Cloud

Η Google ανακοίνωσε την υβριδική υπηρεσία cloud Anthos

Η Google ανακοίνωσε μια σειρά από νέες υπηρεσίες, λειτουργίες και συνεργάτες στην εκδήλωση Google Cloud Next '19 που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι νέες ανακοινώσεις ακολούθησαν αυτή της Anthos, μιας πλατφόρμας ανοιχτού κώδικα, "για προγραμματιστές και επιχειρήσεις, που προσφέρει υπηρεσίες για on-premise και multicloud εγκαταστάσεις", όπως ανέφερε ο κ. Urs Hölzle, αρμόδιος Αντιπρόεδρος της Google.

Η πλατφόρμα υπηρεσιών cloud Anthos βγήκε από την κατάσταση beta στην οποία βρισκόταν (με την ονομασία Google Cloud Services Platform) και αυτό που την κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι το γεγονός ότι θα τρέχει και σε cloud τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των AWS της Amazon και Azure της Microsoft.

Ως αποτέλεσμα, η Google θα προσφέρει μία υπηρεσία που θα επιτρέπει την ενιαία διαχείριση και ανάπτυξη σε διαφορετικές υπηρεσίες cloud, χωρίς την ανησυχία ή την πολυπλοκότητα των διαφορετικών περιβαλλόντων και APIs.

Πρόκειται για μία πολύ σημαντική εξέλιξη, το αποτέλεσμα της οποίας διαχωρίζει σαφώς την προσέγγιση της Google από τους ανταγωνιστές της και εν τέλει δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να διαχειρίζονται τις εφαρμογές τους σε όλες τις πλατφόρμες με ένα και μόνο σετ open source εργαλείων.

Οι υπηρεσίες τής πλατφόρμας Anthos βασίζονται στη μηχανή Kubernetes της εταιρείας, όπως επίσης και σε άλλα open-source projects. Η υπηρεσία είναι hardware agnostic, κάτι που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υποδομές που έχουν και χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν αμέσως σε νέους servers.

H Google, φυσικά, με το λανσάρισμα της Anthos ανακοίνωσε και συνεργασίες με περισσότερες από 30 εταιρείες hardware και software, συμπεριλαμβανομένων των Cisco, Dell EMC, HPE, VMware, Citrix, Datastax, Elastic, Tigera, GitLab και MongoDB.

Η Anthos είναι συνδρομητική υπηρεσία και οι αρχικές τιμές ξεκινούν από τις 10.000 δολάρια το μήνα ανά μπλοκ των 100 vCPU.

 

Μετάβαση του ΟΑΣΑ στο Cloud από την Office Line

Η Office Line A.E , ηγέτιδα εταιρεία στην παροχή ολοκληρωμένων επαγγελματικών λύσεων και έργων Πληροφορικής, υλοποίησε επιτυχώς κομβικό έργο για τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΑΣΑ αξιοποιώντας την Cloud πλατφόρμα της Microsoft (Office365).

Τα βασικά επιτεύγματα του έργου ήταν ο εκσυγχρονισμός της υποδομής υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του οργανισμού και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας παρακολούθησης των έργων (Project / Task Management).

Ποιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μετάβαση των mailboxes από υποδομή Microsoft Exchange 2010 στην Cloud πλατφόρμα της Microsoft (Office365) χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία του οργανισμού και επιτεύχθηκε άμεση πρόσβαση σε ενσωματωμένα εργαλεία collaboration.

Για την ψηφιοποίηση της διαδικασίας παρακολούθησης των έργων επιλέχθηκε η πλατφόρμα της Microsoft SharePoint online, με στόχο την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των εργασιών του οργανισμού.

Η υλοποίηση του έργου ικανοποίησε τις ανάγκες του ΟΑΣΑ σε θέματα: ασφάλειας, ευκολίας διαχείρισης υποδομής και εφαρμογών, ελέγχου και ευκολίας πρόσβασης στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Με την παράδοση του έργου από την Office Line ο ΟΑΣΑ αποκομίζει τα παρακάτω οφέλη:

  • Μείωση του συνολικού κόστους (TCO) των ΙΤ υποδομών
  • Ευελιξία στην εσωτερική επικοινωνία του οργανισμού καθώς και την βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας του.
  • Συμμόρφωσης στα IT Standards και ελαχιστοποίηση του ρίσκου παραβίασης της ασφάλειας.

 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Office Line.

