Το YouTube ανακοίνωσε επίσημα το "Shorts", μια λειτουργία βίντεο μικρής διάρκειας, που έρχεται να ανταγωνιστεί ευθέως το TikTok και βρίσκεται ενσωματωμένη στη βασική εφαρμογή του. Ενώ η εταιρεία ήδη είχε ξεκινήσει να επισημαίνει τα βίντεο διαρκείας λίγων δευτερολέπτων στην εφαρμογή για κινητά, το Shorts προσφέρει εργαλεία δημιουργίας βίντεο παρόμοια με αυτά που βρίσκονται στο TikTok και στο Reels.
Κάθε Short έχει διάρκεια έως 15 δευτερόλεπτα. Πολλαπλά κλιπ μπορούν να συνδυαστούν μαζί, ενώ το YouTube αξιοποιεί την τεράστια βιβλιοθήκη που διαθέτει με αδειοδοτημένα μουσικά κλιπ, για να προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να προσθέτουν μελωδίες στις λήψεις τους.
Όσον αφορά στη χρήση της λειτουργίας, οι χρήστες θα βλέπουν ένα χρονόμετρο και μια αντίστροφη μέτρηση κατά την έναρξη της μαγνητοσκόπησης, ενώ μπορούν να ελέγχουν την ταχύτητα εγγραφής, για να προσθέσουν μερικές δημιουργικές επιλογές. Στο περιβάλλον της εφαρμογής, στο κάτω μέρος της, υπάρχει ένα εμφανές κουμπί για το ανέβασμα των βίντεο.
Το YouTube σημειώνει στην ανακοίνωσή του, ότι παρόλο που το Shorts βρίσκεται σε "πρώιμη beta" (και είναι υποδεέστερο από το TikTok), το διαθέτει τώρα για να λάβει σχόλια από τους χρήστες, ώστε να βελτιώσει τη λειτουργία με την πάροδο του χρόνου.
Η διαθεσιμότητα των Shorts ξεκινά αρχικά από την Ινδία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]