Cloud

Η ATC πιστοποιημένος συνεργάτης CEI της Oracle στην Ελλάδα

Η Athens Technology Center (ATC), μέλος του προγράμματος Cloud Standard και του Oracle PartnerNetwork (OPN) σε επίπεδο Gold, ανακοίνωσε την ένταξή της στο πρόγραμμα Oracle Cloud Excellence Implementer (CEI) και την επίτευξη του επιπέδου CEI όσον αφορά στις υλοποιήσεις Oracle Taleο Management στην Κεντροανατολική Ευρώπη.

Η Oracle παρουσίασε το πρόγραμμα συνεργατών CEI στο OpenWorld του 2017 με σκοπό την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού των πελατών στο cloud. Το πρόγραμμα αναγνωρίζει και ανταμείβει συνεργάτες οι οποίοι επιδεικνύουν σταθερά εξειδίκευση, τεκμηριωμένο ιστορικό επιτυχημένων υλοποιήσεων και κορυφαία ικανοποίηση πελατών όσον αφορά στην παράδοση υψηλής ποιότητας Oracle Software as a Service (SaaS) έργων στους πελάτες.

Σύμφωνα με τη Μαρία Ματθαίου, HCM Solutions Director της ATC,Η ανάδειξή μας ως ενός από τους πρώτους συνεργάτες της Oracle επιπέδου Cloud Excellence Implementor (CEI) για την υλοποίηση λύσεων Oracle Taleo Management, αποτελεί ιδιαίτερα μεγάλη τιμή, και έρχεται ως επιστέγασμα όλων των επιτυχημένων έργων που έχουμε παραδώσει έως τώρα. Η νέα αυτή αναγνώριση συνεπάγεται παράλληλα και μεγάλη ευθύνη, καθώς τα στελέχη μας καλούνται να αποδείξουν, σε μεγαλύτερο πλέον εύρος, τη δέσμευσή μας να αξιοποιούμε την πλήρη δυναμική του Oracle Cloud, ώστε να ελαχιστοποιείται το ρίσκο της υλοποίησης και να παρέχουμε πραγματική επιχειρηματική αξία, μέσω βελτιστοποιημένων, κορυφαίων λύσεων που ανταποκρίνονται στις επιχειρηματικές και τεχνολογικές ανάγκες των πελατών μας».

Το πρόγραμμα CEI σχεδιάστηκε με σκοπό να δίνει στους πελάτες μια ξεκάθαρη, αντικειμενική και κατατοπιστική εικόνα των προσόντων των συνεργατών σχετικά με την υλοποίηση λύσεων SaaS της Oracle. Μέσα από τον Κατάλογο λύσεων του OPN, οι πελάτες μπορούν τώρα να εντοπίζουν και να επικοινωνούν με συνεργαζόμενες εταιρείες που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου τους. Η δυνατότητα πρόσβασης σε τέτοιες πληροφορίες βοηθάει τους πελάτες να ελαχιστοποιήσουν τους κινδύνους της υλοποίησης, να υιοθετήσουν γρήγορα νέα cloud λειτουργικότητα, καθώς και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει το Oracle Cloud.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATC.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Ιnfo Quest Technologies παρουσιάζει λύσεις Microsoft Azure

H Info Quest Technologies, αποτελεί έναν από τους στρατηγικούς και πλέον μακροχρόνιους συνεργάτες της Μicrosoft στη διάχυση και βέλτιστη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από όλο το εύρος της ελληνικής αγοράς.  Στη σημερινή εποχή του digital distribution, η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα να κάνει τη μετάβαση των επιχειρήσεων στο Cloud  εύκολη και προσιτή, βοηθώντας στην πορεία τους προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Για την επίτευξη του στόχου της επενδύει συστηματικά σε τεχνογνωσία, εκπαιδεύει τους συνεργάτες της, αξιοποιεί την προηγμένη πλατφόρμα provisioning & billing www.questoncloud.com  και αναπτύσσει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου IT Infrastracture & Operations, που θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο Caravel την Πέμπτη 30 Μαΐου, η Info Quest Technologies που συμμετέχει ως Χορηγός, θα εστιάσει στην παρουσίαση λύσεων Infrastructure as a Service, και συγκεκριμένα σε λύσεις Cloud Backup, System State Backup, DR-Site Recovery, SQL Backup, που αξιοποιούν τις δυνατότητες που παρέχει η εξελιγμένη πλατφόρμα Microsoft Azure και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις που δημιουργούν hybrid cloud υποδομές, όσο και data centers.

