Όποιος έχει λογαριασμό στο Instagram και θέλει να βρει περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντά του, κάνει αναζήτηση στην εξερεύνηση. Εκεί, μπορεί να ανακαλύψει χρήστες και εταιρείες που δεν ακολουθεί ήδη. Το 50% των χρηστών χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη λειτουργία σε μηνιαία βάση, ενώ το 80% ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση.
Με δεδομένα τα παραπάνω νούμερα, ήταν μάλλον αναμενόμενο από την εταιρεία να τοποθετήσουν διαφημίσεις στο συγκεκριμένο feed, κάτι που θα συμβεί τμηματικά μέσα στους επόμενους μήνες.
Στην πρόσφατη ανακοίνωσή τους, από το Instagram ανέφεραν ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους να εμφανιστούν σε κοινά που αναζητούν κάτι νέο και σχετίζονται με το προϊόν τους. Οι καμπάνιες θα μπορούν να επεκταθούν εύκολα σε ευρύτερα κοινά, μέσω των αυτόματων τοποθετήσεων στο Facebook.
Από το Instagram σημείωσαν επίσης πως αφού κάποιος χρήστης κλικάρει κάποια φωτογραφία ή βίντεο στην εξερεύνηση, θα μπορεί να βλέπει διαφημίσεις οι οποίες θα είναι μέρος του browsing που κάνει. Οι χρήστες θα έχουν τον έλεγχο των διαφημίσεων και θα μπορούν να κρύβουν και να αναφέρουν όσες θεωρούν ότι δεν είναι κατάλληλες, για οποιονδήποτε λόγο. Τέλος, θα μπορούν να ρυθμίζουν τις διαφημιστικές προτιμήσεις τους από το ανάλογο μενού στο Facebook.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]