Interviews

Αθηνά Πήττα: Η Base.com μπορεί να βγάλει την Ελλάδα δυναμικά στο εξωτερικό

Αθηνά Πήττα: Η Base.com μπορεί να βγάλει την Ελλάδα δυναμικά στο εξωτερικό

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας βρίσκεται σε φάση ωρίμανσης, με τις επιχειρήσεις να αναζητούν λύσεις αυτοματοποίησης και εξωστρέφειας για να κερδίσουν το στοίχημα του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης. Η Base.com, ως κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα διαχείρισης e-commerce, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη. Είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με την κ. Αθηνά Πήττα, Country Manager της Base.com στην Ελλάδα, για τις νέες τάσεις, τα εργαλεία και τις προοπτικές τού κλάδου.

- Τί προσφέρει η Base.com και πώς ξεκίνησε το ταξίδι της στην αγορά;

Η Base.com είναι μια πλατφόρμα που ενώνει όλα τα κομμάτια του ηλεκτρονικού εμπορίου: e-shop, marketplaces, ERP και courier σε ένα σημείο και βοηθάει να πουλήσουν οι επιχειρήσεις στο εξωτερικό.

Ξεκίνησε το 2009 στην Πολωνία, όταν μια ομάδα προγραμματιστών είδε πόσο χαοτικό ήταν για τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται παραγγελίες και αποθέματα από διαφορετικά κανάλια. Σήμερα εξυπηρετεί χιλιάδες e-shops σε όλη την Ευρώπη, προσφέροντας πάνω από 500 ενσωματώσεις με marketplaces, ERP και μεταφορικές.

Στην Ελλάδα ήρθε τον τελευταιο χρόνο για να κάνει την καθημερινότητα των e-shops πιο απλή, να μειώσει το κόστος και να τους δώσει τη δυνατότητα να πουλούν εύκολα και στο εξωτερικό. Ήδη την έχουν αγκαλιάσει έλληνες επιχειρηματίες που βλέπουν μπροστά και θέλουν να αναπτυχθούν στο εξωτερικό, ενώ η ομάδα μας μετρά ήδη 10 άτομα και συνεχώς μεγαλώνουμε για να εξυπηρετήσουμε τη μεγάλη ζήτηση του ελληνικού κοινού.

- Πώς εκτιμάτε την τρέχουσα κατάσταση και τις τάσεις στην ελληνική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς η Base.com μπορεί να τοποθετηθεί;

Η ελληνική αγορά e-commerce έχει πολύ ανοδική πορεία και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από την εταιρία. Πιο συγκεκριμένα όταν είδαμε ότι ξεπέρασε τα €30 δισ. το 2024, με πάνω από 7 εκατ. online αγοραστές και ετήσια ανάπτυξη γύρω στο 8% αποφασίσαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για μία επένδυση στην ελληνική αγορά, κάτι που δεν θα συνέβαινε π.χ. 5 χρόνια πριν.

Βλέπουμε ότι οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε online αγορές, ενώ οι επιχειρήσεις ενισχύουν τη ψηφιακή τους παρουσία. Ο κλάδος ωριμάζει και γίνεται βασικό κομμάτι της οικονομίας.

Παρ’ όλα αυτά, οι κύριες προκλήσεις είναι η πολυπλοκότητα διαχείρισης καναλιών, τα logistics και οι επιστροφές και η έλλειψη αυτοματοποίησης σε πολλές ΜΜΕ. Υπάρχει ακόμα εξάρτηση από την αντικαταβολή και περιορισμένη τεχνογνωσία σε cross-border πωλήσεις.

Η ομάδα μας είναι εδώ για να βοηθήσει, ενοποιώντας e-shop, marketplaces και ERP σε ένα περιβάλλον, μειώνοντας κόστος και χρόνο. Το πιο σημαντικό είναι όμως ότι δίνει τη δυνατότητα σε ελληνικά e-shops να λειτουργούν πιο αποδοτικά και να επεκταθούν διεθνώς, κάνοντας την Ελλάδα ανταγωνιστικό παίκτη στο ευρωπαϊκό e-commerce. Η Ελλάδα μπορεί να βγει στο εξωτερικό και εμείς είμαστε εδώ για να την βοηθήσουμε.