Παράλληλα θα παρουσιάσει τη νέα λειτουργικότητα και δυνατότητες της ανανεωμένης πλατφόρμας www.QuestonCloud.com, που επιτρέπει στους συνεργάτες της εταιρείας να προσφέρουν άμεσα λύσεις στους πελάτες τους, προσαρμοσμένες και παραμετροποιήσιμες απόλυτα στις ανάγκες τους, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλές λύσεις, με πολύ απλή και εύκολη διαχείριση, τιμολόγηση και reporting.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Info Quest Technologies.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Σοβαρό bug σε επεξεργαστές Intel καταποντίζει τις επιδόσεις τους

Ακόμα ένα σοβαρό πλήγμα για τους επεξεργαστές τής Intel, στους οποίους ανακαλύφθηκε ένα νέο σημαντικό κενό ασφαλείας. Το νέο bug αποκαλύφθηκε αρχικά από ερευνητές του αυστριακού πανεπιστήμιου Graz και του βελγικού KU Leuven.  

Την ύπαρξη του bug που έλαβε το προσωνύμιο Zombieload παραδέχτηκε η Intel. Το πρόβλημα που δημιουργεί είναι αρκετά σοβαρό, αφού οι επιδιορθώσεις μπορεί να επιβραδύνουν την απόδοση των επεξεργαστών τής εταιρείας σε ποσοστό τουλάχιστον 20%. Από την Intel σημείωσαν επίσης πως τα data centers μάλλον θα επηρεαστούν περισσότερο από τα απαιτούμενα bug fixes που απαιτούνται.

Υπενθυμίζεται πως στις αρχές του 2018, είχαν ανακαλυφθεί τα κενά ασφαλείας  Spectre, Meltdown και Foreshadow, τα οποία επίσης είχαν επηρεάσει μια ευρεία γκάμα επεξεργαστών της Intel, αλλά και άλλων κατασκευαστών, για desktops, laptops και servers και κατ’ επέκταση, εκατομμύρια τελικούς χρήστες και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

To Zombieload μπορεί να επιτρέψει σε κακόβουλους να εξαπολύσουν επιθέσεις και να παρακολουθούν διεργασίες των συστημάτων που είναι εγκατεστημένοι οι επεξεργαστές. Το πρόβλημα εντοπίζεται στις CPU των οικογενειών Intel Core και Intel Xeon που έχουν διατεθεί στην αγορά από το 2011 – γεγονός που και πάλι επηρεάζει εκατομμύρια υπολογιστές τελικών χρηστών αλλά και servers.

Πάροχοι υπηρεσιών cloud, συμπεριλαμβανομένων, βεβαίως, των Amazon, Microsoft και Google, μπορεί να χρειαστεί να επενδύσουν αρκετά επιπλέον χρήματα σε υποδομές στα data centers τους, μετά τη σημαντική μείωση απόδοσης που θα προκύψει από την εφαρμογή των bug fixes για το Zombieload.  

Οι ερευνητές που ανακάλυψαν το κενό ασφαλείας σημείωσαν πως οι hackers που θα το εκμεταλλευτούν, εκτός από την κλοπή δεδομένων, θα μπορούσαν ακόμα και να αποκρυπτογραφήσουν αρχεία με ευαίσθητα δεδομένα έχοντας πρόσβαση σε κλειδιά κρυπτογράφησης, όπως προσωπικά στοιχεία χρηστών, passwords, και αριθμούς πιστωτικών καρτών από ηλεκτρονικά καταστήματα.

