eCommerce

Parcel Monitor: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την εγκατάλειψη καλαθιού

Parcel Monitor: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την εγκατάλειψη καλαθιού

Φανταστείτε τα web analytics σας να αποκαλύπτουν επαναλαμβανόμενες επισκέψεις στη σελίδα ενός προϊόντος στο e-shop σας και ακριβώς όταν φαίνονται οι πελάτες έτοιμοι να το αγοράσουν, προσθέτοντας το προϊόν στο καλάθι τους, εξαφανίζονται χωρίς να ολοκληρωθεί η αγορά. Σας θυμίζει κάτι;

Όπως τονίζεται στον πρόσφατο οδηγό του Parcel Monitor, η εγκατάλειψη του καλαθιού είναι ένα διαδεδομένο ζήτημα που αντιμετωπίζουν πολλές online επιχειρήσεις καθημερινά και σύμφωνα με έρευνα της Dynamic Yield, τα e-shop χάνουν 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από πωλήσεις κάθε χρόνο!

Αν αναζητάτε τρόπους να μειώσετε δραματικά τις εγκαταλείψεις καλαθιών, να βελτιστοποιήσετε τις μετατροπές και να αυξήσετε τα κέρδη σας, είστε στο σωστό μέρος!

Τί είναι η εγκατάλειψη καλαθιού αγορών και γιατί έχει σημασία για τα e-shop

Η εγκατάλειψη καλαθιού είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο στο online λιανικό εμπόριο και αφορά ακριβώς στην εγκατάλειψη προϊόντων που έχουν προστεθεί στα εικονικά καλάθια των καταναλωτών, χωρίς να ολοκληρωθεί η αγορά τους.

Αυτό το φαινόμενο έχει ουσιαστικές επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, επηρεάζοντας κρίσιμες πτυχές όπως τα έσοδα και την εμπειρία του πελάτη.

Συγκεκριμένα, η εγκατάλειψη του καλαθιού μπορεί να εκδηλωθεί σε διάφορα στάδια, από την εξερεύνηση προϊόντος έως το σημείο εισαγωγής στοιχείων πληρωμής. Τα εγκαταλελειμμένα εικονικά καροτσάκια σηματοδοτούν χαμένες ευκαιρίες για δημιουργία εσόδων, την εδραίωση της αφοσίωσης στην εταιρεία και την απόκτηση πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών.

Επιπλέον, η εγκατάλειψη του καλαθιού έχει διαφορετικές μορφές, καθεμία από τις οποίες ρίχνει φως σε διαφορετικές πτυχές της συμπεριφοράς των χρηστών. Η μερική εγκατάλειψη του καλαθιού λαμβάνει χώρα όταν οι χρήστες ξεκινούν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς αλλά δεν ολοκληρώνουν τη συναλλαγή, αφήνοντας τα αντικείμενα να παραμένουν στα καλάθι τους.

Από την άλλη πλευρά, η πλήρης εγκατάλειψη καλαθιού συμβαίνει όταν οι χρήστες εγκαταλείπουν τα καλάθι τους χωρίς καν να ξεκινήσουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Η εγκατάλειψη φόρμας, μια παραλλαγή της εγκατάλειψης καλαθιού, αφορά συγκεκριμένες φόρμες εντός της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, όπως αυτές για τα στοιχεία της αποστολής ή της πληρωμής.

Επιπλέον, διάφορες άλλες μορφές εγκατάλειψης συμβάλλουν στην πολυπλοκότητα της αποχώρησης των χρηστών, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάλειψης περιήγησης και εγκατάλειψη ολοκλήρωσης αγοράς, που προκαλείται από πολυπλοκότητες στη διαδικασία, κρυφά κόστη ή τεχνικές δυσλειτουργίες που παρουσιάζονται κατά το στάδιο της ολοκλήρωσης αγοράς.

Πώς να υπολογίσετε το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού

Ο υπολογισμός του ποσοστού εγκατάλειψης του καλαθιού σάς δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσετε πόσο καλά τα πάει το κατάστημά σας με τις στρατηγικές του. Για να υπολογίσετε το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

1. Προσδιορίστε τις ολοκληρωμένες αγορές
- Προσδιορίστε τον συνολικό αριθμό των ολοκληρωμένων αγορών εντός μιας καθορισμένης περιόδου (π.χ. ενός μήνα).
- Μετρήστε τον αριθμό των καλαθιών αγορών που δημιουργήθηκαν την ίδια περίοδο

2. Εφαρμόστε τον τύπο
Για παράδειγμα, σε ένα μήνα, το e-shop σας καταγράφει 2.000 ολοκληρωμένες αγορές, την ίδια περίοδο δημιουργήθηκαν 2.500 καλάθια αγορών. Ο τύπος για τον υπολογισμό τής εγκατάλειψης καλαθιού είναι 1- (Ολοκληρωμένες αγορές / αριθμός καλαθιών που δημιουργήθηκαν × 100). Σε αυτό το σενάριο, 1 – (2.000 / 2.500) × 100%.

