Digital Marketing

Διαδραστική ψυχοθεραπευτική συνεδρία με κορυφαίους ομιλητές.

Διαδραστική ψυχοθεραπευτική συνεδρία με κορυφαίους ομιλητές.

Tι αναμένεται να συμβεί όταν ο μεγαλύτερος Communication Services Όμιλος της WPP, ο ιστορικά θαρραλέος Εκδοτικός Οργανισμός των Sunday Times και News UK, ένα καινοτόμο ελληνικό Brand (ΟΠΑΠ) και ένας Consultant της Fjord/Accenture Interactive συναντηθούν για πρώτη φορά και συζητήσουν για το μέλλον του Marketing;

Θα το μάθουμε την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, στην σκηνή του IMC18.

Ο Στέφανος Κλημαθιανός, Global Client Leader του WPP για πελάτες όπως η Google και η Nestle, γνωστός και ως ο «νονός» του Android Kit Kat και υπεύθυνος για ένα από τα κορυφαία viral tweets στην ιστορία του Τwitter, πιστεύει ότι μία νέα εποχή για τα advertising agencies ανατέλλει.

Ο Frank Mugοmba επιβλέπει το ψηφιακό μετασχηματισμό και τις στρατηγικές συνεργασίες των Sunday Times, Times, και Sun και διαχειρίζεται πρωτοβουλίες όπως το Ozone Project (τη συμμαχία Times, Daily Telegraph και Guardian) και συνολικά την e-commerce στρατηγική του NEWSUK.

O Frank έχει δει το μέλλον των Publishers. Και θα μας πει γιατί είναι αισιόδοξος.

Ο Πάνος Μπάσιος αποτελεί το υπόδειγμα του μελλοντικού Marketer. Με σπουδές στο Stanford και εμπειρία μηχανικού στην Sun Microsystems, έχει εξελιχθεί σε full stack marketer, έχοντας αναλάβει τον ψηφιακό μετασχηματισμό ενός από τους 3 πρώτους διαφημιζόμενους στην ελληνική αγορά, του ΟΠΑΠ.

Μιλάει διαρκώς για τα συνεχώς μεταβαλλόμενα skills που απαιτούνται από τους μελλοντικούς marketers και τις απαιτήσεις που έχουν τα brands από τους συνεργάτες τους.

Ο Sergio Fabio έχει δει το μέλλον δουλεύοντας με διεθνείς leaders όπως η Whirlpool, η Vodafone, GE, HP, Swisscom, J&H, BBC ως Regional Design Director με την Accenture Interactive / Fjord.

Το αντικείμενό του είναι η εξερεύνηση του χώρου μεταξύ νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικών σχεδίων, και ανθρώπινων ονείρων. Τον Fabio τον κατατρέχει μία ερώτηση: Είναι άραγε η δημιουργικότητα είναι ένας μυς που μπορεί να ασκηθεί; Ή μήπως είναι κάτι άϋλο; Όπως η μαγεία, ας πούμε...

Στο ρόλο του ψυχοθεραπευτή, ο δημοφιλής stand-up comedian και πρώην διαφημιστής Γιώργος Χατζηπαύλου ο οποίος -στη συζήτηση που θα ακολουθήσει τα keynote sessions- θα παρακαλέσει τους ομιλητές να περιγράψουν τους φόβους, τις επιθυμίες και τις ελπίδες τους για το μέλλον του χώρου.

Παράλληλα, θα προσκαλέσει τους παρευρισκόμενους να καταθέσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και να δείξουν τις γνώσεις τους σε jargon και δυσνόητα ακρώνυμα, σε μία διασκεδαστική, διαδραστική αναμέτρηση.

Για την πλήρη agenda και τα special events του #IMC18 επισκεφθείτε το www.imc18.gr

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search