Η απάντηση της Google σχετικά με το πρόστιμο που της επιβλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Kent Walker
Σε μία ανάρτηση στο blog.google ο αντιπρόεδρος Kent Walker της Google άσκησε κριτική στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να της επιβληθεί πρόστιμο 2,4 δισεκατομμυρίων ευρω.
Όπως ανέφερε , οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν online, θέλουν να βρίσκουν τα προϊόντα που αναζητούν γρήγορα και εύκολα. Και οι διαφημιστές θέλουν να προωθήσουν τα ίδια προϊόντα. Αυτός είναι ο λόγος συνέχισε για τον οποίο η Google εμφανίζει διαφημίσεις για αγορές, συνδέοντας τους χρήστες μας με χιλιάδες διαφημιζόμενους, μεγάλους και μικρούς, με τρόπους που είναι χρήσιμοι και για τους δύο.
Ανέφερε ότι η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις online αγορές υποτιμά την αξία αυτών των γρήγορων και εύκολων συνδέσεων. Ενώ κάποιες ιστοσελίδες συγκρίσεων αγορών θέλουν η Google να τους δίνει το πρωτεύοντα ρόλο, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι χρήστες συνήθως προτιμούν συνδέσμους που τους μεταφέρουν απευθείας στα προϊόντα που θέλουν, και όχι σε ιστότοπους όπου πρέπει να επαναλάβουν τις αναζητήσεις τους.
Υπερασπιζόμενος τη θέση της Google θεωρεί ότι τα σημερινά αποτελέσματα αγορών είναι χρήσιμα και αποτελούν μια πολύ βελτιωμένη έκδοση των διαφημίσεων μόνο για κείμενο που παρουσιάστηκε προ δεκαετίας. Η εμφάνιση διαφημίσεων που περιλαμβάνουν εικόνες, αξιολογήσεις και τιμές ωφελεί, τους διαφημιστές και κυρίως τους χρήστες .
Και είναι εμφανή μόνο όταν τα σχόλιά είναι σχετικά. Χιλιάδες ευρωπαίοι έμποροι χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις για να ανταγωνίζονται με μεγαλύτερες εταιρείες όπως το Amazon και το eBay.
Αναφερόμενος στη θέση της Επιτροπής περί αναποτελεσματικότητας κάποιων ιστότοπων σύγκρισης σε σχέση με κάποιους άλλους , πιστεύει ότι πρέπει να εξεταστούν και πόσοι άλλοι ιστότοποι έχουν αναπτυχθεί σε αυτήν την περίοδο - συμπεριλαμβανομένων πλατφορμών όπως το Amazon και το eBay.
Με τα εργαλεία σύγκρισης της η Amazon, π.χ όπως με τα σχόλιά της, φέρνει κοντά τα εκατομμύρια των λιανοπωλητών με τους καταναλωτές και προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων από αθλητικά παπούτσια μέχρι τα είδη παντοπωλείου, έχει γίνει ένας φοβερός ανταγωνιστής και η πρώτη επιλογή για αναζήτηση προϊόντων.
Και καθώς το Amazon έχει κυριαρχήσει, είναι φυσικό ότι ορισμένες υπηρεσίες σύγκρισης έχουν αποδειχθεί λιγότερο δημοφιλείς από άλλες. Συνέχισε λέγοντας ότι ανταγωνίζεται με την Amazon και άλλους ιστότοπους για αναζητήσεις που σχετίζονται με τις αγορές, προβάλλοντας όλο και πιο χρήσιμες πληροφορίες για το προϊόν.
Τελειώνοντας ανέφερε ότι η χρήση της Google για αναζήτηση προϊόντων, έχει κίνητρο την αποτελεσματική ικανότητα έρευνας κάτι το οποίο δεν έχει χαριστεί αλλά είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Eπεσήμανε την διαφωνία της Google στα συμπεράσματα που ανακοινώθηκαν και θα εξετάσει λεπτομερώς την απόφαση της Επιτροπής καθώς και θα προσφύγει στα αρμόδια όργανα της.
Πηγή: blog.google