To Project Agorα επεκτείνει τις δυνατότητες “Brand Safety” που παρέχει, καλύπτοντας τις ανάγκες των brands για κατάλληλη και ασφαλή προβολή σε σχέση με περιεχόμενο που αναφέρεται στον COVID-19.
Η σχετική λύση εξετάζει το περιεχόμενο των δημοφιλών Mέσων που συνεργάζονται με το Project Agora και εξασφαλίζει, σε πραγματικό χρόνο, ότι οι διαφημίσεις των πελατών του Project Agora εμφανίζονται μόνο σε όσες σελίδες τηρούν τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί από τα brands.
Η δυνατότητα είναι ήδη διαθέσιμη για διαφημίσεις Video, Native και Display σε όλες τις οθόνες, σε όλες τις χώρες στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική που δραστηριοποιείται το Project Agora. Έτσι δίνεται η ευκαιρία σε brands που έως τώρα δίσταζαν, να αξιοποιήσουν την εκθετική αύξηση επισκέψεων στα sites από τους καταναλωτές και να αυξήσουν το μερίδιό τους.
“Η κοινωνική αποστασιοποίηση δεν είναι για τα brands. Στο σημερινό περιβάλλον είναι πιο σημαντικό από ποτέ να διασφαλιστεί η παρουσία της διαφήμισης δίπλα στο κατάλληλο περιεχόμενο”, δήλωσε ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Product Director του Project Agora. “Αξιοποιώντας τις δυνατότητες Brand Safety του Project Agora μπορείτε τώρα να διαφημιστείτε, άφοβα”.
Μάθετε περισσότερα στο https://bit.ly/2QCCbj5
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]