Γνωρίζοντας ότι η δημιουργία εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη και ενός e-shop αποτελείται από μία σειρά αλλαγών τόσο στην στρατηγική όσο και στην κουλτούρα του οργανισμού, το MyShoe.gr κατάφερε να μειώσει το κόστος του τηλεφωνικού του κέντρου κατά 25% βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών του.
Αξιοποιώντας τους μηχανισμούς feedback & alerting του e-satisfaction.com, το Myshoe.gr δημιούργησε μηχανισμούς με τους οποίους ακούει τους πελάτες του και δρα άμεσα στα αιτήματα τους, βελτιώνοντας έτσι σημεία της αγοραστικής εμπειρίας με βάση τις δικές τους ανάγκες.
Αυτή η επιτυχία είναι η καλύτερη απόδειξη ότι μια πραγματικά πελατοκεντρική προσέγγιση μπορεί να αποδώσει σημαντικά οφέλη και ότι, το άνοιγμα του διαλόγου με τους πελάτες μεσοπρόθεσμα μειώνει τα λειτουργικά κόστη, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών.