Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδραιώνουν τη θέση τους στην καρδιά του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα δεδομένα δείχνουν ότι το 65% των φετινών δαπανών για διαφημίσεις που αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο διατέθηκε στο Facebook και το Instagram της Meta, το 22,9% στην Google και το 4,3% στο TikTok.
Ωστόσο, η συνολική θέση των Facebook και Instagram έχει υποχωρήσει κατά τη διάρκεια του έτους, από 70,5% που ήταν τον Ιανουάριο, σε 60,9% τον Νοέμβριο.
Ενώ η άνοδος των Retail Media Networks που ξεκίνησαν στο Ηνωμένο Βασίλειο από εταιρείες όπως η Asda, η Boots και η Tesco προβλέπεται ότι θα φέρει επανάσταση στο διαφημιστικό τοπίο, τα δεδομένα από την πλατφόρμα οικονομικής διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Juni δείχνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο συνολικό μείγμα των διαφημιστικών καμπανιών.
Με βάση τα στοιχεία τής Juni, το TikTok σημείωσε σημαντικά κέρδη μέσα στο έτος, εκτοπίζοντας ονόματα όπως της Amazon (1,4%), του Pinterest (0,5%) και του Snap (0,4%), για να γίνει η τρίτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασιλείο για δαπάνες διαφημίσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το συνολικό μερίδιο αγοράς του TikTok είναι 4,3%, κορυφώνεται τον Ιούλιο (10,1% της συνολικής δαπάνης) και τον Ιούνιο (8,7%), αν και η Juni σημειώνει πως υπάρχει κάποια συρρίκνωση, καθώς κλείνουμε το 2022.
Η Google υπέστη πτώση στο μερίδιο αγοράς τον Αύγουστο, πέφτοντας στο 16,4 %, αλλά ανέβηκε στο 25% τον Νοέμβριο, υποδηλώνοντας μια αναζωπύρωση κατά τη διάρκεια σημαντικών γεγονότων στο χώρο της λιανικής, όπως η Black Friday.
Εικόνα: Kenny Eliason, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]