Νέα πολιτική αποθήκευσης για μεγάλες επιχειρήσεις στο Google Cloud

Νέα πολιτική τιμολόγησης του αποθηκευτικού χώρου στο Google Cloud ανακοινώθηκε, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, δημιουργήθηκε με στόχο να βοηθηθούν οι πελάτες για να διαχειριστούν το κόστος πιο αποτελεσματικά, ανάλογα με τη διακύμανση των αναγκών που θα έχουν για αποθήκευση, χωρις επιβαρύνσεις στο κόστος.

Το «Storage Growth Plan» όπως ονομάζεται, ανακοινώθηκε σαν ένα εργαλείο που βοηθά στην επίλυση της ενοποίησης και του προβλήματος χωρητικότητας στην αποθήκευση δεδομένων.

"Είναι η ενοποιημένη αποθήκευση αντικειμένων που επιτρέπει σε πολλούς πελάτες της πλατφόρμας Google Cloud (GCP), να αποθηκεύουν και να μεταφέρουν δεδομένα όπως απαιτείται", σημείωσαν χαρακτηριστικά από την εταιρεία.

"Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία «Transfer Appliance» για να μεταφέρετε γρήγορα τα δεδομένα στο Cloud Storage, μπορείτε να στριμάρετε δεδομένα σε Cloud Storage με την υπηρεσία «Dataflow» και μπορείτε ακόμη και να μεταφέρετε δεδομένα από το AWS S3 σε Cloud Storage με υπηρεσία μεταφοράς αποθήκευσης", αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.

Το βασικότερο, ίσως, σημείο του νέου προγράμματος, είναι ότι οι εταιρείες μπορούν να δεσμευτούν για δαπάνη τουλάχιστον 10.000 δολαρίων ανά μήνα για 12 μήνες χρήσης Cloud Storage. Στο πρόγραμμα αυτό, θα έχουν σταθερό πάγιο κόστος χωρίς επιπλέον χρεώσεις, εάν υπάρξει υπέρβαση του ορίου έως 30%. Κατόπιν, στη λήξη του δωδεκαμήνου μπορούν να επιλέξουν από δύο διαφορετικά προγράμματα ανανέωσης, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο σχετικό blogpost του Google Cloud.

Έκθεση της Oracle:Λιγότερα έργα καινοτομίας καταφέρνουν να βγουν στην αγορά

Η Oracle, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του Cloud, δημοσίευσε μια έκθεση που δείχνει ότι οι εταιρείες δεν καταφέρνουν να υλοποιήσουν περισσότερες από τις μισές καινοτομίες που προτείνουν. Παρά τη σαφή σύνδεση μεταξύ ανάπτυξης και καινοτομίας, η πορεία των οργανισμών ανακόπτεται λόγω των ανεπαρκών διαδικασιών και της έλλειψης εστίασης. Η έκθεση κατέδειξε ότι τα εμπόδια για την καινοτομία ήταν ιδιαίτερα έντονα μεταξύ των μεγάλων εταιρειών, καθώς και σε εταιρείες που σημειώνουν υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Η έκθεση, με τίτλο "Having a successful innovation agenda", βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε τη συμμετοχή πλέον των 5.000 υψηλόβαθμων στελεχών των τομέων λογισμικού και λύσεων cloud. Οι ερωτηθέντες εκπροσωπούσαν εταιρείες από 24 χώρες, με έσοδα που κυμαίνονται από λιγότερο του 1 εκατ. λιρών Αγγλίας έως πάνω από 500 εκατ. λίρες Αγγλίας και προσωπικό από 100 έως 50.000 εργαζόμενους.

Κύρια ευρήματα:

• Το ένα τρίτο των εταιρειών καταβάλλονται από τον υπερβολικά μεγάλο αριθμό των έργων καινοτομίας

• 85% των εταιρειών που βιώνουν ισχυρή έως σημαντική ανάπτυξη είναι εταιρείες που επενδύουν στην καινοτομία

• 21% δηλώνει ότι η έλλειψη δέσμευσης από την πλευρά της επιχείρησης αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την καινοτομία

• 22% δηλώνει ότι η απουσία διαδικασιών εμποδίζει τις προσπάθειές τους για καινοτομία, ενώ ένα επίσης 22% δηλώνει ότι φταίει η έλλειψη οράματος

• 22% δηλώνει ότι οι ανεπαρκείς επενδύσεις στην τεχνολογία παρεμποδίζουν την εξέλιξη του προγράμματος καινοτομιών

Ανεπαρκής εστίαση και δομή

Η δέσμευση των εταιρειών σε υπερβολικό αριθμό πρωτοβουλιών καινοτομίας εμποδίζει την υλοποίησή τους, με το ένα τρίτο των εταιρειών να παραδέχονται ότι καταβάλλονται από το μεγάλο αριθμό έργων. Το ζήτημα αυτό ήταν ιδιαίτερα πρόδηλο στις εταιρείες με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης, με το 38% αυτών να αναφέρουν μεγάλο αριθμό παράλληλων πρωτοβουλιών.

