Digital Design

Πλήρης κατάλογος εργασιών για βέλτιστο UX

Πλήρης κατάλογος εργασιών για βέλτιστο UX

Η λίστα που ακολουθεί περιέχει τις πιο βασικές εργασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι σχεδιαστές UX ώστε το αποτέλεσμα να αποδώσει εξαιρετικές εμπειρίες για τους χρήστες.

Πια είναι η διαδοχή των εργασιων:

• Έρευνα χρηστών
• 'Eρευνα αγοράς
• Σχέδιο
• Δοκιμές

Για κάθε στοιχείο της λίστας θα βρείτε επιπλέον συνδέσμους ή βίντεο με λεπτομερείς εξηγήσεις ή βέλτιστες πρακτικές.


Έρευνα χρηστών

Personas

Το Persona είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας που δημιουργήθηκε για να αντιπροσωπεύει έναν τύπο χρήστη που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα προϊόν με παρόμοιο τρόπο.

Τα Personas διευκολύνουν τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ενσυναίσθηση με τους χρήστες σε όλη τη διαδικασία σχεδιασμού.

Το Persona είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας που υπογραμμίζει τις συμπεριφορές, τις ανάγκες και τα κίνητρα των χρηστών-στόχων.

Σχετικά links:

uxforthemasses
invisionapp.com/blog
uxbooth

Ροή χρηστών

Μια οπτική αναπαράσταση των ενεργειών του χρήστη για την ολοκλήρωση των ενεργειων του σε σχεση με το προϊόν.

 

Η απεικονισμένη ροή χρηστών καθιστά ευκολότερο τον εντοπισμό των βημάτων που πρέπει να βελτιωθούν ή να επανασχεδιαστούν.

Η ροή των χρηστών συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας "κοινής κατανόησης" κάθε σελίδας της εφαρμογής ή του ιστότοπού σας.

Σχετικά links:


smashing magazine

uxpin.com/studio/blog

signal vnoise

 

Χάρτες εμπειριών

Ένα διάγραμμα που εξετάζει τα πολλαπλά βήματα που διανύουν οι χρήστες καθώς εξετάζουν το προϊόν.

Ο χάρτης εμπειρίας επιτρέπει στους σχεδιαστές να πλαισιώνουν τα κίνητρα και τις ανάγκες του χρήστη σε κάθε βήμα του ταξιδιού, δημιουργώντας σχεδιαστικές λύσεις που είναι κατάλληλες για το καθένα.

{youtube} mSxpVRo3BLg{/youtube}

Σχετικά links:

smashing magazine

uxmastery

Χρήση περιπτώσεων
Μια περίπτωση χρήσης είναι μια γραπτή περιγραφή του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες θα εκτελέσουν εργασίες στην εφαρμογή σας.

Περιγράφει, από την άποψη του χρήστη, τη συμπεριφορά μιας εφαρμογής, καθώς

ανταποκρίνεται σε ένα αίτημα. Κάθε περίπτωση χρήσης αντιπροσωπεύεται ως μια ακολουθία απλών βημάτων, ξεκινώντας από το στόχο του χρήστη και τελειώνοντας όταν εκπληρωθεί αυτός ο στόχος.

Η περίπτωση χρήσης είναι μια λίστα ενεργειών ή βημάτων, που συνήθως προσδιορίζουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ ενός χρήστη και ενός συστήματος, για να επιτευχθεί ένας στόχος.

Σχετικά links:

wikipedia

usability geek


Story Boards
Τα Story Boards είναι εικονογραφήσεις που αντιπροσωπεύουν τελικά μια ιστορία.

Στο UX, αυτή η τεχνικη παρουσιάζει τη σειρά των ενεργειών που πρέπει να κάνουν οι χρήστες κατά τη αναζητηση του προϊόντος.

Μεταφράζοντας τις λειτουργίες σε πραγματικές καταστάσεις, βοηθά τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ενσυναίσθηση με τον χρήστη.

Το χαμόγελο και η θλίψη στα ανθρώπινα πρόσωπα μπορούν να προσθέσουν συναισθήματα στην ιστορία σας και ζωντανεύουν στις καρδιές και τα μυαλά του ακροατηρίου σας.

Σχετικά links:

uxplanet.org

uxmag.

Ερευνα αγοράς

Έκθεση ανταγωνιστικής ανάλυσης

Ανάλυση προϊόντων ανταγωνιστών που χαρτογραφούν τα υπάρχοντα χαρακτηριστικά τους με συγκρίσιμο τρόπο.

