Η Συλλογή 14, μία από τις παλαιότερες και μεγαλύτερες εταιρίες εμπορίας υφασμάτων και λευκών ειδών στην Αθήνα, για ακόμα μία φορά εμπιστεύθηκε τη Generation Y, η οποία ανέλαβε τον πλήρη ανασχεδιασμό, την υλοποίηση και την ανάπτυξη του νέου εταιρικού site της επιχείρησης.
Η νέα σελίδα διαθέτει υψηλές προδιαγραφές σχεδίασης με ιδιαίτερη έμφαση στον σχεδιασμό και στην εξελιγμένη UI/UX ανάλυση που επιτρέπει την απόλυτα seamless online εμπειρία πλοήγησης στο χρήστη και προσδίδει προστιθέμενη εμπορική αξία στην ίδια την Συλλογή 14.
Στα χαρακτηριστικά που συνθέτουν το ανανεωμένο ψηφιακό κανάλι της Συλλογής 14 συμπεριλαμβάνονται το blog με χρήσιμο περιεχόμενο και πληροφορίες/tips σχετικά με το επιτήδευμα της επιχείρησης, αλλά και η λειτουργικότητα wishlist, μέσω τις οποίας ο χρήστης μπορεί να συγκεντρώσει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και να έχει άμεση πρόσβαση σε αυτά.
Ενότητες με related products, νέες παραλαβές και προσφορές, ολοκληρώνουν την online εμπειρία του χρήστη.
Μέσω της μελετημένης κατηγοριοποίησης των προσφερόμενων προϊόντων που διενήργησε η Generation Y, διευκολύνθηκε το product awareness της εταιρίας.
Πλέον ο επισκέπτης μπορεί εύκολα να πλοηγηθεί στο ψηφιακό περιβάλλον της επιχείρησης, να έχει πρόσβαση στους χιλιάδες κωδικούς προϊόντων της και μέσω των προσφερόμενων action buttons που έχουν προβλεφθεί στη σχεδίαση, να εκδηλώσει άμεσα το ενδιαφέρον του για κάποια από αυτά.
Αυτές είναι κάποιες από τις λειτουργικότητες που διευκολύνουν και πολλαπλασιάζουν την επισκεψιμότητα και το ενδιαφέρον του κοινού για το φυσικό κατάστημα της Συλλογής 14.
Το ολοκληρωμένο redesign του https://www.sillogi14.gr/ έθεσε τις βάσεις για περαιτέρω διεύρυνση του brand awareness, για αύξηση πωλήσεων στο φυσικό σημείο πώλησης των προϊόντων και για ένα δυναμικό βήμα προς το ολοκληρωμένο digital transformation της Συλλογής 14.