Interviews

Ράνια Λάμπρου: Το Simpler αυξάνει το conversion rate στα e-shop κατά μέσο όρο 26%

Ράνια Λάμπρου: Το Simpler αυξάνει το conversion rate στα e-shop κατά μέσο όρο 26%

Το Simpler είναι ένα καινοτόμο, ολοκληρωμένο σύστημα checkout, το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να διευκολύνει και να ωφελήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και τους online shoppers. Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με την κ. Ράνια Λάμπρου, Co-Founder & CEO της εταιρείας, η οποία μας ανέπτυξε τη φιλοσοφία και τους στόχους της Simpler, τα ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας και τα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά της.

Πόσο "Simpler" γίνεται το ταξίδι του καταναλωτή στις online αγορές του;
Σαν ομάδα μας αρέσει να μιλάμε πάντα με στοιχεία, ειδικά όταν πρόκειται για τα βασικά προτερήματα του προϊόντος μας. Κατά συνέπεια, λοιπόν, από τα δεδομένα μας προκύπτει ότι το ταξίδι του καταναλωτή γίνεται κατά πολύ “Simpler”. Αρκεί να σκεφτούμε ότι σε ένα τυπικό e-shop ένας καταναλωτής χρειάζεται περίπου 22 κλικς για να ολοκληρώσει την αγορά του και το 85% από αυτούς εγκαταλείπουν τη διαδικασία της αγοράς στη μέση.

Με το Simpler, οι αριθμοί αυτοί μειώνονται δραματικά, καθώς οι χρήστες μας ολοκληρώνουν τις αγορές τους κατά μέσο όρο 50% γρηγορότερα σε σχέση με τα παραδοσιακά checkout. Ειδικά στην περίπτωση όπου ο χρήστης έχει ξαναχρησιμοποιήσει το Simpler, η διαδικασία του checkout απαιτεί μόλις ένα κλικ.

Όπως καταλαβαίνουμε, αυτό αποτυπώνεται και στη σχέση μεταξύ πωλήσεων και επισκέψεων (conversion rate) του εκάστοτε e-shop, όπου παρατηρούμε μία μέση αύξηση της τάξεως του 26%, ενώ είχαμε και περίπτωση διπλασιασμού του conversion rate μέσα σε ένα μήνα συνεργασίας! Επιβεβαιώνουμε, δηλαδή, και με τα δικά μας δεδομένα, ότι το best-in-class checkout που προσφέρουμε, είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τους εμπόρους, ώστε να ανακτήσουν ένα μεγάλο ποσοστό των drop-offs στο funnel, και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους με τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο.


Είναι έτοιμοι οι καταναλωτές για να κάνουν χρήση αυτού του «διαβατηρίου» για τις αγορές τους;
Το feedback που παίρνουμε από τους χρήστες μας είναι εξαιρετικό, γεγονός που δείχνει ότι το Simpler δίνει λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, παρότι έχουμε λανσαριστεί στην αγορά μόλις επτά μήνες, βλέπουμε ένα σημαντικό ποσοστό από χρήστες που θα αγοράσουν δεύτερη, τρίτη και τέταρτη φορά μέσω Simpler, και μάλιστα από διαφορετικά e-shops την κάθε φορά.


Έχουν ενδοιασμούς για την ασφάλεια των στοιχείων τους;
Η ασφάλεια των προσωπικών στοιχείων είναι ένα θέμα που βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων των χρηστών τα τελευταία χρόνια. Καθώς είμαστε και οι ίδιοι χρήστες του προϊόντος μας, η ασφάλεια των χρηστών μας καθώς και η ιδιωτικότητα, ήταν η πιο σημαντική προτεραιότητά μας από την πρώτη μέρα. Για αυτό και έχουμε φροντίσει να τηρούμε ευλαβικά όλες τις σχετικές ρυθμίσεις σε θέματα προστασίας συναλλαγών στο διαδίκτυο, όπως η PCI DSS για παράδειγμα, καθώς και τα best practices σε θέματα κρυπτογράφησης, οπότε τα στοιχεία των χρηστών είναι πάντα 100% ασφαλή.


Οι επιχειρήσεις, κατανοούν την καινοτομία της υπηρεσίας σας και το όφελος; Υπάρχει διαφορετική εικόνα από εμπόρους μεταξύ διαφορετικών χωρών;
Οι επιχειρήσεις φαίνεται να κατανοούν 100% την καινοτομία της υπηρεσίας και αυτό είναι εμφανές από το ότι μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους μεγάλοι έμποροι σε Ελλάδα και εξωτερικό, όπως οι Funky Buddha, Prince Oliver και οι υπόλοιποι συνεργάτες μας. Ακόμα, έχουμε ήδη κλείσει συμφωνίες και με κάποια από τα μεγαλύτερα brands της Ελλάδας, τις οποίες θα έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε πολύ σύντομα.

