Πάνω από 700 μοναδικοί χρήστες με μέσο όρο τα 65 λεπτά, παρακολούθησαν το webinar που είχε ως κεντρικό θέμα την παροχή συμβουλών προς τις επιχειρήσεις, αναφορικά με την digital στρατηγική τους, κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.
Τα συμπεράσματα που βγήκαν από το πάνελ των τεσσάρων ομιλητών, αλλά και η άποψη του κοινού ήταν πολύ αισιόδοξη, ενώ το βασικό μήνυμα της συζήτησης ήταν ότι όχι μόνο δεν ‘’παγώνουμε’’ τις digital ενέργειές μας, αλλά προσαρμοζόμαστε για το τώρα και για την επόμενη μέρα, επενδύοντας στο περιεχόμενο πιο πολύ από ποτέ.
Θετική εικόνα παρά την κρίση φάνηκε να έχει όχι μόνο ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed, ομιλητής και ‘’οικοδεσπότης’’ του webinar, τονίζοντας ότι “η αγορά του digital θα βγει κερδισμένη αρκεί να την στηρίξουμε όλοι μαζί”, αλλά και ο Κωνσταντίνος Κολιβάνης, Digital Marketing Director της Frezyderm, ο οποίος επισήμανε πως “αυτή η περίοδος μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για να μάθουμε και να βγούμε πιο δυνατοί από αυτό τόσο σαν brands όσο και σαν επαγγελματίες”.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του webinar διενεργήθηκαν polls προς το κοινό, το οποίο έδειξε έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή, κι αυτό φάνηκε επίσης από το γεγονός ότι τέθηκαν προς το πάνελ συνολικά 150 ερωτήσεις και από τον δημοσιογράφο του CNN Greece και συντονιστή της συζήτησης, Δημήτρη Μαλλά, αλλά και από το κοινό που παρακολουθούσε μέσω του Zoom & Facebook Live.
Μέσα από τις απαντήσεις που έδωσαν οι ομιλητές, προέκυψε και το τελικό συμπέρασμα με το οποίο έκλεισε και η συζήτηση, που ήταν σύμφωνα με το Νίκο Βαρβαδούκα, Chief Omnichannel Officer του Cosmos Sport, ότι δεν θα πρέπει να μας φοβίζει καμιά αλλαγή, γιατί αυτές οι συνθήκες ευνοούν ώστε να δοκιμάσουμε, και να ρισκάρουμε, αλλά και ότι αυτή η περίοδος, σύμφωνα με τον Μάριο Γιαννόπουλο, Digital & Social Media Manager της Frezyderm, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ιδανική για να φέρουμε τα brands όσο πιο κοντά γίνεται με το κοινό.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]