Η Linakis Digital και η ClientIQ προχώρησαν σε εμπορική συμφωνία, για τη μεταβίβαση των δραστηριοτήτων customer analytics της ClientIQ και την ένταξή τους στην παλέτα των υπηρεσιών της Linakis Digital.
Με τη στρατηγική αυτή κίνηση, η Linakis Digital διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών γύρω από τη διαχείριση πελατολογίων, συνδυάζοντας τη μακροχρόνια εμπειρία των στελεχών τής ClientIQ στα customer analytics, με τις εξελιγμένες δυνατότητες των τεχνολογικών λύσεων που διαθέτει, μέσω της πλατφόρμας Sitecore, Kentico και Synerise, αντίστοιχα.
Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Βασίλης Λινάκης, δήλωσε σχετικά: «Μετά από 14 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο σχεδιασμού και ανάπτυξης καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων, εξελισσόμαστε με προσεκτικά βήματα, παραμένοντας πιστοί στο στόχο μας να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες που απαντούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και χτίζοντας μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες μας. Η ένταξη της έμπειρης ομάδας customer analytics της ClientIQ, στο δυναμικό της Linakis Digital, μας επιτρέπει να εμπλουτίσουμε τις υπηρεσίες μας με data driven insights, βελτιστοποιώντας τις στρατηγικές marketing & πωλήσεων των εταιριών και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα των τεχνικών λύσεων που παρέχουμε.»
Οι υπηρεσίες customer analytics & strategy design που προσφέρει πλέον η Linakis Digital περιλαμβάνουν ενδεικτικά:
- Data cleansing & consolidation
- Customer portfolio analysis & segmentation, με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών marketing και πωλήσεων που «απαντούν» στις ανάγκες των διαφορετικών προφίλ καταναλωτών.
- Propensity modeling σε συνδυασμό με μεθοδολογίες βελτιστοποίησης που επιτρέπουν τον προσδιορισμό της καλύτερης προσφοράς για κάθε πελάτη.
- Life cycle analytics & Lifetime value modelling (LTV), με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών marketing και πωλήσεων ανάλογα με τις ανάγκες του «σταδίου ζωής» κάθε πελάτη με την εταιρία και την εκτιμώμενη αξία που θα φέρει στο μέλλον.
- Churn proactive & reactive strategies design, για τον έγκαιρο εντοπισμό πελατών που αλλάζουν καταναλωτικές συνήθειες και είναι πιθανό να σταματήσουν να συναλλάσσονται με την εταιρία ή το σχεδιασμό re-active στρατηγικών, που προσαρμόζουν την προσπάθεια διατήρησης των πελατών ανάλογα με το προφίλ και την προσδοκώμενη αξία αυτών.
Από την πλευρά τους, τα στελέχη της ClientIQ, δήλωσαν σχετικά «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με την ένταξή μας στην ομάδα της Linakis Digital, μιας εταιρίας με την οποία μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Mέσω της κίνησης αυτής μας δίνεται η ευκαιρία να αναπτύξουμε το πεδίο εξειδίκευσής μας και να καλύψουμε ακόμα πιο ολοκληρωμένα τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό γύρω από τη διαχείριση των πελατολογίων, ως μέλη μιας μεγαλύτερης, δυναμικής ομάδας.»
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]