Ο κύριος Pavlo Kuznyetsov, είναι Product Manager (Martech) στη Zalando και εργάζεται πάνω στο marketing automation. Στην ομιλία του, στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo Southeastern Europe 2019, παρουσίασε τις τεχνολογίες αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ που αναπτύσσει για τη Zalando, το μεγαλύτερο fashion marketplace της Ευρώπης, το οποίο είναι στο Τop 10 παγκοσμίως στο χώρο του και βρίσκεται πάνω από το Amazon και το Alibaba.
Η ιδέα ήταν να χτιστεί μία υπηρεσία η οποία θα αντικαθιστούσε τους marketeers. Ουσιαστικά, να ενώσει το λεγόμενο "shopping journey" των καταναλωτών, με το performance marketing, το οποίο θα γινόταν αυτόματα.
Χρησιμοποιώντας μοντέρνες τεχνολογίες με αιχμή τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning) κατάφεραν να έχουν έναν ανταγωνιστικό μηχανισμό αυτοματοποιημένου marketing, εντός και εκτός του e-shop τους, κατά την περιήγηση των πελατών και τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, των οποίων δαχειρίζεται και το κονδύλι που ξοδεύεται.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του κυρίου Kuznyetsov, στο βίντεο που ακολουθεί.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=ju5xdkjRDww"]
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]