Δεν έχει αναφερθεί κάποια επίθεση που να πραγματοποιήθηκε εξαιτίας της ευπάθειας Zombieload, με την Intel να σχολιάζει πως είναι εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία η εκμετάλλευση του συγκεκριμένου bug. Πάντως, από την εταιρεία συνέστησαν να κατεβάσουν όλοι οι χρήστες τις ενημερώσεις ασφαλείας για τα λειτουργικά τους, τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα από τη Microsoft την Apple και διανομείς Linux.

Από την Intel σημείωσαν επίσης, ότι τη μεγαλύτερη επίπτωση στην απόδοση ενδέχεται να την έχουν servers σε data centers που χειρίζονται εργασίες που χρησιμοποιούν τη γλώσσα προγραμματισμού Java.

Τα πρώτα δείγματα μετά τα bug fixes δείχνουν πτώση των επιδόσεων σε διεργασίες επεξεργασίας δεδομένων κατά περίπου 19%, όμως από την Apple ανέφεραν πως κατά τα δικά τους τεστ σε Macintosh αντιμετώπισαν μείωση επιδόσεων κατά 40% σε συγκεκριμένες υπολογιστικές διεργασίες.

Δείτε το επεξηγηματικό βίντεο για το bug Zombieload που δημιούργησαν από τη Red Hat.

{youtube}v=Oeb-O4yKK2c{/youtube}

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
To Oracle Cloud Day στις 15 Μαΐου στην Αθήνα

Η Oracle διοργανώνει τα Cloud Days, μια διεθνή σειρά ενημερωτικών εκδηλώσεων σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο Cloud και στις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, το Machine Learning, το Blockchain, τα Chatbots, οι Digital Assistants, κ.ά.

Το Oracle Cloud Day της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Μαΐου, 08.30-16.00 στο Hilton Athens.

Κορυφαία στελέχη της Oracle θα παρουσιάσουν τις εξελίξεις στον τομέα του cloud και των αυτονόμων τεχνολογιών της εταιρείας, η Sheetal Vyas, Director, Disruption Practice της PwC UK θα εστιάσει στο πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες και τα παγκόσμια megatrends συγκρούονται και αλλάζουν τόσο την οικονομία όσο και την κοινωνία, επιχειρήσεις πελάτες θα μοιραστούν τις ιστορίες επιτυχίας τους, ενώ ειδικοί της Oracle θα παρουσιάσουν λύσεις που αξιοποιούν τις αναδυόμενες τεχνολογίες.


Η εκδήλωση αφορά τόσο στα Στελέχη της Πληροφορικής, όσο και σε στελέχη του HR, του marketing, των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και της χρηματοοικονομικής διεύθυνσης.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ ή επικοινωνήστε στο 210 6789200 ή στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Oracle Hellas.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Google ανακοίνωσε την υβριδική υπηρεσία cloud Anthos

Η Google ανακοίνωσε μια σειρά από νέες υπηρεσίες, λειτουργίες και συνεργάτες στην εκδήλωση Google Cloud Next '19 που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι νέες ανακοινώσεις ακολούθησαν αυτή της Anthos, μιας πλατφόρμας ανοιχτού κώδικα, "για προγραμματιστές και επιχειρήσεις, που προσφέρει υπηρεσίες για on-premise και multicloud εγκαταστάσεις", όπως ανέφερε ο κ. Urs Hölzle, αρμόδιος Αντιπρόεδρος της Google.

Η πλατφόρμα υπηρεσιών cloud Anthos βγήκε από την κατάσταση beta στην οποία βρισκόταν (με την ονομασία Google Cloud Services Platform) και αυτό που την κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι το γεγονός ότι θα τρέχει και σε cloud τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των AWS της Amazon και Azure της Microsoft.

Ως αποτέλεσμα, η Google θα προσφέρει μία υπηρεσία που θα επιτρέπει την ενιαία διαχείριση και ανάπτυξη σε διαφορετικές υπηρεσίες cloud, χωρίς την ανησυχία ή την πολυπλοκότητα των διαφορετικών περιβαλλόντων και APIs.

