Πως να κάνεις τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας σου λιγότερο βαρετή

Πως να κάνεις τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας σου λιγότερο βαρετή

Θα ξεκινήσω αυτό το άρθρο με μια κοινή παραδοχή. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου βαριούνται.

Βαριούνται να ψάχνουν και να μη βρίσκουν, βαριούνται όταν χάνονται από την κακή πλοήγηση, βαριούνται όταν κάνεις τα απλά πράγματα περίπλοκα. Όπως για παράδειγμα η φόρμα επικοινωνίας σου.

Πολύς κόσμος δεν έχει το “θάρρος” να σηκώσει το τηλέφωνο και να σε καλέσει μέσα από το site σου κι αυτό, καλώς ή κακώς, είναι κάτι που πρέπει να αποδεχτούμε. Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι ντρέπεται αλλά ας αφήσω το ψυχολογικό κομμάτι.

Για τον παραπάνω λόγο αλλά και για την πιο άμεση και γρήγορη επικοινωνία, οι ιστοσελίδες έχουν την γνωστή σε όλους μας φόρμα επικοινωνίας. Τη βρίσκεις σε κάθε site με καμία εξαίρεση.

Η φόρμα επικοινωνίας δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους χρήστες μια εύκολη λύση επικοινωνίας αλλά δυστυχώς τα πράγματα αυτή τη στιγμή δεν είναι ακριβώς έτσι.

Για να το θέσω πιο απλά, η φόρμα επικοινωνίας έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή σε όλες σχεδόν τις ιστοσελίδες, πάσχει. Και πάσχει πολύ.

Μια κλασική φόρμα επικοινωνίας έχει συνήθως (στην καλύτερη των περιπτώσεων) τα παρακάτω πεδία:

Όνομα

Επώνυμο
Email
Θέμα
Μήνυμα
Κουμπί αποστολής

Πέρα από τα παραπάνω, έχω πέσει κατά καιρούς σε φόρμες επικοινωνίας με πολύ ευφάνταστα πεδία. Όπως ημερομηνία γέννησης, τόπο καταγωγής, όνομα εταιρίας και πολλά άλλα.

Όλα αυτά είναι… άχρηστα!

Ο χρήστης θέλει απλά να επικοινωνήσει μαζί σου, δε θέλει να συμπληρώσει το βιογραφικό του.

Γιατί λοιπόν δεν απλοποιείς τη φόρμα επικοινωνίας σου αφήνοντας μόνο τα άκρως απαραίτητα; Δηλαδή:

Μήνυμα
Email
Κουμπί αποστολής
Πραγματικά δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από τα παραπάνω.

Ακόμα και η σειρά με το μήνυμα πάνω και το email από κάτω έχει το λόγο της. Πάρε παράδειγμα από τον εαυτό σου στο facebook.

Όταν θες να στείλεις σε κάποιον μήνυμα απλά γράφεις το μήνυμα σου και πατάς αποστολή. Σημασία έχει το μήνυμα, όχι όλα τα υπόλοιπα.

Όταν ο πελάτης αποφασίσει να σου στείλει μήνυμα μέσα από τη φόρμα της ιστοσελίδας σου έχει ήδη στο μυαλό του τι θέλει να σου γράψει.

Αν λοιπόν τον βάλεις να συμπληρώσει 5-6 άχρηστα πεδία πριν φτάσει στο μήνυμα, του κόβεις τη ροή της σκέψης αλλά και της πράξης.

Η παραπάνω σκέψη (και πράξη όπως μπορείς να δεις στη φόρμα επικοινωνίας μας) (και πράξη όπως μπορείς να δεις στη φόρμα επικοινωνίας μας) φυσικά δεν έχει εφαρμογή σε όλες τις φόρμες. Είναι αποκλειστικά για τις φόρμες που ο πελάτης θέλει απλά να επικοινωνήσει μαζί σου.

Η στρατηγική για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη (το γνωστό ως user experience ή UX) σε μια ιστοσελίδα είναι κάτι που πολλές φορές παραβλέπεται. Είναι όμως το πιο σημαντικό όλων.

Η Maya Angelou, Αφροαμερικανίδα ποιήτρια, είχε γράψει πως: “Οι άνθρωποι μπορεί να μη θυμούνται τι έκανες ή τι τους είπες, αλλά πάντα θα θυμούνται πώς τους έκανες να αισθανθούν”.

Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και στην ιστοσελίδα σου; Κάνε τους επισκέπτες να αισθανθούν οικία, κάνε της ζωή τους εύκολη και, πίστεψέ με, θα σε θυμούνται

Πηγή: readmore.gr/blog

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search