Digital Marketing

Pavlo Kuznyetsov, Zalando: Το μέλλον του αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ

Pavlo Kuznyetsov, Zalando: Το μέλλον του αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ

Ο κύριος Pavlo Kuznyetsov, είναι Product Manager (Martech) στη Zalando και εργάζεται πάνω στο marketing automation. Στην ομιλία του, στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo Southeastern Europe 2019, παρουσίασε τις τεχνολογίες αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ που αναπτύσσει για τη Zalando, το μεγαλύτερο fashion marketplace της Ευρώπης, το οποίο είναι στο Τop 10 παγκοσμίως στο χώρο του και βρίσκεται πάνω από το Amazon και το Alibaba.

Η ιδέα ήταν να χτιστεί μία υπηρεσία η οποία θα αντικαθιστούσε τους marketeers. Ουσιαστικά, να ενώσει το λεγόμενο "shopping journey" των καταναλωτών, με το performance marketing, το οποίο θα γινόταν αυτόματα.

Χρησιμοποιώντας μοντέρνες τεχνολογίες με αιχμή τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning) κατάφεραν να έχουν έναν ανταγωνιστικό μηχανισμό αυτοματοποιημένου marketing, εντός και εκτός του e-shop τους, κατά την περιήγηση των πελατών και τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, των οποίων δαχειρίζεται και το κονδύλι που ξοδεύεται.

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του κυρίου Kuznyetsov, στο βίντεο που ακολουθεί.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=ju5xdkjRDww"]

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search