Πρόκειται για μία πολύ σημαντική εξέλιξη, το αποτέλεσμα της οποίας διαχωρίζει σαφώς την προσέγγιση της Google από τους ανταγωνιστές της και εν τέλει δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να διαχειρίζονται τις εφαρμογές τους σε όλες τις πλατφόρμες με ένα και μόνο σετ open source εργαλείων.

Οι υπηρεσίες τής πλατφόρμας Anthos βασίζονται στη μηχανή Kubernetes της εταιρείας, όπως επίσης και σε άλλα open-source projects. Η υπηρεσία είναι hardware agnostic, κάτι που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υποδομές που έχουν και χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν αμέσως σε νέους servers.

H Google, φυσικά, με το λανσάρισμα της Anthos ανακοίνωσε και συνεργασίες με περισσότερες από 30 εταιρείες hardware και software, συμπεριλαμβανομένων των Cisco, Dell EMC, HPE, VMware, Citrix, Datastax, Elastic, Tigera, GitLab και MongoDB.

Η Anthos είναι συνδρομητική υπηρεσία και οι αρχικές τιμές ξεκινούν από τις 10.000 δολάρια το μήνα ανά μπλοκ των 100 vCPU.

 

Μετάβαση του ΟΑΣΑ στο Cloud από την Office Line

Η Office Line A.E , ηγέτιδα εταιρεία στην παροχή ολοκληρωμένων επαγγελματικών λύσεων και έργων Πληροφορικής, υλοποίησε επιτυχώς κομβικό έργο για τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΑΣΑ αξιοποιώντας την Cloud πλατφόρμα της Microsoft (Office365).

Τα βασικά επιτεύγματα του έργου ήταν ο εκσυγχρονισμός της υποδομής υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του οργανισμού και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας παρακολούθησης των έργων (Project / Task Management).

Ποιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μετάβαση των mailboxes από υποδομή Microsoft Exchange 2010 στην Cloud πλατφόρμα της Microsoft (Office365) χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία του οργανισμού και επιτεύχθηκε άμεση πρόσβαση σε ενσωματωμένα εργαλεία collaboration.

Για την ψηφιοποίηση της διαδικασίας παρακολούθησης των έργων επιλέχθηκε η πλατφόρμα της Microsoft SharePoint online, με στόχο την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των εργασιών του οργανισμού.

Η υλοποίηση του έργου ικανοποίησε τις ανάγκες του ΟΑΣΑ σε θέματα: ασφάλειας, ευκολίας διαχείρισης υποδομής και εφαρμογών, ελέγχου και ευκολίας πρόσβασης στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Με την παράδοση του έργου από την Office Line ο ΟΑΣΑ αποκομίζει τα παρακάτω οφέλη:

  • Μείωση του συνολικού κόστους (TCO) των ΙΤ υποδομών
  • Ευελιξία στην εσωτερική επικοινωνία του οργανισμού καθώς και την βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας του.
  • Συμμόρφωσης στα IT Standards και ελαχιστοποίηση του ρίσκου παραβίασης της ασφάλειας.

 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Office Line.

Νέα πολιτική αποθήκευσης για μεγάλες επιχειρήσεις στο Google Cloud

Νέα πολιτική τιμολόγησης του αποθηκευτικού χώρου στο Google Cloud ανακοινώθηκε, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, δημιουργήθηκε με στόχο να βοηθηθούν οι πελάτες για να διαχειριστούν το κόστος πιο αποτελεσματικά, ανάλογα με τη διακύμανση των αναγκών που θα έχουν για αποθήκευση, χωρις επιβαρύνσεις στο κόστος.

Το «Storage Growth Plan» όπως ονομάζεται, ανακοινώθηκε σαν ένα εργαλείο που βοηθά στην επίλυση της ενοποίησης και του προβλήματος χωρητικότητας στην αποθήκευση δεδομένων.