Παρά τη φιλοδοξία ενσωμάτωσης διαδικασιών που ενθαρρύνουν την καινοτομία, το 22% των οργανισμών ανέφερε ότι δεν είχαν ακόμα εφαρμοστεί σωστά οι ιδανικές ροές εργασίας. Εν τω μεταξύ, σε ποσοστό 19% οι εταιρείες ανέφεραν ότι ανακόπτονται λόγω της έλλειψης κατάλληλης τεχνολογίας.

Έλλειψη ηγεσίας

Η ανεπαρκής δέσμευση από την επιχείρηση, σε συνδυασμό με την έλλειψη συγκεκριμένων αρμόδιων προσώπων, ήταν οι παράγοντες που αναδείχτηκαν ως κύρια εμπόδια για την επιτυχία μιας εταιρείας όσον αφορά στην καινοτομία. Ως συνήθεις αρμόδιοι για τα θέματα καινοτομίας αναφέρθηκαν τα διοικητικά στελέχη (48%) και τα στελέχη του IT (46%), αλλά με σχεδόν ίδια ποσοστά αναφέρθηκαν και οι υπεύθυνοι και άλλων τομέων (35-41%).

Η εμπειρία των πελατών ως δείκτης επιτυχίας

Οι οργανισμοί απομακρύνονται από τους παραδοσιακούς κύριους δείκτες απόδοσης (KPI), όπως η παραγωγικότητα των εργαζόμενων (53%) και τα έσοδα (53%), και στρέφονται όλο και και περισσότερο στην εμπειρία των πελατών (57%) ως τρόπο μέτρησης της απόδοσης της επένδυσης (ROI).

Ωστόσο, η απομάκρυνση από την επικέντρωση στην εμπλοκή των εργαζόμενων, με μόνο το 44% να βλέπει ως μοχλό καινοτομίας τον αναμενόμενο τζίρο του οργανισμού, και μόνο το 41% την εταιρική κουλτούρα.

«Οι εργαζόμενοι θα αποτελούν πάντα έναν κρίσιμο παράγοντα σε οποιοδήποτε πρόγραμμα καινοτομίας – τόσο για την παραγωγή νέων ιδεών που αντιμετωπίζουν πραγματικά προβλήματα, όσο και για την υλοποίησή τους», δήλωσε ο Neil Sholay, Vice President Innovation της Oracle.

«Όμως, για να έρθει η επιτυχία απαιτείται μια αποτελεσματική και υποστηρικτική κουλτούρα καινοτομίας. Αυτό ξεκινάει από το ξεκάθαρο όραμα της ηγεσίας και τον καθορισμό προτεραιοτήτων και τη χρηματοδότηση επιλεγμένων έργων. Το να είσαι καινοτόμος δεν αφορά μόνο τις ιδέες, αφορά στην εκτέλεση.»

«Οι εταιρείες πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών υλοποιώντας γρήγορα νέες ιδέες. Για παράδειγμα, η Melia Hotels International εντόπισε ότι οι πελάτες της ήθελαν να μπορούν να κάνουν τις διακοπές τους χωρίς να χρειάζεται να έχουν πάνω τους μετρητά, ταυτότητα, πιστωτικές και κλειδιά.

