Telecoms

Οι διαφημίσεις στο "κόσμο" των Instagram stories

Οι διαφημίσεις στο "κόσμο" των Instagram stories

Οι διαφημίσεις Instagram stories


Από τότε που ξεκίνησε σε παγκόσμιο επίπεδο νωρίτερα φέτος, το Instagram Stories έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στον τρόπο που οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους για νε φέρουν εμπορικά οφέλη.

Με 200 εκατομμύρια Instagrammers που χρησιμοποιούν το Instagrams Stories καθημερινά, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις δυνατότητες διαφήμισης πλήρους οθόνης των Instagrams Stories και επικοινωνούν αλληλεπιδροντας με τις κοινότητές τους στο Instagram.

Δύο από αυτές τις πρωτοπόρες εταιρείες είναι οι Beats by Dre (@beatsbydre) και ο Michael Kors (@michaelkors).

Γνωστή για τα κορυφαία προϊόντα και τον ήχο της, η Beats by Dre αναζητούσε έναν νέο τρόπο προσέγγισης πιθανών πελατών και δημιουργίας ενός “hype”μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας γύρω από τα νέα ασύρματα ακουστικά της.

Με το νεανικό κοινό-στόχο που ήταν ήδη ενεργό στις Instagram stories , η εταιρεία γνώριζε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει στη συνέχεια.

Συνδυάζοντας τις δυνάμεις της με τη εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης PMG, τη εταιρεία Laundry Service και την δημιουργικό γραφείο Anomaly, η Beats by Dre γύρισε μια σειρά από δημιουργικά βίντεο ειδικά σχεδιασμένα για Instagram Stories χρησιμοποιώντας την όλο και πιο δημοφιλής κατακόρυφη προβολή.

Το πρώτο video, προώθησε την καμπάνια BeatsX της μάρκας, η παρουσίασε μια σειρά celebrities που αλληλεπιδρούν με τα ακουστικά και επιδεικνύουν μια από τα πολλές καινοτομίες τα ακουστικά με μαγνητικά clips.

Η υπόλοιπη σειρά επικεντρώθηκε στα νέα χρώματα της συλλογής Icon Solo3 της μάρκας, με εκπληκτικές φωτογραφίες και εντυπωσιακά οπτικά εφέ.

Τα βίντεο ήταν τεράστια επιτυχία χρησιμοποιώντας τον στόχο των κλικ στο Instagram Stories για στόχευση και προώθηση των καμπανιών, η Beats by Dre κατάφερε να αυξήσει κατά 11 φορές την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, αύξηση 16% της μοναδικής δέσμευσης χρηστών, αύξηση των πωλήσεων κατά 29% (Σε σύγκριση με άλλους τρόπους διαφήμισης).

Χρησιμοποιώντας συχνά καινοτόμες τεχνικές για να επικοινωνήσει με τον κόσμο, ο Michael Kors προσέλαβε το Facebook Marketing Partner VidMob για να τους βοηθήσει να οδηγήσουν την διαφημιστική καμπάνια, του νέου smartwatch του Michael Kors.

Δημιουργώντας ένα βίντεο οριζόντιας παραγωγής 30 δευτερολέπτων, το VidMob πήρε το αρχικό διαφημιστικό spot και το μετατρέψε σε μια συναρπαστική σειρά από κατακόρυφα βίντεο (2, 6, 10 και 15 δευτερόλεπτα) για να το κάνει κατάλληλο για τα Instagram Stories.

Αυτές οι περικοπές στη διάρκεια επέτρεψαν στο brand να ελέγξει ποια διάρκεια στο βίντεο λειτούργησε καλύτερα στο target group που ήταν γυναίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ηλικίες 18 έως 54.

Η καμπάνια ήταν επιτυχημένη στο Instagram, και δημιούργησε σημαντικό όφελος για το εμπορικό σήμα και το νέο smartwatch της - ένα lift 23,7 pt στην ανάκληση διαφημίσεων , πολύ πάνω από τους ανταγωνιστές.
Προχωρώντας μπροστά
Καθώς τα Instagram stories συνεχίζουν να εξελίσσονται σε ένα εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να εμπλακούν περισσότερο στο Instagram, αυτό χρησιμοποιεί τις μοναδικές δυνατότητες διαφήμισης που έχει για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες.

Για να δείτε πώς άλλες επιχειρήσεις, όπως το Beats by Dre και ο Michael Kors, χρησιμοποιούν το Instagram Stories για να οδηγήσουν τα αποτελέσματα, εξερευνήστε το Instagram for Business.

Πηγή: Ιnstagram.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search