Τον επόμενο Μάιο θα τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός γενικής προστασίας δεδομένων (GDPR), ο οποίος θα αντικαταστήσει την οδηγία της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων του 1995.
Με τον νέο κανονισμό ξεκινά μια νέα εποχή, στην οποία ενοποιούνται οι κανόνες προστασίας δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη, ενισχύοντας τα δικαιώματα των πολιτών της ΕΕ και θέτοντας νέες υποχρεώσεις σε όλους τους οργανισμούς που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες online.
Η Google ανακοίνωσε ότι δεσμεύεται να συμμορφώνεται με το GDPR σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει στην Ευρώπη.
Αυτό περιλαμβάνει τα πιο δημοφιλή καταναλωτικά προϊόντα όπως το Search και το Gmail, όλες τις υπηρεσίες διαφήμισης και μέτρησης όπως το AdWords, το AdSense, το DoubleClick και το Analytics, τις υπηρεσίες Cloud, καθώς και τις υπηρεσίες που θα παρουσιάσει στο μέλλον.
Η Google προσφέρει διαφάνεια στους χρήστες μέσω σαφών εξηγήσεων για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα ,ενώ παράλληλα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα μέσω ‘του λογαριασμού μου’ και της ‘δραστηριότητας μου’ (My Account και My Activity).
Ο νέος κανονισμός δημιουργεί υποχρεώσεις για πελάτες και οι συνεργάτες και επομένως υποχρεώνει την Google σε τακτικούς ελέγχους, διατήρηση πιστοποιήσεων, παροχή συμβατικής προστασίας και χρήση εργαλείων και πληροφοριών για να τους βοηθήσει στην πληροφόρηση τους.
Πρόσφατα η Google ξεκίνησε ένα νέο site για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας που εξηγεί:
• τον έλεγχο που έχουν οι επιχειρήσεις σε σχέση με τα δεδομένα που μοιράζονται μαζί της.
• την ασφάλεια των υποδομών της.
• τη δέσμευσή της να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες νόμους περί προστασίας δεδομένων
• τους ελεύθερους πόρους και την κατάρτιση που παρέχει για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αντλήσουν τα μέγιστα από τα δεδομένα τους.
Τους επόμενους μήνες η Google θα διαθέσει ενημερωμένες συμβατικές δεσμεύσεις που πληρούν τις απαιτήσεις GDPR για τους πελάτες και τους συνεργάτες της και θα συνεχίσει να εξελίσσει τις πρακτικές της για την προστασία της ιδιωτικής ζωής ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της GDPR.
Στόχος της είναι πάντα να διατηρεί τα δεδομένα ιδιωτικά και ασφαλή
Πηγή: blog.google