Έδρασε γρήγορα και κυκλοφόρησε ένα προσωπικό ψηφιακό "διαβατήριο" με τη μορφή βραχιολιού, προσφέροντας στους επισκέπτες ένα νέο επίπεδο ελευθερίας ώστε να μετακινούνται απρόσκοπτα στους χώρους του ξενοδοχείου. Η λύση πέρασε από το στάδιο της ιδέας στο στάδιο της καινοτομίας μέσα σε λίγες εβδομάδες επειδή η αλυσίδα κατείχε τεχνολογία που ήταν έτοιμη για άμεση χρήση, δημιουργία λύσεων και υλοποίηση.»

modules για την εφαρμογή παραγγελιοληψίας ΣερβιΤΩΡΑ

Η cloud εφαρμογή εστίασης του Business Cloud, συμμετέχει για άλλη μία χρονιά στην έκθεση HORECA. Η ΣερβιΤΩΡΑ το καινοτόμο υβριδικό cloud σύστημα παραγγελιοληψίας που λειτουργεί και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο, παρουσιάζει νέες επεκτάσεις (modules) που αναμένεται να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης HORECA 2019.

Ο πυρήνας της εφαρμογής ΣερβιΤΩΡΑ οργανώνει πλήρως την παραγγελιοληψία μίας επιχείρησης σε επίπεδα dine-in, take-away & delivery. Σε συνέχεια των επεκτάσεων Online Ordering, Mobile App και Tap 2 Order, θα παρουσιαστούν και δύο νέες εφαρμογές.

Το Self-Service POS module της ΣερβιΤΩΡΑ, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μιας επιχείρησης εστίασης να βάζουν την παραγγελία τους μέσω μίας μεγάλης οθόνης αφής. Ο πελάτης παίρνει άμεσα το αντίγραφο της παραγγελίας, ενώ παράλληλα ενημερώνεται η κουζίνα για την προετοιμασία της. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες βάζουν γρήγορα και ευχάριστα την παραγγελία τους χωρίς να απασχολούν προσωπικό.

Το δεύτερο module είναι ένα Table Booking System στο οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να οργανώνουν και να διαχειρίζονται αποδοτικά τα τραπέζια και το πελατολόγιό τους. Στατιστικά, ιστορικό, ενημερώσεις και προεκτάσεις CRM είναι μερικές από τις δυνατότητες της νέας εφαρμογής.

Η εταιρεία προσκαλεί όλους τους επιχειρηματίες της εστίασης που ενδιαφέρονται να ωθήσουν την αποδοτικότητα και την ταχύτητα της επιχείρησής τους, στο περίπτερό της στο Hall 2 / Α34 για επίδειξη των εφαρμογών και παραλαβή δωρεάν λογαριασμού για άμεση χρήση.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εφαρμογές, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο 215 215 4425, ενώ παρέχονται και προσκλήσεις για την έκθεση.

Αύριο το Oracle Impact Innovation στη Λευκωσία

Το Impact Innovation της Oracle θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 9.00-14.00 στο Lemon Park.

Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστεί η πρακτική πλευρά της αξιοποίησης τεχνολογιών όπως cloud, AI, blockchain, machine learning, Internet of Things και οι autonomous τεχνολογίες της Oracle και πώς βοηθάνε ήδη τις επιχειρήσεις να περάσουν από το «όραμα» στην πράξη, ενσωματώνοντας την καινοτομία στην καθημερινότητά τους.

Τόσο οι κεντρικές ομιλίες όσο και οι πιο εξειδικευμένες παρουσιάσεις των ειδικών της Oracle θα εστιάσουν στις εξελίξεις γύρω από τις σχετικές τεχνολογίες, ενώ εκπρόσωποι των εταιρειών Arab Jordan Investment Bank, NewCytech, Intrasoft International και SingularLogic θα παρουσιάσουν την πρακτική αξιοποίησή τους.

Η εκδήλωση απευθύνεται τόσο στα στελέχη του IT και τους ειδικούς δεδομένων και αναλύσεων, που θέλουν να γνωρίζουν άμεσα πώς να αξιοποιήσουν πρακτικά αυτές τις τεχνολογίες προς όφελος του συνόλου του οργανισμού, όσο και στα στελέχη του HR, του marketing, των χρηματοοικονομικών και της εφοδιαστικής αλυσίδας που θέλουν να μάθουν πώς αυτές οι τεχνολογίες θα τους βοηθήσουν τόσο στις καθημερινές τους εργασίες όσο και στους μακροπρόθεσμους στόχους τους.

Για εγγραφές και πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εκδήλωσης

Η εκδήλωση διοργανώνεται με τη χορηγική υποστήριξη των:

Innovation Premium : NewCytech

Innovation Gold: Intrasoft International, SingularLogic

 

Η Intel παρέχει λύση Cloud Computing με έμφαση στην προστασία δεδομένων

Η ενεργή εμπλοκή της Intel με προϊόντα blockchain βρήκε τον μεγαλύτερο ίσως εκφραστή της στις λύσεις της γαλλικής εταιρείας iExec.

