Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θέλει να επιτύχει άμεση ανάπτυξη και υψηλά ποσοστά μετατροπών. Ποιο είναι όμως το "κλειδί" για την επίτευξη αυτών των σημαντικών αποτελεσμάτων;
Χωρίς αμφιβολία, η προσέγγιση κάθε πελάτη είναι ζωτικής σημασίας. Για να μετατρέψει τους επισκέπτες του σε πιστούς πελάτες, να αυξήσει το μέσο μέγεθος καλαθιού και να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπών, κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να ακολουθεί μια εξατομικευμένη, πολυκαναλική προσέγγιση, με βάση τις ανάγκες κάθε μεμονωμένου πελάτη.
Με τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva, την αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια μηχανή με μεγάλη μετατροπή. Εμείς στη Releva το βλέπουμε με συνέπεια σε όλους τους πελάτες μας
Με το μηχανισμό ανάπτυξης της Releva, αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια... μηχανή υψηλών μετατροπών και πωλήσεων! Εμείς στη Releva το βλέπουμε να συμβαίνει διαρκώς, σε όλους τους πελάτες μας.
Ο πελάτης και η πρόκληση
Πριν χρησιμοποιήσει τη Releva ως αποδεδειγμένο εργαλείο επιτυχίας, το Kidso, ένα κορυφαίο ηλεκτρονικό κατάστημα παιδικής ένδυσης, ήλπιζε να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών του, καθώς και το μέσο μέγεθος καλαθιού των πελατών.
Το Kidso είναι ηγέτης στον τομέα των παιδικών ρούχων και αξεσουάρ, με καταστήματα στη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία, η οποία προσφέρει μια τεράστια ποικιλία από προϊόντα για διαφορετικές ηλικίες - από νεογέννητα έως παιδιά ηλικίας 14 ετών. Το e-shop της εταιρείας έχει μεταξύ 250.000 και 550.000 μοναδικούς ενεργούς χρήστες ανά μήνα και μέση μηνιαία επισκεψιμότητα πάνω από 2.200.000 χρήστες.
Η λύση
Το Kidso χρησιμοποιεί το μηχανισμό ανάπτυξης της Releva, με έμφαση στις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, στους αυτοματισμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και push notifications. Από τότε που η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση της Releva, προσφέρει στους χρήστες εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στις ακόλουθες κατηγορίες:
• Δημοφιλή προϊόντα
• Νέα προϊόντα
• Προτεινόμενα για εσάς
• Πακέτα προσφορών
• Παρόμοια προϊόντα
• Προτεινόμενα προϊόντα
• Από αυτήν την κατηγορία
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Kidso να σχεδιάζει και να εκτελεί προτάσεις προϊόντων για τους επισκέπτες της και να επιλέγει από διάφορες σελίδες τοποθέτησης και επιλογές προτάσεων που βασίζονται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης.
Η βάση δεδομένων πελατών που διαθέτει η εταιρεία περιλαμβάνει χρήστες που έχει παρατηρήσει η πλατφόρμα της Releva στο e-shop, καθώς και προηγούμενους χρήστες, οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω αρχείου τύπου .CSV στην πλατφόρμα.
Χάρη στo segmentation της Releva, το Kidso χρησιμοποιεί επιλεγμένους κανόνες για να ομαδοποιεί δυναμικά, αφενός όλους τους ανώνυμους επισκέπτες, αφετέρου τους εγγεγραμμένους πελάτες κατά την περιήγησή τους στο e-shop και να παρέχει πάντα στον κάθε ένα το πιο σχετικό περιεχόμενο, σύμφωνα με το προφίλ του.
Η πλατφόρμα της Releva παρέχει προκατασκευασμένα τμήματα για προτάσεις προϊόντων, αλλά κάθε εταιρεία μπορεί επίσης να δημιουργήσει τα δικά της.
Το Kidso χρησιμοποιεί επίσης αυτοματισμούς μάρκετινγκ για την επίλυση διαφόρων ζητημάτων, όπως η εγκατάλειψη καλαθιού, η εγκατάλειψη περιήγησης, εβδομαδιαίες προσφορές και πωλήσεις και η εξατομίκευση ανώνυμων επισκεπτών.
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Kidso να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν αγοράσει προηγουμένως ένα προϊόν από το e-shop του και να προτείνει προϊόντα που πιθανότατα θα αγόραζαν στη συνέχεια, με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις γνώσεις του συστήματος για αυτούς τους χρήστες.
Επίσης, η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένες λειτουργίες για τον προγραμματισμό τής επικοινωνίας και αυτοματισμούς, ενώ καταγράφει κάθε προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπή και αγορά στο e-shop της Kidso.
Επιπλέον, παρέχει visual analytics για τα πιο σημαντικά KPI, όπως έσοδα, μέσο μέγεθος καλαθιού, μέσο όρο αγορών, ανώνυμη βάση χρηστών, συνδρομητές, εγγραφές και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής τους, με βάση προηγούμενες πρακτικές, δοκιμές και deep data.
Αποτελέσματα
Χρησιμοποιώντας την all-in-one λύση αυτοματισμού της Releva, το Kidso κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τον Νοέμβριο του 2022, το Kidso έστειλε πάνω από 1.644.928 email και έφτασε τους 428.552 ενεργούς χρήστες.
Επίσης κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, τα επιτεύγματα του Kidso ήταν εξαιρετικά, όπως διαμορφώθηκαν.
Αποτελέσματα από αυτοματοποιημένη επικοινωνία:
• Open rate 41,30%
• Click rate 81,40%
Από manual καμπάνιες
• Open rate 15,60%
• Click rate 85,90%
Αποτελέσματα σε ποσοστά μετατροπής:
• 10% από αυτοματοποιημένη επικοινωνία
• 40% από manual καμπάνιες
• 25% από μηχανισμούς συστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των προτεινόμενων προϊόντων που προστέθηκαν στο καλάθι των χρηστών
• 10% από κλικ σε recommenders συγκριτικά με τα page views
Η συνεισφορά τής Releva στα έσοδα του Kidso ήταν πάνω από 52% ενώ με τη χρήση της πλατφόρμας, η οποία χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, αυξάνονται διαρκώς τα ποσοστά μετατροπών και το μεγέθους του καλαθιού.
Εάν θέλετε να επιτύχετε παρόμοια αποτελέσματα και να αυξήσετε τα ποσοστά των μετατροπών σας, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 14 ημέρες! Κάντε κράτηση τώρα για το demo σας και μάθετε πώς η Releva μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει εντυπωσιακά τις πωλήσεις της, συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]