Η αναφορά σάς βοηθά να κατανοήσετε τα βιομηχανικά πρότυπα και να εντοπίσετε τις ευκαιρίες καινοτομίας σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Μια ανταγωνιστική ανάλυση σας επιτρέπει να αξιολογήσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του ανταγωνιστή σας στην αγορά σας και να εφαρμόσετε αποτελεσματικές στρατηγικές για να βελτιώσετε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

Σχετικά links:

boxes and arrows

danforth


Moodboards

Μια συνεργατική συλλογή εικόνων και αναφορών που τελικά θα εξελιχθεί σε οδηγό οπτικού στυλ ενός προϊόντος.

Το Moodboard επιτρέπει στους δημιουργούς UX να δείξουν στους συνεργατες τους μια προτεινόμενη εμφάνιση του προϊόντος πριν επενδύσουν πάρα πολύ χρόνο ή χρήματα σε αυτό.

Ένα moodboard είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αποδειξει ότι η ιδέα σας για την αίσθηση της εφαρμογής / τοποθεσίας ταιριάζει με τις αναγκες των πελατων σας.

Σχετικά links:

invisionapp

protofuse


Σκίτσα

Το σκίτσο είναι ένας γρήγορος τρόπος απεικόνισης μιας ιδέας (π.χ. σχεδιασμός νέας διεπαφής) με τη χρήση χαρτιού και στυλό.

Τα σκίτσα είναι χρήσιμα για την επικύρωση των εννοιών των προϊόντων και των προσεγγίσεων σχεδιασμού τόσο με τα μέλη εργασιας της ομάδας όσο και με τους χρήστες.

Το σκίτσο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την επικύρωση των εννοιών προϊόντων και των προσεγγίσεων σχεδιασμού τόσο με μέλη της ομάδας όσο και με τους χρήστες.

Σχετικά links:

uxplanet

uxplanet.

uxpin.

wire frames

Ένας οπτικός οδηγός που αντιπροσωπεύει τη δομή της σελίδας, καθώς και την ιεραρχία και τα βασικά στοιχεία της.

Τα wire frames είναι χρήσιμα όταν οι σχεδιαστές UX πρέπει να συζητήσουν ιδέες με τα μέλη της ομάδας / ενδιαφερόμενους και να βοηθήσουν το έργο των σχεδιαστών και προγραμματιστών.

{youtube} 8-vTd7GRk-w{/youtube}

Σχετικά links:

uxplanet.

uxpin


Πρωτότυπα

Ένα πρωτότυπο είναι μια έκδοση προσομοίωσης ή δείγματος ενός τελικού προϊόντος, το οποίο χρησιμοποιείται για δοκιμές πριν από την εκτόξευση.

Ο στόχος ενός πρωτοτύπου είναι να δοκιμάσει προϊόντα (ή ιδέες προϊόντων) πριν δαπανηθεί πολύ χρόνος και χρήμα στο τελικό προϊόν.

Σχετικά links:

uxbooth

uxmag

Δοκιμές


Ποσοτική Έρευνα

Ερωτήσεις που παρέχουν αριθμούς ως αποτέλεσμα. Γρήγορος και φθηνός τρόπος μέτρησης του επιπέδου ικανοποίησης των χρηστών και συλλογής ανατροφοδοτήσεων σχετικά με το προϊόν.

Η έρευνα είναι ένας γρήγορος τρόπος συλλογής πληροφοριών από ένα μεγάλο αριθμό χρηστών, αλλά ο προφανής περιορισμός τους είναι η έλλειψη οποιασδήποτε αλληλεπίδρασης μεταξύ του ερευνητή και των χρηστών.

Σχετικά links:

uxmastery

Έκθεση ευχρηστίας
Η έκθεση ευχρηστίας συνοψίζει τα ευρήματα ευχρηστίας με έναν σαφή, ακριβή και περιγραφικό τρόπο που βοηθά την ομάδα προϊόντων να εντοπίσει το ζήτημα και να εργαστεί προς μια λύση.

Κατά την αναφορά των αποτελεσμάτων από μια δοκιμή ευχρηστίας, ο σχεδιαστής του UX θα πρέπει να επικεντρωθεί κυρίως στα ευρήματα και τις συστάσεις που διαφοροποιούνται ανάλογα με τα επίπεδα σοβαρότητας.

{youtube} bi2JMRpL9Ik{/youtube}

Σχετικά links:

uxmastery

 

Google Analytics

Οι αριθμοί που παρέχονται από ένα εργαλείο ανάλυσης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο ο χρήστης αλληλεπιδρά με το προϊόν σας: κλικ, χρόνος περιόδου σύνδεσης χρηστών, ερωτήματα αναζήτησης κ.λπ.

Η αναφορά Analytics μπορεί επίσης να "αποκαλύψει τις απρόσμενες" συμπεριφορές που δεν είναι σαφείς στις δοκιμές χρηστών.

Σχετικά links:

uxbooth
smashing magazine

Πηγή: uxplanet

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Design

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search