- Ποιο είναι το βασικό όραμα της εταιρείας όσον αφορά στην ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος eCommerce και πώς διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό;

Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να βγει δυναμικά στο εξωτερικό. Οι ελληνικές επιχειρήσεις διαθέτουν μεράκι, όραμα, ταλέντο και φιλοδοξία - δεν τους λείπει τίποτα! Το μόνο που τις περιορίζει είναι το μέγεθος της αγοράς. Γιατί να μείνουμε σε μια αγορά λίγων εκατομμυρίων, όταν μπορούμε να τη μεγαλώσουμε και να απευθυνθούμε σε 300 εκατομμύρια καταναλωτές; Έχουμε καινοτομία, αυθεντικότητα και υψηλή τεχνογνωσία και με τη σωστή υποστήριξη μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Η δύναμή μας ήταν πάντα η εξωστρέφεια - απλώς κάποτε η γεωγραφία μας κρατούσε πίσω. Σήμερα όμως, με την τεχνολογία και τη γνώση που διαθέτουμε, δεν υπάρχουν όρια.

Η Base.com πιστεύει σε αυτή τη μετάβαση και θέλει να γίνει ο καταλύτης που θα βοηθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, να πουλήσουν διεθνώς και να κάνουν την ελληνική οικονομία πιο ισχυρή και εξαγωγική. Αν στο μέλλον υπάρξει ανταγωνισμός, θα είναι καλοδεχούμενος, γιατί σημαίνει ότι όλοι μαζί θα υπηρετούμε τον ίδιο σκοπό: να δείξουμε τι μπορεί να πετύχει η Ελλάδα όταν συνεργάζεται, εξελίσσεται και κοιτάζει προς τα έξω.

- Πώς διαχειρίζεστε τεχνολογικές προκλήσεις, ειδικά με τις καταιγιστικές εξελίξεις της ΑΙ; Ποια νέα χαρακτηριστικά σχεδιάζετε να λανσάρετε στην πλατφόρμα;

Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το ηλεκτρονικό εμπόριο, και στη Base.com δεν τη βλέπουμε απλώς ως εργαλείο, αλλά ως καταλύτη εξέλιξης. Θέλουμε οι επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε τεχνολογία που μέχρι χθες ήταν προνόμιο των μεγάλων παικτών: να μπορούν να προβλέπουν, να αυτοματοποιούν και να αναπτύσσονται πιο γρήγορα. Ήδη εφαρμόζουμε ΑΙ για έξυπνη αντιστοίχιση προϊόντων, πρόβλεψη αποθεμάτων και προληπτικό εντοπισμό λαθών. Σύντομα θα λανσάρουμε λειτουργίες που θα “διαβάζουν” την αγορά, θα προτείνουν κινήσεις πωλήσεων και θα μεταφράζουν τα δεδομένα σε απλές, ουσιαστικές αποφάσεις.

Οι έμποροι θα κερδίζουν χρόνο, θα έχουν καλύτερο έλεγχο και καθαρή εικόνα της επιχείρησής τους. Η ΑΙ θα τους βοηθά να προβλέπουν τη ζήτηση, να αποφεύγουν ελλείψεις ή υπεραποθέματα και να γνωρίζουν ποια προϊόντα και αγορές αποδίδουν καλύτερα. Παράλληλα, θα λαμβάνουν προτάσεις για τιμολόγηση, καμπάνιες και cross-selling, χωρίς περίπλοκες αναλύσεις.

Με λίγα λόγια, η Base.com θα τους δίνει τη δύναμη να παίρνουν πιο έξυπνες και γρήγορες αποφάσεις, να μειώνουν τα κόστη και να αυξάνουν τα κέρδη τους,  ενώ η ίδια η πλατφόρμα θα εξελίσσεται συνεχώς, μαθαίνοντας από τα δεδομένα και προτείνοντας νέα βήματα ανάπτυξης. Το όραμά μας είναι μια πλατφόρμα που δεν διαχειρίζεται απλώς το e-commerce, αλλά το καθοδηγεί, ώστε κάθε ελληνική επιχείρηση να μπορεί να σταθεί και να διακριθεί διεθνώς.

- Ποιες τοπικές συνεργασίες θεωρείτε κρίσιμες για την επιτυχία της πλατφόρμας στην αγορά και πώς θα τις προσεγγίσετε;

Οι τοπικές συνεργασίες είναι καθοριστικές για την επιτυχία της Base.com στην Ελλάδα. Συνεργαζόμαστε στενά με ERP παρόχους όπως SoftOne και EpsilonNet, με εταιρείες όπως ACS, Courier Center, XP Courier, Box Now, Mailship, αλλά και με marketplaces όπως Skroutz και Public, ώστε να εξασφαλίσουμε πλήρη συνδεσιμότητα για κάθε επιχείρηση.

