Στο Project Agora και την Taboola ανέθεσε ο ΕΟΤ διαφημιστική καμπάνια προβολής της Ελλάδας. Η καμπάνια ξεκίνησε τον Ιούλιο και τρέχει για λίγες ακόμα ημέρες, μέχρι τέλος Οκτωβρίου, με ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Στόχος της διαφημιστικής ενέργειας ήταν να προωθηθεί η Ελλάδα ως κορυφαίος προορισμός για το 2021, αναδεικνύοντας εικόνες και διαφορετικές τουριστικές θεματικές. Αξιοποιώντας την Taboola, μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες content discovery και native advertising παγκοσμίως, η καμπάνια έτρεξε σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία και άλλες οχτώ χώρες.
Αγαπημένες παραστάσεις της Ελλάδας που δελεάζουν τον χρήστη, προωθήθηκαν μέσα από ένα μιξ content discovery και video. Η προσέγγιση αυτή εξασφάλισε στην ενέργεια εκτεταμένο reach μέσα στο ποιοτικό και ασφαλές περιβάλλον των μεγαλύτερων τοπικών και παγκόσμιων ψηφιακών εκδοτών, όπως MSN, Bloomberg, HuffPost, Business Insider κ.ά. Έτσι ο ΕΟΤ μπόρεσε να αξιοποιήσει στο μέγιστο το περιεχόμενό του με στόχευση υψηλής ακρίβειας και να σερβίρει το κατάλληλο δημιουργικό, στον κατάλληλο χρήστη, την κατάλληλη στιγμή, στέλνοντας ποιοτική κίνηση στην πρόσφατα ανανεωμένη σελίδα του visitgreece.gr.
“Η συνεργασία με το Project Agora μάς έδωσε τη δυνατότητα να προβάλουμε το μήνυμά μας σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στα κορυφαία ειδησεογραφικά και lifestyle sites που εμπιστεύεται το κοινό το οποίο στοχεύουμε για τη χρονιά αυτή”, σχολίασε η κυρία Ελένη Μητράκη, Διευθύντρια Τουριστικής Προβολής ΕΟΤ. “Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιήσαμε την απόδοση των διαφημίσεών μας σε ένα ασφαλές περιβάλλον και κερδίσαμε υψηλής ποιότητας κίνηση στη σελίδα μας”.
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.