Σε αυτό το παράδειγμα, το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού είναι 20%. Αυτό το αποτέλεσμα παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά των χρηστών και μπορεί να καθοδηγήσει τις προσπάθειές σας για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας αγορών των πελατών σας.

Οι 6 πιο συνηθισμένοι λόγοι πίσω από την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών
Έχοντας εμβαθύνει στα βασικά στατιστικά στοιχεία και τις τάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ήρθε η ώρα να εστιάσουμε στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

1. Υποχρεωτική δημιουργία λογαριασμού
Πρώτα και κύρια, όταν απαιτείται από τους χρήστες να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό πριν ολοκληρώσουν μια αγορά, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση. Οι καθιερωμένες επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν αντιμετωπίσει με επιτυχία αυτό το ζήτημα εφαρμόζοντας επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών χωρίς υποχρεωτική δημιουργία λογαριασμού.

2. Πολύπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς
Όταν οι πελάτες πρέπει να κάνουν πάρα πολλά βήματα, να συμπληρώσουν πολλές φόρμες, ή αντιμετωπίζουν μπερδεμένη πλοήγηση, έχουν μια κακή εμπειρία η οποία ωθεί πολλούς να εγκαταλείψουν τα καλάθι τους. Οι μέθοδοι βελτιστοποίησης της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς, όπως οι αποθηκευμένες πληροφορίες πληρωμής, η αγορά με ένα κλικ και οι επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών, ενισχύουν τη χρηστικότητα και ενθαρρύνουν τους χρήστες να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους.

3. Έλλειψη πληθώρας επιλογών πληρωμής
Εάν μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου δεν υποστηρίζει τις μεθόδους πληρωμής που προτιμούν οι χρήστες της, ενδέχεται να προκύψουν ζητήματα εμπιστοσύνης και ευκολίας. Είναι σημαντικό να προσφέρετε μια ποικιλία επιλογών πληρωμής, όπως δημοφιλή ψηφιακά πορτοφόλια, πιστωτικές κάρτες, υπηρεσίες BNPL κ.λπ.

4. Πρόσθετες χρεώσεις ή απροσδόκητα έξοδα αποστολής
Οι απροσδόκητες πρόσθετες χρεώσεις ή υψηλά έξοδα αποστολής κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς μπορεί να αποτρέψουν τους πελάτες και να οδηγήσουν σε εγκατάλειψη του καλαθιού. Όταν το τελικό κόστος υπερβαίνει την αρχική αξία, δημιουργεί μια αρνητική εμπειρία για τους πελάτες.

5. Μεγαλύτεροι από τον αναμενόμενο χρόνοι παράδοσης
Οι εκτεταμένοι χρόνοι παράδοσης πέρα ​​από τις προσδοκίες των πελατών μπορούν να συμβάλουν στην εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Σε έναν κόσμο ταχείας παράδοσης, οι καθυστερήσεις στην παραλαβή μπορεί να οδηγήσουν τους πελάτες να επανεξετάσουν τις αγορές τους.

Οι ηγέτες του κλάδου όπως το AliExpress και το eBay χρησιμοποιούν αναδυόμενες τεχνολογίες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως λειτουργίες παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο, για να επιτρέπουν στους πελάτες να παρακολουθούν την πρόοδο των παραγγελιών τους, μειώνοντας το άγχος που σχετίζεται με τις καθυστερήσεις παράδοσης.

6. Διφορούμενη πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων
Όταν οι πελάτες δεν κατανοούν την πολιτική επιστροφών μιας επιχείρησης, μπορεί να μην την εμπιστεύονται αρκετά για να κάνουν μια αγορά. Οι στρατηγικές διατήρησης πελατών μιας επιχείρησης θα πρέπει να περιλαμβάνουν την παροχή σαφών και απλοποιημένων μεθόδων επιστροφής χρημάτων και επιστροφών.

 

Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.

Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search