"Είναι η ενοποιημένη αποθήκευση αντικειμένων που επιτρέπει σε πολλούς πελάτες της πλατφόρμας Google Cloud (GCP), να αποθηκεύουν και να μεταφέρουν δεδομένα όπως απαιτείται", σημείωσαν χαρακτηριστικά από την εταιρεία.

"Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία «Transfer Appliance» για να μεταφέρετε γρήγορα τα δεδομένα στο Cloud Storage, μπορείτε να στριμάρετε δεδομένα σε Cloud Storage με την υπηρεσία «Dataflow» και μπορείτε ακόμη και να μεταφέρετε δεδομένα από το AWS S3 σε Cloud Storage με υπηρεσία μεταφοράς αποθήκευσης", αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.

Το βασικότερο, ίσως, σημείο του νέου προγράμματος, είναι ότι οι εταιρείες μπορούν να δεσμευτούν για δαπάνη τουλάχιστον 10.000 δολαρίων ανά μήνα για 12 μήνες χρήσης Cloud Storage. Στο πρόγραμμα αυτό, θα έχουν σταθερό πάγιο κόστος χωρίς επιπλέον χρεώσεις, εάν υπάρξει υπέρβαση του ορίου έως 30%. Κατόπιν, στη λήξη του δωδεκαμήνου μπορούν να επιλέξουν από δύο διαφορετικά προγράμματα ανανέωσης, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο σχετικό blogpost του Google Cloud.

Έκθεση της Oracle:Λιγότερα έργα καινοτομίας καταφέρνουν να βγουν στην αγορά

Η Oracle, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του Cloud, δημοσίευσε μια έκθεση που δείχνει ότι οι εταιρείες δεν καταφέρνουν να υλοποιήσουν περισσότερες από τις μισές καινοτομίες που προτείνουν. Παρά τη σαφή σύνδεση μεταξύ ανάπτυξης και καινοτομίας, η πορεία των οργανισμών ανακόπτεται λόγω των ανεπαρκών διαδικασιών και της έλλειψης εστίασης. Η έκθεση κατέδειξε ότι τα εμπόδια για την καινοτομία ήταν ιδιαίτερα έντονα μεταξύ των μεγάλων εταιρειών, καθώς και σε εταιρείες που σημειώνουν υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Η έκθεση, με τίτλο "Having a successful innovation agenda", βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε τη συμμετοχή πλέον των 5.000 υψηλόβαθμων στελεχών των τομέων λογισμικού και λύσεων cloud. Οι ερωτηθέντες εκπροσωπούσαν εταιρείες από 24 χώρες, με έσοδα που κυμαίνονται από λιγότερο του 1 εκατ. λιρών Αγγλίας έως πάνω από 500 εκατ. λίρες Αγγλίας και προσωπικό από 100 έως 50.000 εργαζόμενους.

Κύρια ευρήματα:

• Το ένα τρίτο των εταιρειών καταβάλλονται από τον υπερβολικά μεγάλο αριθμό των έργων καινοτομίας

• 85% των εταιρειών που βιώνουν ισχυρή έως σημαντική ανάπτυξη είναι εταιρείες που επενδύουν στην καινοτομία

• 21% δηλώνει ότι η έλλειψη δέσμευσης από την πλευρά της επιχείρησης αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την καινοτομία

• 22% δηλώνει ότι η απουσία διαδικασιών εμποδίζει τις προσπάθειές τους για καινοτομία, ενώ ένα επίσης 22% δηλώνει ότι φταίει η έλλειψη οράματος

• 22% δηλώνει ότι οι ανεπαρκείς επενδύσεις στην τεχνολογία παρεμποδίζουν την εξέλιξη του προγράμματος καινοτομιών

Ανεπαρκής εστίαση και δομή

Η δέσμευση των εταιρειών σε υπερβολικό αριθμό πρωτοβουλιών καινοτομίας εμποδίζει την υλοποίησή τους, με το ένα τρίτο των εταιρειών να παραδέχονται ότι καταβάλλονται από το μεγάλο αριθμό έργων. Το ζήτημα αυτό ήταν ιδιαίτερα πρόδηλο στις εταιρείες με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης, με το 38% αυτών να αναφέρουν μεγάλο αριθμό παράλληλων πρωτοβουλιών.