Η iExec παρέχει αποκεντρωμένες υπηρεσίες Cloud Computing βασισμένες σε τεχνολογία blockchain. Οι developers της εταιρείας περιγράφουν την τεχνολογία που παρέχουν ως την πρώτη κλιμακούμενη λύση Intel SGX με έμφαση στην ασφάλεια και την ιδιωτικότητα.

Όπως περιγράφεται στο website της Intel (https://software.intel.com/en-us/sgx-sdk) , η λύση SGX (Software Guard Extensions) υλοποιεί το υψηλό επίπεδο προστασίας που προσφέρει υλοποιώντας μία τεχνολογία «θυλάκων». Οι θύλακες, είναι απομονωμένες περιοχές μνήμης ενσωματωμένες στον κεντρικό επεξεργαστή.

Αυτές οι περιοχές προστατεύουν τα δεδομένα από διεργασίες που τρέχουν σε οποιοδήποτε επίπεδο δικαιωμάτων, ακόμη και στο ίδιο το λειτουργικό σύστημα.

Σύμφωνα με την iExec (https://medium.com/iex-ec/poco-series-4-sgx-enclaves-and-trusted-executions-6f2ebed8d4fa ) χάρη στο υψηλό επίπεδο ασφαλείας που υπάρχει, καθένας είναι σε θέση να εκτελεί εφαρμογές σε οποιονδήποτε υπολογιστή χωρίς τον φόβο της αποκάλυψης ευαίσθητων δεδομένων σε τρίτους.

Οι «θύλακες» λειτουργούν σαν ένας προστατευτικό κλοιός ο οποίος απομονώνει τα δεδομένα, ενώ ούτε ο διαχειριστής του συστήματος που φιλοξενεί τις εφαρμογές δεν είναι σε θέση να εισχωρήσει σε αυτόν τον κλοιό.

Η iExec με την αξιοποίηση των νέων προϊόντων τεχνολογίας blockchain της Intel στοχεύει στη δημιουργία μιας νέας πραγματικότητας στο cloud computing. Μιας παγκόσμιας ανοιχτής αγοράς όπου η υπολογιστική ισχύς θα αντιμετωπίζεται ως εμπόρευμα.

Η εταιρεία σημειώνει επίσης πως η αγορά επιτρέπει στους προγραμματιστές εφαρμογών να έχουν πρόσβαση σε προσιτή, ασφαλή και κλιμακούμενη υπολογιστική ισχύ, αναλόγως με τις ανάγκες τους.

Xscores.com σε τροχιά επιτυχίας με το Oracle Database Cloud

H Xscores.com, εταιρεία που παρέχει ζωντανά πληροφορίες για το σκορ αθλητικών συναντήσεων, αποτελέσματα, πρόγραμμα, πίνακες κατάταξης και στατιστικά, επέλεξε το Oracle Database Cloud για να βελτιώσει τις δυνατότητες της πλατφόρμας της όσον αφορά στη διαχείριση δεδομένων.

Απλοποιώντας και αυτοματοποιώντας εργασίες όπως η παρακολούθηση της διαθεσιμότητας, τα διαγνωστικά και η δημιουργία και επαναφορά αντιγράφων ασφαλείας, η Xscores.com είναι σε θέση να εκτελεί τις διεργασίες της πιο αποτελεσματικά και να αφιερώνει περισσότερο χρόνο για τη βελτίωση της online εμπειρίας των χρηστών.

Η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας Oracle Database Cloud ήταν παρόμοια με της on premises λύσης και αυτό διευκόλυνε την απόφαση της μετάβασης στο cloud και της μετεγκατάστασης των δεδομένων της απευθείας στο Oracle Cloud.

Κατά τη μετάβαση στο Oracle Cloud, η Xscores.com απόκτησε πλήρη πρόσβαση στα διαθέσιμα χαρακτηριστικά και λειτουργίες της Oracle Database, με την Oracle να παρέχει την υπολογιστική ισχύ, τα φυσικά μέσα αποθήκευσης και τα εργαλεία απλοποίησης των συνηθισμένων διαδικασιών συντήρησης και διαχείρισης των βάσεων δεδομένων.

