Το personalized marketing είναι η μεγαλύτερη τάση των τελευταίων χρόνων στο digital marketing. Το πιο τρανταχτό στοιχείο είναι το πλήθος των εταιρειών που έχουν υιοθετήσει ήδη αυτήν την πρακτική. Από τις ετικέτες στα μπουκάλια της Coca Cola μέχρι τις προτεινόμενες σειρές στο λογαριασμό σας στο Netflix, τα παραδείγματα είναι αμέτρητα.
Ο λόγος που τόσες διαφορετικές εταιρείες επιλέγουν το personalized marketing είναι ένας. Η προσωποποιημένη επικοινωνία και αγοραστική εμπειρία είναι εξαιρετικά σημαντικές για κάθε καταναλωτή. Ποια είναι όμως τα σημαντικότερα οφέλη για την επιχείρηση σας;
Καλύτερο Customer Service
Εξετάζοντας την περίπτωση κάθε πελάτη ξεχωριστά και λαμβάνοντας υπόψιν το ιστορικό του, μπορείτε να παρέχετε μια πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση.
Πιο Αποδοτική Διαφήμιση
Γνωρίζοντας τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, μπορείτε να επενδύσετε στα σωστά κανάλια και να δημιουργήσετε τις σωστές προσφορές που θα σας φέρουν το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Περισσότερο Κέρδος
Προσωποποιημένη διαφήμιση και αγοραστική εμπειρία σημαίνει ότι οι πελάτες σας βρίσκουν προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Επομένως είναι και πιο πιθανό να κάνουν αγορά, ή να κάνουν μεγαλύτερη αγορά από αυτή που είχαν αρχικά κατά νου.
Με ποιους τρόπους μπορείτε να βάλετε το προσωποποιημένο marketing στις ενέργειες σας;
Personalized E-Mail Marketing
Δημιουργείστε segmentations στις λίστες σας με βάση δεδομένα που έχετε μαζέψει από φόρμες (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα κλπ.) και το αγοραστικό ιστορικό των εγγραφών σας. Κάντε ξεχωριστές καμπάνιες για την κάθε λίστα, προσαρμοσμένες αντίστοιχα.
Google Analytics Remarketing Lists
Δημιουργήστε κατηγοριοποιημένες λίστες Remarketing στο Google Analytics με βάση τα κριτήρια που επιθυμείτε. Τις λίστες αυτές μπορείτε να στη συνέχεια να τις χρησιμοποιήσετε για στοχευμένες ενέργειες.
Αξιοποιήστε τα δεδομένα που έχετε από τις αναζητήσεις και αγορές των πελατών ώστε τα προτεινόμενα προϊόντα να είναι πάντα σχετικά με αυτό που τους αφορά πραγματικά.
Τι θα πρέπει να προσέξετε;
Κάνοντας τις ενέργειες και την επικοινωνία σας πάρα πολύ προσωποποιημένες, οι πελάτες σας ενδέχεται να νιώσουν ανασφάλεια όσον αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα. Κρατήστε την απαιτούμενη ισορροπία και μην υπερβάλλετε! Το μυστικό είναι κάθε στοιχείο που χρησιμοποιείτε να προσθέτει αξία στην εμπειρία τους.
Πηγή: Digitalup