Tι αναμένεται να συμβεί όταν ο μεγαλύτερος Communication Services Όμιλος της WPP, ο ιστορικά θαρραλέος Εκδοτικός Οργανισμός των Sunday Times και News UK, ένα καινοτόμο ελληνικό Brand (ΟΠΑΠ) και ένας Consultant της Fjord/Accenture Interactive συναντηθούν για πρώτη φορά και συζητήσουν για το μέλλον του Marketing;
Θα το μάθουμε την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, στην σκηνή του IMC18.
Ο Στέφανος Κλημαθιανός, Global Client Leader του WPP για πελάτες όπως η Google και η Nestle, γνωστός και ως ο «νονός» του Android Kit Kat και υπεύθυνος για ένα από τα κορυφαία viral tweets στην ιστορία του Τwitter, πιστεύει ότι μία νέα εποχή για τα advertising agencies ανατέλλει.
Ο Frank Mugοmba επιβλέπει το ψηφιακό μετασχηματισμό και τις στρατηγικές συνεργασίες των Sunday Times, Times, και Sun και διαχειρίζεται πρωτοβουλίες όπως το Ozone Project (τη συμμαχία Times, Daily Telegraph και Guardian) και συνολικά την e-commerce στρατηγική του NEWSUK.
O Frank έχει δει το μέλλον των Publishers. Και θα μας πει γιατί είναι αισιόδοξος.
Ο Πάνος Μπάσιος αποτελεί το υπόδειγμα του μελλοντικού Marketer. Με σπουδές στο Stanford και εμπειρία μηχανικού στην Sun Microsystems, έχει εξελιχθεί σε full stack marketer, έχοντας αναλάβει τον ψηφιακό μετασχηματισμό ενός από τους 3 πρώτους διαφημιζόμενους στην ελληνική αγορά, του ΟΠΑΠ.
Μιλάει διαρκώς για τα συνεχώς μεταβαλλόμενα skills που απαιτούνται από τους μελλοντικούς marketers και τις απαιτήσεις που έχουν τα brands από τους συνεργάτες τους.
Ο Sergio Fabio έχει δει το μέλλον δουλεύοντας με διεθνείς leaders όπως η Whirlpool, η Vodafone, GE, HP, Swisscom, J&H, BBC ως Regional Design Director με την Accenture Interactive / Fjord.
Το αντικείμενό του είναι η εξερεύνηση του χώρου μεταξύ νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικών σχεδίων, και ανθρώπινων ονείρων. Τον Fabio τον κατατρέχει μία ερώτηση: Είναι άραγε η δημιουργικότητα είναι ένας μυς που μπορεί να ασκηθεί; Ή μήπως είναι κάτι άϋλο; Όπως η μαγεία, ας πούμε...
Στο ρόλο του ψυχοθεραπευτή, ο δημοφιλής stand-up comedian και πρώην διαφημιστής Γιώργος Χατζηπαύλου ο οποίος -στη συζήτηση που θα ακολουθήσει τα keynote sessions- θα παρακαλέσει τους ομιλητές να περιγράψουν τους φόβους, τις επιθυμίες και τις ελπίδες τους για το μέλλον του χώρου.
Παράλληλα, θα προσκαλέσει τους παρευρισκόμενους να καταθέσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και να δείξουν τις γνώσεις τους σε jargon και δυσνόητα ακρώνυμα, σε μία διασκεδαστική, διαδραστική αναμέτρηση.
Για την πλήρη agenda και τα special events του #IMC18 επισκεφθείτε το www.imc18.gr