Η ContactPigeon, η omnichannel marketing automation πλατφόρμα για retailers που εξυπηρετεί 300+ επιχειρησιακούς πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, ανέπτυξε μία νέα τεχνολογία που “γεφυρώνει” την εμπειρία των πελατών λιανεμπορίου, μεταξύ των ψηφιακών και των φυσικών καναλιών. Η καινοτόμα τεχνολογία, για την οποία εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (patent-pending), ονομάζεται 2-Way QR Integration και αντιμετωπίζει με αποτελεσματικό τρόπο προβλήματα που είχαν αντίστοιχες υλοποιήσεις μέχρι σήμερα.
“Παρόλο που τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο λαμβάνει όλη την προσοχή των εταιρειών, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να παράγουν άνω του 80% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου παγκοσμίως. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους retailers ήταν πάντα να μπορέσουν να “συνδέσουν” την εμπειρία και τα δεδομένα του καταναλωτή, τόσο στον ψηφιακό όσο και στον πραγματικό κόσμο. Στην ContactPigeon το καταφέραμε. Αναπτύξαμε πρωτοποριακή τεχνολογία που επιτρέπει την αποτελεσματική “γεφύρωση” όλων των συμπεριφορικών δεδομένων του καταναλωτή, τόσο στο φυσικό κατάστημα, όσο και στο online κατάστημα. Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπουμε στον retailer να προσφέρει, για πρώτη φορά, εξατομικευμένη εμπειρία και στα φυσικά κατάστηματα. Αυτό θεωρούμε ότι θα φέρει επανάσταση στη μάχη για υψηλότερο Customer Loyalty” - Γιώργος Μοιρότσος, Ιδρυτής & CEO, ContactPigeon
Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες υλοποιήσεις με QR codes, η ContactPigeon επεξεργάζεται τα ήδη υπάρχοντα ψηφιακά δεδομένα, προβάλλοντας το πιο συναφές περιεχόμενο στον αντίστοιχο πελάτη. Οι πελάτες που “σκανάρουν” τον ίδιο κωδικό QR μπορούν να συναντήσουν διαφορετικά μηνύματα, επιτρέποντας έτσι στους εμπόρους λιανικής πώλησης να σχεδιάσουν στοχευμένες προσφορές και να προσελκύσουν πελάτες σε διάφορες τοποθεσίες καταστημάτων. Ολες οι παραπάνω αλληλεπιδράσεις συλλέγονται και συνθέτουν ένα ενοποιημένο προφίλ πελάτη.
Πολύ σημαντικό είναι ότι όλα τα ανωτέρο μπορούν να επιτευχθούν χωρίς να απαιτείται από τον καταναλωτή να κάνει λήψη οποιασδήποτε εφαρμογής ή προηγούμενων εγγραφών, ενώ η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν απαιτεί σημαντικές επενδύσεις για τον retailer, αφού λειτουργεί σαν “extension” και συνδέεται με οποιοδήποτε πλατφόρμα.
Η ContactPigeon αυτήν την περίοδο δοκιμάζει την τεχνολογία σε πιλοτικό πρόγραμμα, σε συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους εγχώριους retailers ηλεκτρονικών ειδών, έχοντας σημειώσει εξαιρετικά αποτελέσματα. Μέσα στο 2020, αναμένεται να προσφέρει την υπηρεσία σε ευρύτερη βάση πελατών.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία της ContactPigeon συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ: https://grow.contactpigeon.com/QR-Integration-Signup/
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ContactPigeon.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]