H Amazon σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του Amazon Business, του Β2Β τομέα της στην Ευρώπη, ξεκινώντας ήδη να επενδύει στα logistics της, για να προμηθεύει τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις με είδη γραφείου.
Όσον αφορά στη λιανική, η Amazon αντιμετωπίζει το αυξανόμενο λειτουργικό κόστος λόγω του πληθωρισμού, έχοντας αυξήσει τα κόστη παράδοσης στην Ευρώπη. Επίσης, σχεδιάζει να κλείσει και τα 68 φυσικά της καταστήματα, τα pop up καταστήματα και τα καταστήματα «4-start» στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ωστόσο, ο τομέας Amazon Business κατάφερε να αυξήσει τις ακαθάριστες πωλήσεις του στην Ευρώπη, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό 25% από το 2020 έως το 2022. Ο Β2Β τομέας δραστηριοποιείται σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες: Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία, ενώ τώρα θέλει να επεκταθεί περαιτέρω - χωρίς να έχει γίνει γνωστό σε ποιες χώρες.
"Η Amazon προχωρά σε επενδύσεις στα logistics, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις μεγάλες παραγγελίες που συνήθως σχετίζονται με αγορές εταιρειών, όπως γραφεία, καρέκλες και εκτυπωτές", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Amazon Business, Alexandre Gagnon.
Η Amazon Business είναι σε θέση να διατηρεί υψηλότερα περιθώρια κέρδους από τη λιανική, επειδή η πραγματοποίηση μικρότερης ποσότητας παραδόσεων μεγάλων ποσοτήτων προϊόντων είναι φθηνότερη ανά μονάδα.
Πηγή: ecommercenews