Εξίσου σημαντικοί για εμάς είναι τα web agencies, developers και τεχνολογικοί integrators που θα αναλαμβάνουν οι ίδιοι την υλοποίηση των έργων για τους πελάτες τους και θα πληρώνονται απευθείας από αυτούς. Δεν επιδιώκουμε να κρατήσουμε όλο το κέρδος, αλλά να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο συνεργασίας που ενισχύει την τοπική αγορά, δίνει εισόδημα σε περισσότερους επαγγελματίες και βοηθά τις επιχειρήσεις να ψηφιοποιηθούν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

Το μοντέλο μας είναι ξεκάθαρα συνεργατικό: θέλουμε να μοιράζουμε αξία, όχι να την κρατάμε. Μόνο έτσι μπορούμε όλοι μαζί να αναπτύξουμε ένα ισχυρό, βιώσιμο και εξωστρεφές ελληνικό e-commerce οικοσύστημα.

- Ποια είναι τα προνόμια του να ανήκει ένα e-shop στο οικοσύστημα της Base.com και πώς επωφελούνται οι συνεργάτες σας;

Το να ανήκει ένα e-shop στο οικοσύστημα της Base.com σημαίνει ότι αποκτά πρόσβαση σε μια πλατφόρμα που συνδέει όλα τα κανάλια πωλήσεων: e-shop, marketplaces, ERP και couriers, προσφέροντας πλήρη έλεγχο, αυτοματοποίηση και τη δυνατότητα να πουλά εύκολα στο εξωτερικό. Οι ελληνικές επιχειρήσεις που επεκτείνονται διεθνώς βλέπουν τεράστια διαφορά στα έσοδά τους: το cross-border e-commerce στην Ευρώπη αυξάνεται με ρυθμό πάνω από 30% ετησίως, και ακόμη και ένα μικρό ελληνικό e-shop μπορεί να πολλαπλασιάσει τον τζίρο του όταν πουλά σε αγορές όπως η Γερμανία, η Ιταλία ή το Ηνωμένο Βασίλειο - αγορές συνολικού μεγέθους άνω των 300 εκατομμυρίων καταναλωτών.

Οι συνεργάτες μας, πάροχοι ERP, couriers, marketplaces, web agencies και developers, είναι κρίσιμο κομμάτι αυτού του οικοσυστήματος. Τους παραχωρούμε πελάτες ανάλογα με την εξειδίκευσή τους και όταν αναλαμβάνουν την υλοποίηση, κρατούν όλο το κέρδος δικό τους. Έτσι, ενισχύουμε την τοπική οικονομία, δίνουμε πραγματικές ευκαιρίες ανάπτυξης στους επαγγελματίες τεχνολογίας και βοηθάμε τα ελληνικά e-shops να πετύχουν αυτό που μέχρι χθες έμοιαζε δύσκολο: να πουλούν, να αναπτύσσονται και να ξεχωρίζουν διεθνώς. 

- Ποιο είναι το όραμα της Base.com για την ενίσχυση των ελληνικών e-shops στις ξένες αγορές;

Το όραμα της Base.com είναι να κάνει τις cross-border πωλήσεις προσβάσιμες σε κάθε ελληνικό e-shop, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Μέσα από μία ενιαία πλατφόρμα, η Base.com συνδέει e-shops με marketplaces, couriers και ERP, απλοποιώντας πλήρως τη διαδικασία των εξαγωγών: από το προϊόν και το απόθεμα, μέχρι την τιμολόγηση και τις επιστροφές.

Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα ελληνικά brands να λειτουργούν με την αποτελεσματικότητα ενός ευρωπαϊκού retailer,  βελτιώνοντας την κερδοφορία τους και επιταχύνοντας την είσοδό τους σε νέες αγορές. Ήδη, ελληνικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη Base.com έχουν πετύχει έως +30% αύξηση πωλήσεων και μείωση κόστους λειτουργίας έως 40%.

Σε μια εποχή που τα περιθώρια κέρδους στενεύουν και τα margins πιέζονται, η Base.com έρχεται να γίνει ο τεχνολογικός σύμμαχος των ελληνικών e-shops στην πορεία τους προς τη διεθνή αγορά.

- Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες επιτυχίας για ένα ελληνικό e-shop που θέλει να πουλήσει εκτός συνόρων;

Η επιτυχία ενός ελληνικού e-shop που θέλει να πουλήσει εκτός συνόρων βασίζεται σε τρία πράγματα: στρατηγική, τεχνολογία και συνέπεια. Το cross-border δεν είναι απλώς εξαγωγή, είναι μια νέα επιχειρησιακή λογική που απαιτεί οργάνωση, σωστά δεδομένα και ενοποίηση όλων των συστημάτων.

Με τη Base.com, οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδέουν e-shop, marketplaces και couriers σε μία πλατφόρμα, εξασφαλίζοντας ακρίβεια σε τιμές, απόθεμα και παραδόσεις. Το κλειδί είναι η τοπική προσαρμογή: περιγραφές, γλώσσα και εμπειρία πελάτη που ταιριάζουν σε κάθε αγορά. Παραδείγματα ελληνικών εταιρειών δείχνουν ότι με σωστή υποδομή, οι πωλήσεις μπορούν να αυξηθούν έως και 30% μέσα σε έξι μήνες. Το ζητούμενο δεν είναι να είσαι παντού, αλλά να είσαι συνεπής παντού.

- Πώς αξιοποιείτε τη γνώση που έχετε από χώρες όπως η Πολωνία, η Γερμανία ή η Γαλλία για να βοηθήσετε τα ελληνικά eShops να επεκταθούν;

Αξιοποιούμε την εμπειρία μας από ώριμες αγορές όπως η Πολωνία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Ολλανδία για να βοηθήσουμε τα ελληνικά e-shops να αποφύγουν τα λάθη που έχουν ήδη γίνει αλλού και να υιοθετήσουν τις πρακτικές που αποδεδειγμένα φέρνουν ανάπτυξη. Κάθε χώρα μας δίνει διαφορετικά μαθήματα.

Από την Πολωνία, έχουμε μάθει πόσο δυναμικά μπορεί να λειτουργήσει ένα marketplace-οικοσύστημα όταν οι πωλητές στηρίζονται στην τεχνολογία και στα δεδομένα, όχι μόνο στην τιμή. Το μοντέλο του Allegro δείχνει πώς οι τοπικές επιχειρήσεις μπορούν να εξάγουν γρήγορα, αν έχουν αυτοματοποιημένα logistics και real-time stock.

Από τη Γερμανία, αντλούμε την αξία της συνέπειας: ακρίβεια στα listings, καθορισμένα SLA και αξιοπιστία στην παράδοση. Ο Γερμανός καταναλωτής επιλέγει brand που τηρεί τις υποσχέσεις του, κάτι που μπορούμε να πετύχουμε και στην Ελλάδα με την υποστήριξη της Base.com.

Η Γαλλία μάς διδάσκει τη σημασία του περιεχομένου και της αισθητικής. Οι πελάτες της δίνουν αξία στην ταυτότητα του brand, στο storytelling και στην εμπειρία μετά την αγορά. Η Ελλάδα έχει εξαιρετικό πλεονέκτημα εδώ, καθώς τα ελληνικά προϊόντα έχουν αυθεντικότητα, design και μεσογειακή ταυτότητα που μπορεί να μεταφραστεί εμπορικά.

Η Ελλάδα έχει πολλά να κερδίσει εφαρμόζοντας αυτά τα παραδείγματα. Έχουμε ποιοτικά προϊόντα, ανταγωνιστικό κόστος παραγωγής, δημιουργικότητα και ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων. Αυτό που χρειάζεται είναι καλύτερη τεχνολογική οργάνωση, ενοποίηση των συστημάτων και μια στρατηγική cross-border παρουσία με συνέπεια.

- Ποια marketplaces βλέπετε να προσφέρουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για τα ελληνικά brands (π.χ. Zalando, eMAG, Amazon, Allegro, Trendyol, Temu);

Κάθε marketplace έχει διαφορετική δυναμική και κοινό, όμως για τα ελληνικά brands υπάρχουν ορισμένα που ξεχωρίζουν ανάλογα με το προϊόν και το επίπεδο ωριμότητας της επιχείρησης.