Κατάφερε έτσι, η Xscores.com να πετύχει τα πλεονεκτήματα της επεκτασιμότητας κατ' απαίτηση και της συνεχούς αξιοπιστίας με χαμηλότερο κόστος καθώς, μεταξύ άλλων, η συνδρομή περιλαμβάνει μηδενικές χρεώσεις για την υποστήριξη.

Για τη μετάβαση, η Xscores.com συνεργάστηκε με τη NewCytech Business Solutions, εταιρεία μέλος του Oracle PartnerNetwork (OPN) επιπέδου Platinum, που αποτελεί ταυτόχρονα το μοναδικό πάροχο διαχειριζόμενων υπηρεσιών (Managed Service Provider) στην Κύπρο.

Η NewCytech παρείχε πρόσβαση στο Oracle Database Cloud και τις σχετικές επαγγελματικές υπηρεσίες που έδωσαν στην Xscores.com τη δυνατότητα να μεταφέρει με ευκολία τους υφιστάμενους φόρτους εργασίας από τα εσωτερικά της συστήματα στο cloud.

Ο Παύλος Κλώνης, Project Μanager της Xscores.com, δήλωσε:

«Με το Oracle Cloud, η διαχείριση έχει γίνει πιο εύκολη, για το προσωπικό του τμήματος IT, καθώς και πιο οικονομική. Έχουμε πετύχει σημαντικές μειώσεις κόστους και μεγάλες βελτιώσεις στις επιδόσεις, την ασφάλεια και την επεκτασιμότητα.

Τώρα, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας γίνεται αυτόματα και η κρυπτογράφηση είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή, επιτρέποντάς μας να δαπανούμε λιγότερο χρόνο σε εργασίες διαχειριστικής και λειτουργικής φύσης, καθώς και να επικεντρωνόμαστε περισσότερο σε στρατηγικής σημασίας έργα IT, όπως η online εμπειρία των χρηστών».

Προηγμένες λύσεις μετάβασης στο cloud από την Office Line για την Intertranslations

H πρώτη Citrix on Azure υλοποίηση έργου ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα

Η Office Line, ηγέτιδα εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων υποδομών ΙΤ και υλοποίησης απαιτητικών έργων Πληροφορικής, ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία έργο Azure migration για την Intertranslations, βασικός ανάδοχος μεταφραστικών έργων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε περισσότερους από 130 γλωσσικούς συνδυασμούς.

Πρόκειται για το πρώτο ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού σε παραγωγή στην Ελλάδα, βασισμένο σε τεχνολογίες Citrix on Azure.

Η πιστοποιημένη τεχνογνωσία της Office Line τόσο σε τεχνολογίες Microsoft Azure, όσο και σε περιβάλλον Citrix, αποτέλεσε την ασφαλιστική δικλείδα της επιτυχούς πρώτης υλοποίησης.

Ειδικότερα, η υλοποίηση ικανοποίησε την ανάγκη της Intertranslations για κάλυψη των αυξημένων απαιτήσεών της για collaboration, ασφάλεια, ευελιξία επικοινωνίας, καθώς και για βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας της επιχείρησης, επιτυγχάνοντας τη μείωση του μεγάλου διαχειριστικού χρόνου υποστήριξης, τη δέσμευση κεφαλαίων για την ανανέωση του υπάρχοντος εξοπλισμού και την ευελιξία για αυξομείωση της υπολογιστικής ισχύος της εταιρείας, προσαρμοσμένης στο work load των πελατών της.

Η Office Line, εισηγήθηκε όλη η μηχανογραφική υποδομή να υλοποιηθεί στο Azure, διασφαλίζοντας όλα τα πλεονεκτήματα του cloud σε σχέση με την “on premise” υποδομή.

Με την ολοκλήρωση του έργου τον Αύγουστο του 2018, η Intertranslations διαθέτει πλέον μια ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας για τους συνεργάτες της, η οποία έχει προσδώσει αυξημένη ασφάλεια και μεγαλύτερα επίπεδα ευελιξίας στην καθημερινότητά τους, με αποτέλεσμα την αύξηση της ίδιας της παραγωγικότητας της επιχείρησης.

Ο κ. Μιχαήλ Ξυνός, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Intertranslations Α.Ε. δήλωσε σχετικά για τη συνεργασία:

«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την επιλογή μας να συνεργασθούμε με την Office Line, καθώς, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η εταιρεία μας αναβάθμισε και ενοποίησε τις υποδομές της, καλύπτοντας με τον πλέον αποδοτικό τρόπο τις αυξημένες απαιτήσεις για επιχειρησιακή λειτουργικότητα, καθώς επίσης ευελιξία και ασφαλή συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρείας και τους εξωτερικούς μας συνεργάτες.

