Digital Design

Η Google θα λαμβάνει υπόψη της το UX στην οργανική κατάταξη των search results

Η Google θα λαμβάνει υπόψη της το UX στην οργανική κατάταξη των search results

Λίγα πράγματα είναι πιο ενοχλητικά από ένα website που δεν λειτουργεί με τον τρόπο που ο χρήστης προσδοκά. Αργοί χρόνοι φόρτωσης, κακοσχεδιασμένη αρχιτεκτονική, παραπλανητικό journey, περιεχόμενο που μετατοπίζεται κατά την πλοήγηση, είναι μερικές από τις εμπειρίες που κάνουν δύσκολη την περιήγηση και την κατανάλωση του περιεχομένου μιας σελίδας.

Η Google αποφάσισε να κάνει κάτι για αυτό, και στα πλαίσια της θέσπισης νέων best practices, θα λαμβάνει υπ’ όψιν της το UX στην οργανική κατάταξη των Search Results, καθώς και την κατάταξη των top stories στο mobile search. Η εστίαση της Google πλέον δεν θα είναι απλά στην προβολή του πιο συναφούς περιεχομένου, αλλά στην βελτιστοποίηση για ένα πιο ευχάριστο internet-ικό κόσμο!

Οι νέες παράμετροι του αλγόριθμου θα συνδυάζουν ποσοτικοποιημένα Metrics που θα έχουν να κάνουν με την ταχύτητα, responsiveness και οπτική σταθερότητα με άλλα κριτήρια, όπως φιλικότητα προς το mobile browsing, ασφάλεια, https και αποφυγή παρεμβολών από pop ups, προκειμένου να σχηματίζουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την εμπειρία πλοήγησης ενός website.

Σε πιο τεχνικό επίπεδο, επιγραμματικά να αναφέρουμε πως οι σελίδες θα πρέπει να φορτώνουν σε 2,5 δευτερόλεπτα και οι χρήστες να μπορούν να διαδράσουν μαζί τους εντός 100 milliseconds. Άλλη μια μέτρηση που εισέρχεται στην επισκόπηση, αφορά στην καταγραφή της συχνότητας κατά την οποία το περιεχόμενο της σελίδας μετακινείται.

Αν και η Google κατά την εισαγωγή των ανακοινώσεων αυτών ανέφερε ως πηγή μια εσωτερική έρευνα που έδειξε ότι οι χρήστες προτιμούν τα websites με βελτιστοποιημένη εμπειρία πλοήγησης, δε σημαίνει πως ήρθε το τέλος για την οργανική κατάταξη όπως την ξέρουμε. Η Google θα εξακολουθήσει να προβάλλει τις σελίδες με το καλύτερο περιεχόμενο πρώτες, ακόμα και αν το UX δεν είναι το πλέον ιδανικό, αλλά σε περιπτώσεις όπου το περιεχόμενο είναι εφάμιλλης αξίας για την κατάταξη, το προβάδισμα θα δίνεται στην καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Η επικαιροποίηση στον αλγόριθμο έχει τοποθετηθεί χρονικά κάπου εντός του 2021, και η Google θα ενημερώσει τουλάχιστον 6 μήνες πριν την οριστική εφαρμογή της. Η εξέλιξη αυτή δε θα απαιτεί πλέον από τους εκδότες περιεχομένου να χρησιμοποιούν AMP ώστε να είναι επιλαχόντες για εμφάνιση στα Top Stories. Το AMP κρατά τον επισκέπτη εντός του Google interface αντί να τους δρομολογεί στο ίδιο το website με το αρχικό περιεχόμενο.

Πηγή: Netsteps

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Design

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search