Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & SouthEastern Europe 2019, ανακοίνωσε έξι ακόμα ομιλητές τού κεντρικού διήμερου Συνεδρίου τής έκθεσης.
Πρόκειται για τους:
- Luca Brighenti, CEO & Co-Founder at B4Bind, Entrepreneur
- Stefanos Karagos, CEO & Awarded Innovator, founder of XPLAIN
- Pavlo Kuznyetsov, Product Manager (Martech), Zalando
- Αndraž Štalec, CEO, Red Orbit - Founder & organizer of inOrbit
- Demetris Stefani, Director, Digital Strategist, Hivebreed Ltd
- Anne Tempelmeier, UX design & Research, HubSpot
Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται για να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 120 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Επίσης, εισιτήριο με μειωμένο κόστος στα 100 ευρώ πλέον ΦΠΑ, θα μπορέσουν να αποκτήσουν και όσοι κάνουν τις αγορές τους έως και τις 30 Σεπτεμβρίου.
Στην τιμή του εισιτηρίου για συμμετοχή στο Συνέδριο* συμπεριλαμβάνονται:
- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό,
σημειωματάριο)
* Όλες οι ομιλίες θα δοθούν στα αγγλικά. Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση.
Για περισσότερες πληροφορίες για την ECDM Expo 2019 και για εγγραφές στο συνέδριο, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα εγγραφής στο ecdmexpo.com.
Η είσοδος στην ECDM Expo 2019 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για να επισκεφτείτε την έκθεση, είναι να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε στο ecdmexpo.com.
ECDM Expo 2019
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Μεγάλοι Χορηγοί:
- accenture
- ACS
- ATCOM
- DHL
- Lighthouse
- bmind
Χορηγοί:
- Retargeting
- G.A.P. Vassilopoulos Group
Υποστηρικτές:
- ONIT!
- refluence