Το Project Agora είχε τη χαρά να φιλοξενήσει στα γραφεία του στελέχη της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), για μία εκπαίδευση με θέμα τις βασικές αρχές της Native Διαφήμισης, ειδικά σχεδιασμένη για premium πελάτες.
Η εκπαίδευση προσαρμόστηκε για να καλύψει συγκεκριμένα τις ανάγκες της ομάδας του ΕΟΤ και εστίασε στην παροχή προστιθέμενης αξίας, καλύπτοντας κρίσιμα θέματα για την καθημερινή τους εργασία.
Από τη βασική ορολογία και το media planning, μέχρι την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στη Native Διαφήμιση, το training αυτό προσέφερε μία σε βάθος ανάλυση γύρω από τις χρήσεις και τις στρατηγικές του native γενικά, και των δυνατότητων και των βέλτιστων πρακτικών για τη χρήση της Taboola, ειδικότερα.
«Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να συνεργαστούμε στενά με την ομάδα από τη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ και να ανταλλάξουμε γνώσεις που θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη των διαφημιστικών ενεργειών τους», δήλωσε η Έλενα Τσικνάκου, Director of Advertiser Business του Project Agora. «Η αφοσίωση και η ενέργεια που έδειξαν ήταν πραγματικά εντυπωσιακή».
Η Έφη Στυλιδιάδη, Head of Advertising Department του ΕΟΤ σχολίασε: «Ευχαριστούμε θερμά το Project Agora για την εξαιρετική εμπειρία, την άρτια προετοιμασία και την πολύτιμη εκπαίδευση που λάβαμε. Οι πληροφορίες και οι γνώσεις που αποκτήσαμε θα μας βοηθήσουν πολύ στην αναβάθμιση των διαφημιστικών μας ενεργειών και την επίτευξη των στόχων μας».
Το Project Agora και η Taboola, που συνεργάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα και άλλες 21 αγορές, συνεχίζουν να υποστηρίζουν τους συνεργάτες τους με εξειδικευμένες εκπαιδευτικές δράσεις, προωθώντας τη δημιουργία εύστοχων και αποτελεσματικών native καμπανιών.
Περισσότερα για το Project Agora: https://projectagora.com