Συμφωνία Intel με Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή
Η Intel υπέγραψε μια επταετή συμφωνία με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή για να εισάγει στους Ολυμπιακούς αγώνες τεχνολογίες αιχμής ,
στις όποιες συμπεριλαμβάνονται εκπομπές ζωντανής εικονικής πραγματικότητας (VR), βίντεο 3-D και 360 μοιρών, πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης (AI) και υπηρεσιών 5G, σύμφωνα με το TechCrunch.
Η αναδυόμενη τεχνολογία θα επιτρέψει στους θεατές να βιώσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες από ¨μέσα¨ και οι τηλεθεατές θα έχουν την καλύτερη θέση στο γήπεδο από το καναπέ τους, δήλωσε ο CEO της Intel, Brian Krzanich, στο TechCrunch.
Ο Πρόεδρος της ΔΟΕ Τόμας Μπαχ πρόσθεσε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες αφορούν την κορυφαία στιγμή τους αθλητισμού επειδή συνδέουν του ανθρώπους μέσα από το Ολυμπιακό πνεύμα.
Η συμφωνία ξεκινά από τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Pyeongchang το 2018 και θα διαρκέσει έως το 2024.
Στο πλαίσιο της επιχειρηματικής και τεχνολογικής στρατηγικής της Intel για τις παραπάνω ανάγκες προχώρησε στις εξαγορές των Voke VR και Replay Technologies,
Η συμφωνία της ΔΟΕ με την Intel με ένα πολυετές συμβόλαιο έρχεται καθώς η επιτροπή έχασε έναν από τους σημαντικότερους χορηγούς.
Μετά από 41 χρόνια συνεργασίας με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η McDonald's, κορυφαίος χορηγός των αγώνων , έδωσε πρόωρο τέλος στη συνεργασία τους, η οποία αναμενόταν να διαρκέσει μέχρι τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκιο.
Η Intel, κατά κάποιον τρόπο, έχει μεγαλύτερη σχέση ως εμπορικό σήμα με αθλητικά γεγονότα, απο μια αλυσίδα γρήγορου φαγητού, ειδικά καθώς οι τεχνολογίες διαδραματίζουν μεγαλύτερο ρόλο στις αθλητικές μεταδόσεις.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Intel ανακοίνωσε τριετή συνεργασία με τη Major League Baseball για να¨ζωντανέψει¨ ένα εβδομαδιαίο παιχνίδι με Virtual Reality με την εφαρμογή Intel True VR.
Για τον θεατή, η εμπειρία θα περιλαμβάνει έως και τέσσερις γωνίες κάμερας και πρόσβαση σε παίκτες και στατιστικά στοιχεία της ομάδας σε πραγματικό χρόνο.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες παραμένουν κορυφαίο τηλεοπτικό γεγονός ,αλλά η τηλεθέαση έχει μειωθεί στους τελευταίους αγώνες , πιθανώς επειδή δεν ακολούθησε την προχωρημένη τεχνολογικές εξελίξεις.
Το περιεχόμενο VR, μαζί με το βίντεο 360 και 3-D, μπορεί να είναι ένας τρόπος για να απολαύσουν οι θεατές τα παιχνίδια με περισσότερα ¨μάτια¨ με τη βοήθεια της Intel.
Πηγή: mobile marketer