-Advertorial-
Ο πιο απλός τρόπος για να σιγουρευτείς πριν δοκιμάσεις ένα καινούργιο εργαλείο στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι να δεις την αποτελεσματικότητά του σε άλλες επιχειρήσεις.
Η πλατφόρμα Retargeting.biz διαθέτει ήδη 3.000 συνεργαζόμενα e-shops, οπότε η αναζήτηση επιτυχημένων παραδειγμάτων είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία της μόδας (fashion) ένα συνεργαζόμενο διεθνές e-shop εμφάνισε αύξηση πωλήσεων από 4 χιλάδες ευρώ στις 35 χιλάδες ευρώ(!) με τη χρήση των δυναμικών διαφημίσεων (Dynamic Ads) της πλατφόρμας και με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους διαφήμισης (media spent) κατά μόλις €1.000, από €2.900 στα €3.900.
Σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην Ελλάδα, η αύξηση των πωλήσεων που έχει παρατηρηθεί με τη χρήση της πλατφόρμας στην ίδια κατηγορία, είναι τουλάχιστον +15%, γεγονός που κάνει την Retargeting.biz ιδανική λύση για ένα e-shop!
Η πλατφόρμα Retargeting.biz αποτελείται από πληρωμένα και οργανικά εργαλεία remarketing (προσωποποιημένα emails, pop-ups, push notifications, SMS) και βλέπει τον καταναλωτή ως μία και μοναδική οντότητα, σε αντίθεση με τα εργαλεία επιμέρους παρόχων, ακολουθώντας τον χρήστη σε όλο το αγοραστικό του ταξίδι. Μάλιστα, το κόστος της πλατφόρμας είναι σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος των επιμέρους εργαλείων άλλων παρόχων, ενώ η υπηρεσία γίνεται ακόμη πιο ελκυστική αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει δοκιμαστική περίοδος 4 εβδομάδων με κόστος μόλις 1 ευρώ, για να παραμετροποιηθούν πλήρως οι καμπάνιες του e-shop πριν περάσει στην επί πληρωμή λειτουργία.
Το να μπορείς να προσεγγίσεις ολιστικά τον καταναλωτή με διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, Google, Google Shopping, YouTube, αλλά και με αυτοματοποιημένες καμπάνιες e-mail, είναι η πρόκληση των περισσότερων ιδιοκτητών e-shop, που λόγω έλλειψης χρόνου παραμελούν αυτήν την πολύ σημαντική δράση.
Η πλατφόρμα Retargeting.biz δίνει τη δυνατότητα σε κάθε e-shop να τρέξει τέτοιες καμπάνιες με εύκολο, γρήγορο και οικονομικό τρόπο, προκειμένου ο χρήστης να το επισκεφτεί ξανά και να ολοκληρώσει την παραγγελία που εγκατέλειψε (εγκαταλελειμμένο καλάθι), κάτι που συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων. Έτσι, η ενεργοποίηση digital marketing γίνεται... παιχνίδι, ακόμα και στις περιπτώσεις που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υπόθεση "one-man-show" όταν ο ιδιοκτήτης του eshop ασχολείται με τα πάντα, κάνοντας και το πιο μικρό e-shop να φαίνεται σαν να έχει ένα inhouse τμήμα digital marketing!
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]