Digital Marketing

Oλιστική προσέγγιση του online shopper για επιτυχημένο remarketing

Oλιστική προσέγγιση του online shopper για επιτυχημένο remarketing

-Advertorial-

Ο πιο απλός τρόπος για να σιγουρευτείς πριν δοκιμάσεις ένα καινούργιο εργαλείο στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι να δεις την αποτελεσματικότητά του σε άλλες επιχειρήσεις. 

Η πλατφόρμα Retargeting.biz διαθέτει ήδη 3.000 συνεργαζόμενα e-shops, οπότε η αναζήτηση επιτυχημένων παραδειγμάτων είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία της μόδας (fashion) ένα συνεργαζόμενο διεθνές e-shop εμφάνισε αύξηση πωλήσεων από 4 χιλάδες ευρώ στις 35 χιλάδες ευρώ(!) με τη χρήση των δυναμικών διαφημίσεων (Dynamic Ads) της πλατφόρμας και με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους διαφήμισης (media spent) κατά μόλις €1.000, από €2.900 στα €3.900.

Σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην Ελλάδα, η αύξηση των πωλήσεων που έχει παρατηρηθεί με τη χρήση της πλατφόρμας στην ίδια κατηγορία, είναι τουλάχιστον +15%, γεγονός που κάνει την Retargeting.biz ιδανική λύση για ένα e-shop

Η πλατφόρμα Retargeting.biz αποτελείται από πληρωμένα και οργανικά εργαλεία remarketing (προσωποποιημένα emails, pop-ups, push notifications, SMS) και βλέπει τον καταναλωτή ως μία και μοναδική οντότητα, σε αντίθεση με τα εργαλεία επιμέρους παρόχων, ακολουθώντας τον χρήστη σε όλο το αγοραστικό του ταξίδι. Μάλιστα, το κόστος της πλατφόρμας είναι σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος των επιμέρους εργαλείων άλλων παρόχων, ενώ η υπηρεσία γίνεται ακόμη πιο ελκυστική αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει δοκιμαστική περίοδος 4 εβδομάδων με κόστος μόλις 1 ευρώ, για να παραμετροποιηθούν πλήρως οι καμπάνιες του e-shop πριν περάσει στην επί πληρωμή λειτουργία.

retargeting insights

Το να μπορείς να προσεγγίσεις ολιστικά τον καταναλωτή με διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, Google, Google Shopping, YouTube, αλλά και με αυτοματοποιημένες καμπάνιες e-mail, είναι η πρόκληση των περισσότερων ιδιοκτητών e-shop, που λόγω έλλειψης χρόνου παραμελούν αυτήν την πολύ σημαντική δράση.

Η πλατφόρμα Retargeting.biz δίνει τη δυνατότητα σε κάθε e-shop να τρέξει τέτοιες καμπάνιες με εύκολο, γρήγορο και οικονομικό τρόπο, προκειμένου ο χρήστης να το επισκεφτεί ξανά και να ολοκληρώσει την παραγγελία που εγκατέλειψε (εγκαταλελειμμένο καλάθι), κάτι που συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων. Έτσι, η ενεργοποίηση digital marketing γίνεται... παιχνίδι, ακόμα και στις περιπτώσεις που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υπόθεση "one-man-show" όταν ο ιδιοκτήτης του eshop ασχολείται με τα πάντα, κάνοντας και το πιο μικρό e-shop να φαίνεται σαν να έχει ένα inhouse τμήμα digital marketing!

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search