Το eMAG αποτελεί ίσως το πιο άμεσο σημείο εκκίνησης για τις ελληνικές εταιρείες. Έχει έντονη παρουσία στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και την Ουγγαρία, αγορές που εμπιστεύονται τα ελληνικά προϊόντα και έχουν χαμηλότερο ανταγωνισμό σε σχέση με τη Δυτική Ευρώπη. Για επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο εξωτερικό, είναι η πιο “φιλική” πλατφόρμα, με γρήγορο onboarding και μικρό λειτουργικό κόστος.

Το Amazon προσφέρει τεράστιο όγκο πωλήσεων και διεθνή έκθεση. Είναι ιδανικό για brands που έχουν ήδη οργανωμένη εφοδιαστική αλυσίδα και μπορούν να υποστηρίξουν FBA (Fulfillment by Amazon). Αν η επιχείρηση είναι ώριμη και θέλει να χτίσει ένα αναγνωρίσιμο brand εκτός Ελλάδας, το Amazon είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να το πετύχει.

Το Zalando προσφέρει εξαιρετικές προοπτικές για fashion και beauty brands που έχουν επενδύσει σε ποιότητα, αισθητική και βιώσιμη ταυτότητα. Είναι πιο επιλεκτικό marketplace, όμως ανταμείβει όσους πληρούν τα πρότυπά του με υψηλό conversion και premium κοινό.

Το Allegro στην Πολωνία είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα marketplaces στην Ευρώπη. Είναι ιδανικό για προϊόντα τεχνολογίας, αξεσουάρ και οικιακά είδη. Οι Πολωνοί καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με αγορές από το εξωτερικό, αρκεί να υπάρχει συνέπεια στις παραδόσεις και υποστήριξη στα αγγλικά ή πολωνικά.

Το Trendyol, με έδρα την Τουρκία αλλά μεγάλη παρουσία και στη Γερμανία, είναι εξαιρετική ευκαιρία για ελληνικά fashion, home και beauty brands. Το κοινό του είναι νεανικό, price-sensitive και δεκτικό σε μεσογειακά προϊόντα με design και αισθητική.

Τέλος, το Temu είναι μια νέα αλλά ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα που κινείται πιο πολύ σε low-cost προϊόντα και dropshipping μοντέλα. Παρότι δεν είναι ακόμη κατάλληλη για όλα τα ελληνικά brands, αποτελεί ενδιαφέρον case για μικρές κατηγορίες όπως accessories, seasonal items ή gadgets.

Συνολικά, τα marketplaces που προσφέρουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για τα ελληνικά e-shops είναι εκείνα που συνδυάζουν προσβασιμότητα, χαμηλό ανταγωνισμό και εμπιστοσύνη στον καταναλωτή. Η στρατηγική είσοδος σε eMAG και Allegro μπορεί να αποτελέσει το πρώτο βήμα, ενώ η μετέπειτα παρουσία σε Amazon ή Zalando να χτίσει το διεθνές brand.

- Τί παρατηρείτε φέτος σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών ενόψει Black Friday;

Φέτος βλέπουμε μια αρκετά διαφορετική εικόνα στη συμπεριφορά των καταναλωτών ενόψει Black Friday, πιο ώριμη και πιο στρατηγική σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Δεν κινούνται πλέον παρορμητικά. Έχουν μάθει να συγκρίνουν, να ελέγχουν το ιστορικό τιμών και να επιλέγουν brands που συνδυάζουν πραγματική αξία, αξιοπιστία και εμπειρία.

Παρατηρούμε ότι:

  • Οι καταναλωτές ξεκινούν την έρευνά τους νωρίτερα, ήδη από τις αρχές Νοεμβρίου. Οι αγορές γίνονται πιο κατανεμημένες μέσα στον μήνα, με μικρότερη συγκέντρωση στις 24 ή 29 Νοεμβρίου.
  • Υπάρχει έντονη τάση προς “smart shopping”: οι πελάτες ψάχνουν για αυθεντικές προσφορές, συγκρίνουν marketplaces, και αποφεύγουν τις εκπτώσεις-βιτρίνα.
  • Αυξάνεται σημαντικά το ποσοστό αγορών από κινητές συσκευές και μέσα από marketplaces. Το Skroutz, το eMAG και το Amazon απορροφούν το μεγαλύτερο μερίδιο επισκεψιμότητας, καθώς προσφέρουν σύγκριση τιμών και άμεση παράδοση.
  • Το “buy now, pay later” και οι έξυπνες χρηματοδοτήσεις κερδίζουν έδαφος, ιδιαίτερα σε fashion και ηλεκτρονικά είδη.
  • Σημαντική άνοδο παρουσιάζουν οι πωλήσεις σε cross-border κανάλια, ειδικά σε κατηγορίες όπως beauty, home και fashion. Πολλοί καταναλωτές εκτός Ελλάδας ψάχνουν ελληνικά brands για δώρα ή premium προϊόντα.

