Η Tailwind, εταιρία του ομίλου TDG, ανακοινώνει την αποκλειστική συνεργασία της με τη Flashtalking, εταιρία της Mediaocean, στις περιοχές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής και τις Σκανδιναβικές χώρες, για να παρέχει ολοκληρωμένες ad-serving, campaign management και dynamic creative optimization λύσεις στους σύγχρονους marketers.
Η Flashtalking είναι η κορυφαία ανεξάρτητη ad-tech πλατφόρμα για creative personalization σε όλα τα κανάλια marketing. Eπιτρέπει στους διαφημιζόμενους καλύτερη προσωποποίηση, στόχευση και ανάλυση μετρήσεων των καμπανιών τους.
Λειτουργεί ως ενιαία πηγή πληροφόρησης και επιτρέπει στους οργανισμούς την βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών τους και της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών τους ενεργειών. Σε συνδυασμό με την ισχυρή creative σουίτα της, η πλατφόρμα της Flashtalking εκτοξεύει τη δημιουργικότητα.
Η Tailwind, με την τεχνολογική της εξειδίκευση και εμπειρία και με την ισχυρή τοπική παρουσία της, στοχεύει στο να συνεχίσει να παρέχει σε brands και agencies τις ολοκληρωμένες λύσεις που χρειάζονται για να δημιουργήσουν ουσιαστικά σημεία επαφής με τους καταναλωτές τους.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι για την αποκλειστική συνεργασία μας με την Tailwind σε σημαντικές αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής” δήλωσε ο Simon Thorne, Managing Director EMEA της Flashtalking, εταιρία της Mediaocean. “Η συνεργασία μας, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να έχουν τοπική υποστήριξη, σε ακόμα περισσότερες περιοχές, από έμπειρους επαγγελματίες που γνωρίζουν σε βάθος τις τοπικές ανάγκες και προκλήσεις.”
Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Managing Partner της Tailwind δήλωσε: “Πιστοί στο όραμα της Tailwind να επιταχύνουμε την ψηφιακή μετεξέλιξη των τμημάτων marketing των συνεργατών μας, φέρνουμε τη δύναμη του δημιουργικού που έχει αποδειχθεί ότι έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στην απόδοση τους. Μέσω της στρατηγικής μας συνεργασίας με τη Flashtalking, ισχυροποιούμε την πολυετή δραστηριότητα στην παροχή creative personalization και digital advertising intelligence λύσεων στους τοπικούς marketers, βοηθώντας τους να κερδίσουν τη μόνη μάχη που έχει σημασία σήμερα, τη μάχη για να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών.”