Κάθε επιχείρηση προσπαθεί πάντα να βελτιώνει τις email καμπάνιες της, χρησιμοποιώντας έξυπνα κείμενα, όμορφο σχεδιασμό και εντυπωσιακές εικόνες. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός για να καταφέρει κανείς να προσελκύσει το ενδιαφέρον των συνδρομητών του είναι πολύ μεγάλος.
Αυτό σημαίνει ότι αν ασχολείστε σοβαρά με το email marketing θα πρέπει να βρίσκετε δημιουργικούς τρόπους για να κερδίσετε την προσοχή τους και να τους κάνετε να ενδιαφερθούν για το μήνυμά σας.
Σε προηγούμενο άρθρο μας, αναφερθήκαμε αναλυτικά στη σωστή χρήση των εικόνων στα email. Αυτή τη φορά θα μιλήσουμε για τα γνωστά σε όλους GIF και πώς αυτά θα σας βοηθήσουν να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα.
Τα GIF αποτελούν σίγουρα μια πολύ καλή λύση αν θέλετε να κάνετε πιο ελκυστικό και διαδραστικό το περιεχόμενό σας. Όπως συμβαίνει όμως και με τις απλές εικόνες, θα πρέπει να ακολουθήσετε μία συγκεκριμένη στρατηγική για τη χρήση των GIF στις email καμπάνιες σας. Πριν τα χρησιμοποιήσετε στα email σας, είναι απαραίτητο να λάβετε υπόψη ορισμένα στοιχεία, όπως η τοποθέτησή τους ή και η συχνότητα με την οποία θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε.
Τί είναι τα GIF;
Το GIF (Graphical Interchange Format) είναι ένα σύνολο από εικόνες που εμφανίζονται σε σειρά με πολύ γρήγορη ταχύτητα, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο την ψευδαίσθηση της κίνησης. Αυτό το είδος εικόνας αναπτύχθηκε από την CompuServe το 1987 και ήταν μία αρκετά δημοφιλής μορφή εικόνας.
Τα πρώτα χρόνια του Διαδικτύου τα GIF αποτελούσαν την κύρια μέθοδο προσθήκης κίνησης σε μία ιστοσελίδα. Το 1989 τα GIF ξεκίνησαν να υποστηρίζουν εκτός από στατικές εικόνες και μικρής διάρκειας κινούμενες εικόνες.
Από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Σήμερα τα GIF αποτελούν μία πολύ συχνή μέθοδο επικοινωνίας. Πολλοί χρήστες του διαδικτύου τα χρησιμοποιούν αντί για κείμενο, προκειμένου να μεταδώσουν κάποιο μήνυμα. Το 2013 ιδρύθηκε το GIPHY, μία πλατφόρμα στην οποία οι χρήστες μπορούν να αναζητούν και να μοιράζονται GIF, ενώ το 2015 τα GIF ξεκίνησαν να υποστηρίζονται από το Facebook και το 2018 και το Instagram πρόσθεσε τα GIF στις ιστορίες.
Γιατί και με ποιο τρόπο να τα χρησιμοποιήσετε στις email καμπάνιες σας;
1. Τραβούν την προσοχή των συνδρομητών
Η προσθήκη κίνησης στο email σας αποτελεί έναν καλό και έξυπνο τρόπο για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των συνδρομητών σας. Η κίνηση τραβάει την προσοχή των ανθρώπων πολύ πιο γρήγορα από τις στατικές εικόνες. Η χρήση των GIF στα email αυξάνει την πιθανότητα οι χρήστες να συνεχίζουν να διαβάζουν ή να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο του email σας.
2. Αντικαθιστούν τα βίντεο
Οι χρήστες μπορούν να αφομοιώσουν καλύτερα περιεχόμενο διάρκειας μόνο μερικών δευτερολέπτων. Τα GIF είναι σύντομα και είναι πιο εύκολο να προβληθούν συγκριτικά με τα βίντεο, τα οποία δεν υποστηρίζονται από πολλούς παρόχους email.
Οι συνδρομητές σας είναι πιο πρόθυμοι να παρακολουθήσουν ένα GIF μέχρι το τέλος από οποιοδήποτε βίντεο. Το μήνυμα μεταδίδεται γρηγορότερα μέσω των κινούμενων εικόνων και είναι πιο πιθανό να μείνει στο μυαλό των αναγνωστών.
3. Αφηγούνται μια ιστορία
Τα GIF είναι ένας τέλειος τρόπος για να αφηγηθείτε μία ιστορία και να μοιραστείτε γρήγορα πληροφορίες. Μπορείτε να παρουσιάσετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες σας ή να δείξετε στους συνδρομητές σας πώς προέκυψε μία ιδέα σας.
4. Λειτουργούν ως tutorial
Αν χρειάζεται να δείξετε στους συνδρομητές σας τον τρόπο χρήσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, όπως για παράδειγμα ένα πολύ σύντομο οδηγό εγκατάστασης ενός προγράμματος ή λειτουργίας μιας συσκευής, τα GIF είναι η καλύτερη επιλογή! Μπορείτε να δείξετε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα πώς λειτουργεί και πώς χρησιμοποιείται ένα προϊόν χωρίς να γεμίσετε το email σας με κείμενο.
5. Χρησιμοποιούνται ως CTA
Τα Call to Action ή στα ελληνικά κουμπιά προτροπής χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στο email marketing. Προτρέπουν τους χρήστες να κάνουν κλικ και να προχωρήσουν σε μια ενέργεια όπως την αγορά ενός προϊόντος, την εγγραφή σε μια υπηρεσία ή την λήψη ενός αρχείου.
Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο το κουμπί προτροπής να προσελκύει το ενδιαφέρον των αναγνωστών και να ξεχωρίζει μέσα στο email σας. Ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι μέσω GIF. Τα GIF είναι εντυπωσιακά και τραβούν αμέσως την προσοχή!
Κάντε τα CTA να αναβοσβήνουν, να γυαλίζουν ή να αλλάζουν χρώμα. Όσους περισσότερους χρήστες προσελκύσουν, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπών. Διαβάστε εδώ πώς να χρησιμοποιήσετε σωστά τα CTA στα email.
Τί πρέπει να προσέξετε όταν χρησιμοποιείτε GIF στα email;
Τα GIF είναι μία εξαιρετική προσθήκη στα email σας που θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Ωστόσο, για να λειτουργήσουν όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα, υπάρχουν κάποια στοιχεία στα οποία πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή.
Δείτε περισσότερα στο emailsystem.app
Εικόνα: giphy.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]