Παρά τη φιλοδοξία ενσωμάτωσης διαδικασιών που ενθαρρύνουν την καινοτομία, το 22% των οργανισμών ανέφερε ότι δεν είχαν ακόμα εφαρμοστεί σωστά οι ιδανικές ροές εργασίας. Εν τω μεταξύ, σε ποσοστό 19% οι εταιρείες ανέφεραν ότι ανακόπτονται λόγω της έλλειψης κατάλληλης τεχνολογίας.

Έλλειψη ηγεσίας

Η ανεπαρκής δέσμευση από την επιχείρηση, σε συνδυασμό με την έλλειψη συγκεκριμένων αρμόδιων προσώπων, ήταν οι παράγοντες που αναδείχτηκαν ως κύρια εμπόδια για την επιτυχία μιας εταιρείας όσον αφορά στην καινοτομία. Ως συνήθεις αρμόδιοι για τα θέματα καινοτομίας αναφέρθηκαν τα διοικητικά στελέχη (48%) και τα στελέχη του IT (46%), αλλά με σχεδόν ίδια ποσοστά αναφέρθηκαν και οι υπεύθυνοι και άλλων τομέων (35-41%).

Η εμπειρία των πελατών ως δείκτης επιτυχίας

Οι οργανισμοί απομακρύνονται από τους παραδοσιακούς κύριους δείκτες απόδοσης (KPI), όπως η παραγωγικότητα των εργαζόμενων (53%) και τα έσοδα (53%), και στρέφονται όλο και και περισσότερο στην εμπειρία των πελατών (57%) ως τρόπο μέτρησης της απόδοσης της επένδυσης (ROI).

Ωστόσο, η απομάκρυνση από την επικέντρωση στην εμπλοκή των εργαζόμενων, με μόνο το 44% να βλέπει ως μοχλό καινοτομίας τον αναμενόμενο τζίρο του οργανισμού, και μόνο το 41% την εταιρική κουλτούρα.

«Οι εργαζόμενοι θα αποτελούν πάντα έναν κρίσιμο παράγοντα σε οποιοδήποτε πρόγραμμα καινοτομίας – τόσο για την παραγωγή νέων ιδεών που αντιμετωπίζουν πραγματικά προβλήματα, όσο και για την υλοποίησή τους», δήλωσε ο Neil Sholay, Vice President Innovation της Oracle.

«Όμως, για να έρθει η επιτυχία απαιτείται μια αποτελεσματική και υποστηρικτική κουλτούρα καινοτομίας. Αυτό ξεκινάει από το ξεκάθαρο όραμα της ηγεσίας και τον καθορισμό προτεραιοτήτων και τη χρηματοδότηση επιλεγμένων έργων. Το να είσαι καινοτόμος δεν αφορά μόνο τις ιδέες, αφορά στην εκτέλεση.»

«Οι εταιρείες πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών υλοποιώντας γρήγορα νέες ιδέες. Για παράδειγμα, η Melia Hotels International εντόπισε ότι οι πελάτες της ήθελαν να μπορούν να κάνουν τις διακοπές τους χωρίς να χρειάζεται να έχουν πάνω τους μετρητά, ταυτότητα, πιστωτικές και κλειδιά.

Έδρασε γρήγορα και κυκλοφόρησε ένα προσωπικό ψηφιακό "διαβατήριο" με τη μορφή βραχιολιού, προσφέροντας στους επισκέπτες ένα νέο επίπεδο ελευθερίας ώστε να μετακινούνται απρόσκοπτα στους χώρους του ξενοδοχείου. Η λύση πέρασε από το στάδιο της ιδέας στο στάδιο της καινοτομίας μέσα σε λίγες εβδομάδες επειδή η αλυσίδα κατείχε τεχνολογία που ήταν έτοιμη για άμεση χρήση, δημιουργία λύσεων και υλοποίηση.»

modules για την εφαρμογή παραγγελιοληψίας ΣερβιΤΩΡΑ

Η cloud εφαρμογή εστίασης του Business Cloud, συμμετέχει για άλλη μία χρονιά στην έκθεση HORECA. Η ΣερβιΤΩΡΑ το καινοτόμο υβριδικό cloud σύστημα παραγγελιοληψίας που λειτουργεί και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο, παρουσιάζει νέες επεκτάσεις (modules) που αναμένεται να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης HORECA 2019.

