Σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Juniper Research, ο όγκος της έκδοσης online εισιτηρίων θα αυξηθεί κατά 150% το 2022, ανερχόμενος σε 32 δισ. από τα επίπεδα των 12,7 δισ. το 2020. Στο μεταξύ, ο όγκος της έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω κινητών, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, που αγοράζονται μέσω ανέπαφων συναλλαγών ή εντός εφαρμογών και μέσω mobile messaging, θα ανακάμψει, επίσης, στα επίπεδα πριν από την πανδημία έως το 2022.
Αναμένεται δε να αυξηθεί από 6,8 δισεκατομμύρια το 2020 σε 16,9 δισεκατομμύρια το 2022. Και αυτό, καθώς οι περιορισμοί μειώνονται, ο αριθμός των ταξιδιών αυξάνεται και οι εκδηλώσεις ψυχαγωγίας επαναπρογραμματίζονται.
Η έρευνα, Digital Ticketing: Industry Trends, Opportunities & Market Forecasts 2020-2025, διαπίστωσε ότι οι ΗΠΑ καταγράφουν υψηλή ανάπτυξη της αγοράς του e-ticketing, καθώς οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 μειώνονται. Η μελέτη διαπιστώνει ότι ο όγκος των συναλλαγών έκδοσης εισιτηρίων για κινητά θα αυξηθεί στις ΗΠΑ κατά 220% μεταξύ 2020 και 2023.
Πάντως, η έρευνα διαπιστώνει ότι η αγορά του e-ticketing, για αθλητικά και ψυχαγωγικά προγράμματα για κινητά, δεν θα επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα νωρίτερα από το 2023. Η σχετική μελέτη προβλέπει ότι η έκδοση εισιτηρίων για κινητά θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφάλειας και στην αναζωογόνηση της βιομηχανίας συνολικά.
Παροτρύνει δε τους εμπλεκόμενους στην αγορά να αναπτύξουν στρατηγικές έκδοσης εισιτηρίων για κινητά, προκειμένου να τονωθεί ταχύτερα η αγορά των αθλητικών εκδηλώσεων και των εκδηλώσεων ψυχαγωγίας. “Το mobile ticketing είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε χώρους ψυχαγωγίας”, αναφέρει η ανάλυση.
Η έρευνα αναμένει ότι η συνέχιση της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης θα προκαλέσει μόνιμη στροφή της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην υιοθέτηση των πληρωμών χωρίς επαφή και άρα της contactless έκδοσης εισιτήριων. "Πρόκειται για μια μόνιμη αλλαγή, με τους χρήστες να εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την ταχύτητα και την ευκολία των ανέπαφων πληρωμών έναντι μετρητών, υιοθετώντας μια εμπειρία πληρωμής χωρίς επαφή σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η μετάδοση του ιού", εξηγούν οι αναλυτές.
Εικόνα: Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]