New Projects

Μειώση του κόστους του τηλεφωνικού κέντρου με το e-satisfaction

Μειώση του κόστους του τηλεφωνικού κέντρου με το e-satisfaction

Γνωρίζοντας ότι η δημιουργία εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη και ενός e-shop αποτελείται από μία σειρά αλλαγών τόσο στην στρατηγική όσο και στην κουλτούρα του οργανισμού, το MyShoe.gr κατάφερε να μειώσει το κόστος του τηλεφωνικού του κέντρου κατά 25% βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών του.

Αξιοποιώντας τους μηχανισμούς feedback & alerting του e-satisfaction.com, το Myshoe.gr δημιούργησε μηχανισμούς με τους οποίους ακούει τους πελάτες του και δρα άμεσα στα αιτήματα τους, βελτιώνοντας έτσι σημεία της αγοραστικής εμπειρίας με βάση τις δικές τους ανάγκες.

Αυτή η επιτυχία είναι η καλύτερη απόδειξη ότι μια πραγματικά πελατοκεντρική προσέγγιση μπορεί να αποδώσει σημαντικά οφέλη και ότι, το άνοιγμα του διαλόγου με τους πελάτες μεσοπρόθεσμα μειώνει τα λειτουργικά κόστη, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα New Projects

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search