Ο πυρήνας της εφαρμογής ΣερβιΤΩΡΑ οργανώνει πλήρως την παραγγελιοληψία μίας επιχείρησης σε επίπεδα dine-in, take-away & delivery. Σε συνέχεια των επεκτάσεων Online Ordering, Mobile App και Tap 2 Order, θα παρουσιαστούν και δύο νέες εφαρμογές.

Το Self-Service POS module της ΣερβιΤΩΡΑ, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μιας επιχείρησης εστίασης να βάζουν την παραγγελία τους μέσω μίας μεγάλης οθόνης αφής. Ο πελάτης παίρνει άμεσα το αντίγραφο της παραγγελίας, ενώ παράλληλα ενημερώνεται η κουζίνα για την προετοιμασία της. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες βάζουν γρήγορα και ευχάριστα την παραγγελία τους χωρίς να απασχολούν προσωπικό.

Το δεύτερο module είναι ένα Table Booking System στο οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να οργανώνουν και να διαχειρίζονται αποδοτικά τα τραπέζια και το πελατολόγιό τους. Στατιστικά, ιστορικό, ενημερώσεις και προεκτάσεις CRM είναι μερικές από τις δυνατότητες της νέας εφαρμογής.

Η εταιρεία προσκαλεί όλους τους επιχειρηματίες της εστίασης που ενδιαφέρονται να ωθήσουν την αποδοτικότητα και την ταχύτητα της επιχείρησής τους, στο περίπτερό της στο Hall 2 / Α34 για επίδειξη των εφαρμογών και παραλαβή δωρεάν λογαριασμού για άμεση χρήση.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εφαρμογές, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο 215 215 4425, ενώ παρέχονται και προσκλήσεις για την έκθεση.

Αύριο το Oracle Impact Innovation στη Λευκωσία

Το Impact Innovation της Oracle θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 9.00-14.00 στο Lemon Park.

Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστεί η πρακτική πλευρά της αξιοποίησης τεχνολογιών όπως cloud, AI, blockchain, machine learning, Internet of Things και οι autonomous τεχνολογίες της Oracle και πώς βοηθάνε ήδη τις επιχειρήσεις να περάσουν από το «όραμα» στην πράξη, ενσωματώνοντας την καινοτομία στην καθημερινότητά τους.

Τόσο οι κεντρικές ομιλίες όσο και οι πιο εξειδικευμένες παρουσιάσεις των ειδικών της Oracle θα εστιάσουν στις εξελίξεις γύρω από τις σχετικές τεχνολογίες, ενώ εκπρόσωποι των εταιρειών Arab Jordan Investment Bank, NewCytech, Intrasoft International και SingularLogic θα παρουσιάσουν την πρακτική αξιοποίησή τους.

Η εκδήλωση απευθύνεται τόσο στα στελέχη του IT και τους ειδικούς δεδομένων και αναλύσεων, που θέλουν να γνωρίζουν άμεσα πώς να αξιοποιήσουν πρακτικά αυτές τις τεχνολογίες προς όφελος του συνόλου του οργανισμού, όσο και στα στελέχη του HR, του marketing, των χρηματοοικονομικών και της εφοδιαστικής αλυσίδας που θέλουν να μάθουν πώς αυτές οι τεχνολογίες θα τους βοηθήσουν τόσο στις καθημερινές τους εργασίες όσο και στους μακροπρόθεσμους στόχους τους.

Για εγγραφές και πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εκδήλωσης

Η εκδήλωση διοργανώνεται με τη χορηγική υποστήριξη των:

Innovation Premium : NewCytech

Innovation Gold: Intrasoft International, SingularLogic

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Cloud

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search