Συνέντευξη με τον Θωμά Κατάκη, Sales Director Greece & Cyprus της Retargeting.biz.
Ο κύριος Θωμάς Κατάκης, ανέλαβε τη Διεύθυνση Πωλήσεων της Retargeting.biz, με την επίσημη έλευσή της στη χώρα μας. Μίας δυναμικής startup στο χώρο του marketing automation, η οποία στα έξι χρόνια της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της έχει να επιδείξει εντυπωσιακή εξέλιξη, έχοντας ήδη παρουσία σε έξι χώρες, ενώ ετοιμάζεται για την επέκτασή της και στις ΗΠΑ.
Είχαμε την ευκαιρία και την τιμή, να μας παραχωρήσει την πρώτη του συνέντευξη μετά τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στην Ελλάδα και να γίνουμε μάρτυρες της μεγάλης δυναμικής που παρουσιάζει η υπηρεσία στη χώρα μας.
- Πως γεννήθηκε η ιδέα για τη retargeting;
Βασιζόμενοι στην αντίληψη πως κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα ξεχωριστός ζωντανός οργανισμός, διαφέρει ελάχιστα από ένα φυσικό κατάστημα, αλλά έχει ιδιαίτερες ανάγκες! Έτσι γεννήθηκε η Retargeting, που υλοποίησε την ιδέα μιας πλατφόρμας που με εύκολο, γρήγορο και οικονομικό τρόπο, ένας ιδιοκτήτης e-shop ή ένας marketing manager, μπορεί να "τρέξει" αποτελεσματικά ενέργειες μάρκετινγκ σε Facebook, Instagram, Google και youtube χωρίς να είναι ειδικός.
Σημαντικό προτέρημα της πλατφόρμας είναι πως είναι πολύ προσιτή και απευθύνεται σε κάθε μεγέθους επιχειρήσεις, κυρίως μικρομεσαίες, ενώ εδώ και λίγες ημέρες είναι διαθέσιμη και η premium έκδοση της πλατφόρμας με το όνομα Retargeting Pro, η οποία θα εξυπηρετήσει περισσότερο ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλου μεγέθους.
- Ποια χαρακτηριστικά τής υπηρεσίας τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;
Το γεγονός ότι έχει πάρα πολλά εργαλεία κάτω από την ίδια σκέπη. Το να έχεις τη δυνατότητα να τρέξεις αυτοματοποιημένες καμπάνιες Facebook και Google, ενώ ταυτόχρονα διαθέτεις στη φαρέτρα σου αυτοματοποιημένες καμπάνιες email, pop-ups και push notifications, κάνει ένα μικρό e-shop να φαίνεται ότι έχει στήσει μια καλολαδωμένη μηχανή digital marketing. Κι όλο αυτό με πολύ προσιτό κόστος!
Η πλατφόρμα Retargeting βλέπει τον επισκέπτη/πελάτη ως μία οντότητα, ακολουθώντας τον σε όλο το αγοραστικό ταξίδι του γραμμικά σε χρόνο και ομοιόμορφα σε αισθητική, σε αντίθεση με τα επιμέρους μεμονωμένα εργαλεία ανεξάρτητων προμηθευτών, που βλέπουν τον ίδιο χρήστη ως ξεχωριστές οντότητες, βομβαρδίζοντας τον άναρχα με διαφημίσεις και μηνύματα.
- Πόσα στελέχη απασχολούνται στην εταιρεία και πόσα στο ελληνικό γραφείο;
Η πλατφόρμα Retargeting.biz έχει ήδη συνδέσει 3.000 e-shops στα 6 χρόνια λειτουργίας της και απασχολεί περίπου 40 άτομα, συνολικά. Στην Ελλάδα, προς το παρόν, το γραφείο μετράει μια ομάδα 4 ατόμων, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί άμεσα, λόγω της πολύ καλής αποδοχής της πλατφόρμας από την Ελληνική αγορά!
- Σε ποιες χώρες έχετε παρουσία και ποια είναι τα σχέδιά σας για περαιτέρω ανάπτυξη τοπικών γραφείων;
Οι πρώτες χώρες εξάπλωσης της Retargeting, μετά την αγορά της Ρουμανίας από την οποία και ξεκίνησε, ήταν η Βουλγαρία και η Ουγγαρία. Το δεύτερο κύμα εξάπλωσης είχε... μεσογειακό άρωμα, αφού περιείχε την Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία. Μάλιστα, μέχρι στιγμής η Ελλάδα έχει να επιδείξει τα καλύτερα αποτελέσματα διείσδυσης αυτής της υπηρεσίας ολιστικού remarketing από τις μεσογειακές αγορές, γεγονός που επιβεβαιώνει την πίστη μας στη στρατηγική που εκπονήσαμε στην αρχή της προσπάθειας.
Όσον αφορά στην περεταίρω ανάπτυξή μας, στους μελλοντικούς στόχους του Ελληνικού γραφείου, που είναι υπεύθυνο και για την αγορά τής Κύπρου, είναι να καλύψει αργότερα αγορές όπως αυτή της Τουρκίας και του Περσικού κόλπου. Σε κεντρικό επίπεδο, πάντως, διακαής πόθος της Retargeting είναι η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών!
- Ποια είναι τα κύρια σημεία της στρατηγικής διείσδυσης στην Ελληνική αγορά;
Οι προσωπικές επαφές έπαιξαν καταρχήν πολύ σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μιας πρώτης "μαγιάς" πελατών. Επίσης, κομβικό ρόλο έπαιξαν η ανάπτυξη συνεργασιών με web developers και digital marketing agencies, που καταλαβαίνουν ότι το μέλλον βρίσκεται στην αυτοματοποίηση! Ακόμη, δημιουργήθηκε ένα εκτεταμένο πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και δημοσιότητας, σε συνδυασμό με στοχευμένη παρουσία σε κεντρικά συνέδρια digital marketing με ομιλίες και χορηγίες, προκειμένου να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας και της πλατφόρμας. Τέλος, υπήρξαν στοχευμένες outbound ενέργειες μέσω Facebook groups και Linkedin, με όχημα το διαμοιρασμό χρηστικού περιεχομένου, όπως άρθρα και webinars.
- Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την εγχώρια αγορά;
Φυσικά, ο στόχος μας είναι να επαναλάβουμε το success story της Retargeting.biz στην ήδη ανεπτυγμένη, σε επίπεδο eCommerce, αγορά της Ρουμανίας. Σε μόλις 3,5 μήνες δραστηριοποίησης στην Ελληνική αγορά, έχουμε ήδη 250 αιτήσεις για συνεργασίες, επιτυγχάνοντας το στόχο που είχε τεθεί για ολόκληρο το πρώτο έτος λειτουργίας! Γενικά, η ανταπόκριση της Ελληνικής αγοράς είναι εντυπωσιακά θετική και υποδέχτηκε την υπηρεσία με θέρμη, αφού φαίνεται πως γίνεται κατανοητή η χρησιμότητά της, η οποία σε συνδυασμό με το πολύ προσιτό κόστος της, την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]