Ευχαριστούμε πολύ την Office Line για την άψογη συνεργασία και την επιτυχή υλοποίηση ενός τόσο απαιτητικού έργου».

Ο κ. Παναγιώτης Κουρής, Διευθύνων Σύμβουλος της Office Line A.E ανέφερε σχετικά:

«Η σημαντική αυτή συνεργασία με την Intetranslations για το πρώτο ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού σε παραγωγή στην Ελλάδα, βασισμένο σε τεχνολογία Citrix on Azure, αποτέλεσε μια μοναδική πρόκληση που φέραμε εις πέρας.

Πλέον, δίνουμε τη δυνατότητα στην Intetranslations να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του Microsoft Azure, προκειμένου να έχει την ευελιξία δομικών επιχειρηματικών αλλαγών, αυξομείωση του δυναμικού της χωρίς επιπλέον συντήρηση αντίστοιχης υποδομής, ανάλογα με τις ανάγκες της, καθώς και πληθώρα άλλων πλεονεκτημάτων που διασφαλίζει το cloud.

Ευχαριστούμε θερμά την Intertranslations για την εμπιστοσύνη της».

Σχετικά με την Intertranslations

Η Intertranslations δραστηριοποιείται στις μεταφραστικές υπηρεσίες και είναι από τους βασικούς αναδόχους μεταφραστικών έργων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Οι εργασίες που αναλαμβάνει δεν είναι μόνο στην ελληνική γλώσσα αλλά σχεδόν για όλες τις γλώσσες του κόσμου. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1996 και παρέχει μεταφραστικές υπηρεσίες με ειδίκευση σε τεχνικά, νομικά, οικονομικά, μάρκετινγκ, εκπαιδευτικά και ιατρικά κείμενα σε όλες τις ευρωπαϊκές και ασιατικές γλώσσες.

Με συνεχή επένδυση σε στελέχη και σε νέα τεχνολογικά συστήματα, η εταιρεία καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της προσφέροντας εκτός από επίσημες μεταφράσεις, ολοκληρωμένες λύσεις για διερμηνεία, τοπικοποίηση, υπηρεσίες ηλεκτρονικού και έντυπου υλικού καθώς και δημιουργία ιστοσελίδων σε πολλές γλώσσες.

Η Intertranslations είναι μία από τις ελάχιστες μεταφραστικές εταιρείες διεθνώς που έχει πιστοποιηθεί κατά IS0 17100:2015 για τις υπηρεσίες της, από διαπιστευμένο κρατικό φορέα. Η εταιρεία διαθέτει γραφεία στην Αθήνα και στο Λονδίνο.

To Oracle Cloud πάει στη 83η Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης

Η Oracle θα συμμετάσχει στην 83η Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), με τιμώμενη χώρα τις ΗΠΑ.Στο περίπτερο 7 του US Pavilion (κτίριο 13), οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία, για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ΔΕΘ, να γνωρίσουν και να συζητήσουν τις ευκαιρίες και τα οφέλη των λύσεων της Oracle, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.

Υψηλόβαθμα στελέχη και ειδικοί της Oracle θα παρουσιάζουν το πλήρες και μοναδικό στην αγορά χαρτοφυλάκιο Oracle Cloud, το οποίο περιλαμβάνει υπηρεσίες πλατφόρμας (PaaS), υποδομής (IaaS) και επιχειρηματικών εφαρμογών (SaaS).

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Αμερικανικού περιπτέρου,
- ο Ανδρέας Στελλάτος, Cloud Domain Sales Consultant, Oracle ECEMEA θα μιλήσει την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου, 18.00 στο Seminar Room για την υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής, όπως οι AI, machine learning, chatbots, ΙοΤ & Blockchain, και τη στρατηγική της Oracle όσον αφορά σε αυτές τις τεχνολογίες.

Εγγραφή εδώ,

- ο Νίκος Γκορτσίλας, GR cluster Director, Oracle Consulting και ο Φρανκ Ζερβός, Technology Sales Consulting Director, Oracle CEE θα παρουσιάσουν την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου, 16.00 στο Stage το πώς και γιατί οι λύσεις Oracle Cloud μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να καινοτομήσουν και να αναπτυχθούν. Εγγραφή εδώ

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Cloud

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search