Σχετικά με τις διαφορές ανάμεσα σε εμπόρους διαφορετικών χωρών, υπάρχουν κάποιες, ωστόσο όχι στο επίπεδο κατανόησης των καινοτομιών που φέρνουν οι υπηρεσίες της Simpler. Η αξία των υπηρεσιών μας γίνεται εύκολα κατανοητή, είτε πρόκειται για εμπόρους στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό. Από χώρα σε χώρα ωστόσο, προκύπτουν μικρο-διαφορές στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, που σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά της κάθε αγοράς.

Οι διαφορές αυτές μπορούν να προκύψουν κατά βάση στο κομμάτι των υποστηριζόμενων μεθόδων πληρωμής, αποστολής κλπ. Από την πλευρά μας, έχουμε φροντίσει το προϊόν μας να είναι αρκετά ευέλικτο, ώστε να μπορούμε να καλύψουμε τις ιδιαίτερες αυτές ανάγκες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Υπάρχει ουσιαστικός ανταγωνισμός στον χώρο που κινείστε;
Η μεγάλη διαφορά μας από τον ανταγωνισμό, είναι ότι προσφέρουμε μία εμπειρία η οποία καλύπτει όλο το φάσμα αυτού που αποκαλούμε “checkout”. Αυτό ξεκινάει από τα στοιχεία του χρήστη και επεκτείνεται στις μεθόδους αποστολής, αλλά και στις μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, με το “Remote Checkout”, αυτή την εμπειρία, μπορεί να την έχει ο χρήστης σε οποιοδήποτε κανάλι, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθεί την ιστοσελίδα ή την εφαρμογή του εμπόρου: απευθείας με ένα κλικ σε μία online διαφήμιση, ένα email/newsletter, μέσα σε ένα chat, μία διαφήμιση σε ένα περιοδικό, ένα κατάλογο, ή ακόμα και από την τηλεόραση.

Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει κάποιος ανταγωνιστής είτε στην Ελλάδα, είτε στην υπόλοιπη Ευρώπη που να προσφέρει κάτι αντίστοιχο με αυτό που προσφέρουμε. Φυσικά, υπάρχουν λύσεις οι οποίες επιφανειακά μοιάζουν σε σημεία με τη δική μας, ωστόσο πρόκειται για λύσεις με πιο περιορισμένη λειτουργικότητα, όπου εστιάζουν κατά βάση στο κομμάτι της πληρωμής, το οποίο σε καμία περίπτωση δε συγκρίνεται με το εύρος που καλύπτει η λύση του Simpler Checkout.


Εκτός από τα πολλαπλά κανάλια αγορών που υποστηρίζει η πλατφόρμα, προσφέρει επίσης και ευελιξία ως προς τους τρόπους πληρωμής;
Στόχος μας είναι οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί μας να μπορούν να προσφέρουν όλες τις απαραίτητες μεθόδους πληρωμής στους πελάτες τους μέσω του Simpler. Πέραν, φυσικά, της κλασικής μεθόδου πληρωμής με κάρτα, αυτή τη στιγμή έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε και εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής, όπως ApplePay και GooglePay, ή ακόμα και πληρωμές μέσω τραπέζης, που στην Ελλάδα υποστηρίζεται μέσω του συστήματος IRIS.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς ένας έμπορος χρησιμοποιώντας το Simpler, έχει άμεση πρόσβαση σε μία πλήρη γκάμα μεθόδων πληρωμής, χωρίς να χρειάζεται να έχει μία ξεχωριστή υλοποίηση για κάθε μία από αυτές.


Ποιο είναι το επόμενο βήμα για τη Simpler, μεσοπρόθεσμα;
Αυτή τη στιγμή επικεντρωνόμαστε στο να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη του δικτύου μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, που θα έχει ως αποτέλεσμα το περαιτέρω όφελος των πελατών μας. Όραμά μας είναι να γίνουμε ο de facto τρόπος που οι καταναλωτές αγοράζουν oτιδήποτε από οπουδήποτε.

Κατά συνέπεια, κινούμαστε προς την κατεύθυνση για την οποία συζητήσαμε προηγουμένως. Συγκεκριμένα, στη δυνατότητα να παρέχουμε περισσότερους τρόπους πληρωμής και μία ακόμα “απλούστερη” εμπειρία για τους χρήστες. Έχουμε επίσης κάποιες επιπλέον συνεργασίες στα σκαριά, όχι μόνο με νέους εμπόρους, αλλά και άλλες υπηρεσίες, στο χώρο των μεθόδων αποστολής, καθώς και στην ασφάλεια των συναλλαγών.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Interviews

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search