια τεχνολογία online διαφημίσεων η οποία επιτρέπει την αγορά και πώληση ενός μοναδικού adview, σε πραγματικό χρόνο.

Τα δεδομένα προήλθαν από το Device Report των πελατών προσωποποιημένου retargeting της RTBHouse.

Η RTB Houseείναι μια από τις ελάχιστες εταιρείες στον κόσμο που ανέπτυξε και εφάρμοσε δική της τεχνολογία για την αγορά διαφημίσεων με real-time bidding.Ηεταιρεία έχει παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο και τρέχει καμπάνιες σε 40 αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία &Ειρηνικό ,Μέση Ανατολή και Αφρική.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search