Tech & Business

Skroutz Academy και εικονικός βοηθός: Νέα εργαλεία εκπαίδευσης και εξυπηρέτησης συνεργατών

Skroutz Academy και εικονικός βοηθός: Νέα εργαλεία εκπαίδευσης και εξυπηρέτησης συνεργατών

To Skroutz, πιστό στη στρατηγική του να διευρύνει συνεχώς τις δυνατότητες επιχειρηματικής ανάπτυξης των εμπόρων που ανήκουν στο Skroutz Marketplace, παρουσιάζει τη νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy και τη νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών.

Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy δημιουργήθηκε για να μάθουν οι έμποροι να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τους προσφέρει το Skroutz.

Μέσα από μία σειρά διαδραστικών μαθημάτων, θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν πώς μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους, να πετύχουν υψηλότερες πωλήσεις μέσω του Skroutz Marketplace και κατ’ επέκταση να γίνουν πιο επιτυχημένοι.

Το Skroutz Academy θα προσφέρει στους συνεργάτες:

  • Εξειδικευμένη εκπαίδευση με βάση την κατηγορία και το μέγεθος της επιχείρησής τους
  • Πρόσβαση σε πληροφορίες για την αποδοτικότερη αξιοποίηση της πλατφόρμας, των εργαλείων και υπηρεσιών του Skroutz
  • Χρήσιμες συμβουλές για την αύξηση των πωλήσεών τους
  • Έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις καινοτομίες που φέρνει το Skroutz στο χώρο του e-commerce
  • Ζωντανά εκπαιδευτικά σεμινάρια που θα πραγματοποιούνται τακτικά από την εξειδικευμένη ομάδα εκπαίδευσης του Skroutz

Η πλατφόρμα μέχρι τώρα περιλαμβάνει 45 μαθήματα που περιλαμβάνουν διαδραστικές εκπαιδεύσεις, quizzes, videos και σενάρια επιτυχίας, ενώ νέα μαθήματα ανεβαίνουν κάθε μήνα ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν.

Στις θεματικές ενότητες εκπαιδεύσεων περιλαμβάνονται η διαχείριση καταστήματος, προϊόντων και παραγγελιών, η αξιοποίηση των διαθέσιμων υπηρεσιών όπως και η βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης. Μελλοντικά αναμένεται να προστεθούν μαθήματα με ασκήσεις προσομοίωσης, σύντομους οδηγούς, καθώς και μαθήματα για την επίλυση διαχειριστικών ζητημάτων, αλλά και γενικής γνώσης που θα βοηθήσουν τη γενικότερη εξέλιξη των συνεργατών.

Τα συνεργαζόμενα καταστήματα και οι έμποροι που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για το Skroutz Academy, μπορούν να επισκεφθούν την πλατφόρμα εδώ.

Στο ίδιο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της πλατφόρμας και βελτίωσης του επιπέδου εξυπηρέτησης των συνεργατών της, το Skroutz ενσωματώνει τη νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών, αναγνωρίζοντας την ανάγκη τους για όλο και μεγαλύτερη υποστήριξη σε απλά θέματα, όπως η κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας στη μεταφορική.

Ο νέος εικονικός βοηθός των συνεργατών απαντά γρήγορα και με συνέπεια στις ερωτήσεις των συνεργατών, που ξεπερνούν τις 20.000 κάθε μήνα, και έτσι μειώνεται ο χρόνος αναμονής για τις απαντήσεις. Σε πρώτη φάση, ο εικονικός βοηθός καλύπτει μόνο περιπτώσεις καθυστερημένης παράδοσης, ενημερώνοντας τους συνεργάτες για την κατάσταση της παράδοσης και για τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά στα άμεσα πλάνα είναι να φτάσει σε σημείο να απαντά ολοκληρωμένα για όλα τα ζητήματα σχετικά με τις παραδόσεις και τις μεταφορικές.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search