Αυτό που ξεχωρίζει φέτος είναι η ανάγκη για διαφάνεια και εμπιστοσύνη. Οι καταναλωτές τιμούν τις επιχειρήσεις που επικοινωνούν ξεκάθαρα τις εκπτώσεις, τη διαθεσιμότητα και τους χρόνους παράδοσης.

- Τί νέο να περιμένουμε από τη Base.com τους επόμενους μήνες στην ελληνική αγορά;

Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που κάνουμε αυτή την περίοδο στην Ελλάδα, είναι η εκπαίδευση developers. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα επαγγελματιών που θα μπορούν να κάνουν μόνοι τους implementation της Base.com για πελάτες και συνεργάτες, αποκτώντας έτσι εισόδημα και τεχνογνωσία από τη δουλειά τους.

Μέσα από ειδικά προγράμματα certification, οι developers εκπαιδεύονται πάνω στις τεχνικές συνδέσεις με marketplaces, ERPs, couriers και e-shops, ώστε να μπορούν να αναλαμβάνουν ολοκληρωμένα έργα ενοποίησης. Η γνώση αυτή έχει μεγάλη αξία, γιατί η ζήτηση για integrations αυξάνεται συνεχώς τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις γειτονικές αγορές.

Στόχος μας είναι να δημιουργηθεί ένα δυνατό ελληνικό δίκτυο πιστοποιημένων Base.com implementers, που θα υποστηρίζει τα e-shops τοπικά, με ταχύτητα και ευελιξία. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύουμε και το ίδιο το οικοσύστημα της ελληνικής τεχνολογίας:
οι developers αποκτούν εξειδίκευση που “μεταφράζεται” σε νέο εισόδημα, ενώ οι επιχειρήσεις έχουν άμεση πρόσβαση σε αξιόπιστους συνεργάτες που γνωρίζουν τη λύση σε βάθος.

Με απλά λόγια, η Base.com δεν φέρνει απλώς τεχνολογία στην Ελλάδα, χτίζει ένα δίκτυο ανθρώπων που θα την εξελίξουν και θα την αξιοποιήσουν για να μεγαλώσουν και οι ίδιοι.

- Ποιο είναι το μήνυμα που θα θέλατε να στείλετε στους Έλληνες e-commerce επιχειρηματίες για το 2026;

Το μήνυμα που θα ήθελα να στείλω στους Έλληνες e-commerce επιχειρηματίες για το 2026 είναι απλό αλλά ουσιαστικό: η επόμενη διετία δεν θα κριθεί στην τιμή, αλλά στην οργάνωση.

Η εποχή που αρκούσε ένα καλό προϊόν και ένα e-shop έχει τελειώσει. Η νέα πραγματικότητα απαιτεί δομή, συνέπεια και τεχνολογική ωριμότητα. Οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν σε ενοποίηση συστημάτων, αυτοματοποίηση, ανάλυση δεδομένων και cross-border παρουσία θα είναι αυτές που θα κυριαρχήσουν, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη.

Η Ελλάδα έχει όλα τα συστατικά: ποιοτικά προϊόντα, δημιουργικότητα, ευελιξία και ανθρώπους με πάθος. Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι να αξιοποιήσει αυτά τα στοιχεία μέσα από τεχνολογία που απλοποιεί και πολλαπλασιάζει τα αποτελέσματα.

Το 2026 μπορεί να είναι η χρονιά που τα ελληνικά e-shops θα πάψουν να “ακολουθούν” και θα αρχίσουν να ηγούνται στην περιοχή. Με τη σωστή υποδομή και τη στήριξη πλατφορμών όπως η Base.com, μπορούν να γίνουν εξαγώγιμα brands, να σταθούν με ίσους όρους σε αγορές όπως η Γερμανία ή η Πολωνία και να αποδείξουν ότι το ελληνικό e-commerce έχει θέση στην ευρωπαϊκή κορυφή.

Άρα, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: το 2026 δεν είναι χρονιά επιβίωσης, είναι χρονιά ωρίμανσης.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Interviews

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search