Στο Διαδίκτυο αφιερώνει ένα μεγάλο τμήμα της ημέρας του ο μέσος Έλληνας, ο οποίος βρίσκεται online τουλάχιστον 3,5 ώρες ημερησίως, ενώ οι νεαρότερες ηλικίες, 15 έως 24 ετών, αφιερώνουν στο Internet πάνω από 5 ώρες την ημέρα.
Με την online δραστηριότητα να γίνεται όλο και πιο ενεργή για τους Έλληνες, δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν οι 8 στους 10 χρήστες (78%), ηλικίας 18 έως 34 ετών, έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο 6μηνο. Βέβαια, το ποσοστό αυτό φθίνει - όπως είναι αναμενόμενο - στις μεγαλύτερες ηλικίες και διαμορφώνεται στο 29% στην ηλικιακή ομάδα άνω των 65 ετών.
Στο μεταξύ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επίσης, αποτελούν μια καθημερινή ασχολία για περίπου 6 στους 10 Έλληνες χρήστες. Τα υψηλότερα ποσοστά καθημερινής χρήσης των social media (83%) καταγράφονται στις ηλικίες 13 έως 17 ετών και στις ηλικίες 18 έως 24 ετών (91%). Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών συνδέονται καθημερινά σε ποσοστό 78%, ενώ η χρήση βαίνει μειούμενη στις μεγαλύτερες ηλικίες: οι χρήστες 35 έως 44 ετών συνδέονται καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ποσοστό 66%, στις ηλικίες 45 έως 54 ετών το ποσοστό καθημερινής χρήσης πέφτει στο 55%.
Συνολικά, πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari για το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2019, 1 στους 4 Έλληνες χρήστες αφιερώνει στα social media πάνω από μία ώρα ημερησίως.
Συνολικά, το 90% των Ελλήνων χρηστών συνδέεται στο Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ το 84% βρίσκεται online καθημερινά. Επιπλέον, 9 στα 10 νοικοκυριά (87%) έχει μια σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, οι χρήστες στην Ελλάδα προτιμούν να συνδέονται στο Διαδίκτυο από τις φορητές τους συσκευές, προκειμένου να είναι online απ’ όπου κι εάν βρίσκονται. Με την κατοχή smartphone να φθάνει στη χώρα μας το 85%, είναι αναμενόμενο η χρήση Mobile Internet να κυμαίνεται στο 81%.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]